nedeľa 15. októbra 2017

DOVE | DermaSpa Cashmere Comfort


Kašmír je pre mňa znakom luxusu. A dopriať si relax ako v spa to je pre mňa momentálne veľký luxus. Vďaka DOVE mám doma svoje osobné kúpele. Aspoň teda čo sa týka starostlivosti o pokožku tela. Na masáž si ešte stále musím zájsť do štúdia, osobný masér mi chýba- haha, ale kto vie časom možno bude aj ten osobný masér.

DOVE vyvinulo radu DermaSpa Cashmere Comfort. Celá táto rada je určená pre suchú pokožku, ktorý vyžaduje omnoho intenzívnejšiu starostlivosť. Cashmere Comfort v sebe spája dermatologické poznatky s dlhoročnými kúpeľnými metódami. Produkty sú obohatené o koncentrovanú olejovú esenciu a unikátnu technológiu Cell-Moisturisers (kľúčová hydratačná zložka vytvorená z prírodných olejových semien).


Leto máme pomaly ale isto nenávratne preč. No prišlo moje obľúbené ročné obdobie- jasné leto milujem ale jeseň mám rada o niečo viac. Počas leta som preferovala ľahšie telové krémy, poprípade oleje. Nikdy pokožku tela nezanedbávam. Sú dni kedy sa mi naozaj natierať nechce a sama a svojej pokožke vidím, že ak sa nenatriem jeden večer ráno mám pokožku suchú. Takže som si zvykla na pravidelný večerný rituál ktorý sa snažím dodržiavať. Toto telové mlieko som si obľúbila pomerne rýchlo. Konzistenciou je hustejšie ako klasické telové mlieka. Ale do pokožky sa aj tak vsakuje veľmi rýchlo.


Zanecháva síce pokožku jemne lepkavú ale len do momentu pokiaľ sa úplne nevsiakne. Pokožka je po ňom jemná a vyživená. Naozaj mám pocit, že pokožka tela dostala potrebnú hydratáciu. Po použití nemám na tele žiadne suché miesta a hravo si poradí aj zo suchou kožou na nohách. Keďže som zvyknutá natierať si celé telo nevynechám ani nohy. Jasné chápem, určite bude niekto namietať že na suchú kožu na nohách sú krémy určené práve na takéto problémy no ja si uľahčím život a vezmem celé telo jedným vrzom. Vôňa telového mlieka je veľmi príjemná. Ide naozaj o luxusnú vôňu ktorá dokáže navodiť príjemnú atmosféru podobnú kúpeľom. V tomto prípade nebudem asi úplne presná keďže vôňa mi viac menej nepripomína nič. Je špecifická a to ju robí takou výnimočnou. Čo sa týka balenie nedá sa mu nič vytknúť. Je praktické a manipulácia s ním je veľmi jednoduchá. Blíži sa nám chladnejšie počasie ak hľadáte telové mlieko ktoré si hravo poradí so suchou pokožkou skúste sa pozrieť práve po tomto. Aj keď sa bude po prvý krát tváriť nič moc verte, že budete milo prekvapený.


DOVE DermaSpa Cashmere Comfort obsahuje tri produkty: telové mlieko, telové maslo a krém na ruky. Telové mlieko má 200 ml a jeho odporúčacia cena je 5,99 €.


Aké telová mlieko používate vy? Máte skúsenosti s týmto produktom?

Určite mi napíšte dole do komentára.




2 komentáre:

  1. Vyzerá super! Od Dove mám zatiaľ skúsenosti len s vlasovou kozmetikou, s ktorou som však nebola veľmi spokojná, takže určite by som rada nejaké produkty napríklad aj z telovej kozmetiky vyskúšala :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite treba vyskúšať aj iné produkty DOVE ponúka široký výber produktov čo je skvelé podľa mňa si z ich ponuky dokáže vybrať skoro každý. :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.