utorok 11. júla 2017

Makeup Revolution London | Redemption Palette Unicorns Are Real

Makeup Revolution London Redemption Palette Unicorns Are Real

Máte radi farebné líčenie?

Ja som teda v líčení očí pomerne konzervatívna. Výrazné pery milujem no s očami je to úplne naopak. Nenosím nič výrazné a skôr siaham po zemitých odtieňoch jednoducho takých s ktorými viem, že nič nepokazím. Nie som profík čo sa týka líčenia takže niekedy jednoducho oči nie sú úplne 100 % dokonalé ale tak stále sa učím a snáď čoskoro bude moja technika lepšie. Pred nejakým časom ma oslovila stránka parfemy-elnino.sk či nechcem vyskúšať výraznejšiu paletku očí. Možno si teda hovoríte čo je na tejto paletke výrazné, no verte pre mňa nie sú tieto farby až takou samozrejmosťou takže som veľmi rada túto "výzvu" prijala. A tak Vám dnes predstaví Redemption  Palette  Unicorns Are Real od Makeup Revolution London

Makeup Revolution London Redemption Palette Unicorns Are Real

Paletka obsahuje 12 očných tieňov. Všetky v sebe ukrývajú trblietky. Ide o veľmi jemné trblietky ktoré mne ako zástankyni matných očných tieňov asi ani nevedia. Ako hovorím preferujem skôr matné očné tiene a celkovo nemám vo svojej kozmetickej zbierke veľa tieňov či paletiek ktoré obsahujú výhradne len trblietky. Samotné tiene sú maslovej konzistencie. Nanášajú sa štetcom veľmi jednoducho ale prášia. Čo je ale u tieňov od MRL úplne bežné. Vďaka konzistencii sa s nimi manipuluje veľmi jednoducho. Keď štetec poriadne oklepem tiene pod okom nezostanú lenže ráno v zhone do práce občas zabudnem štetec oklepať a vtedy mám pod okom tiene napadané. Nie nadarmo si robím makeup až po tieňoch.

Makeup Revolution London Redemption Palette Unicorns Are Real

S pigmentáciou nie sú na tom zle. Ako je už MRL zvykom človek za málo peňazí dostane veľa muziky- v tomto prípade to platí na 100% teda celkovo u tejto Britskej značky. Samozrejme nájdu sa odtiene ktorú nie sú až tak pigmentované. V tento konkrétnej paletke sú dva menej pigmentované tiene, čo je z celkových 12 očných tieňom úplne zanedbateľné číslo. Horšie sú na tom svetlejšie tiene ktoré sa nachádzajú na ľavej strane. Konkrétne ide o tretí aj štvrtý v poradí. Nielenže sú horšie pigmentované na viečku sú si trochu aj podobné. Zvyšné tiene sú pigmentované až príliš. Mala som obavy z farieb ako červená alebo modrá, že budú horšie pigmentované tieto tiene sú z celej paletky najvýraznejšie a aj najlepšie pigmentované.

Makeup Revolution London Redemption Palette Unicorns Are Real  swatches

Výdrž sa nachádza niekde v strede. Pri líčení nikdy nevynechávam podkladovú bázu vzhľadom na to, že mám mastné viečka bez nej by tiene na oku nevydržali ani hodinu. S podkladovou bázou dajú tiene bez pohnutia 8-9 hodín záleží od denných aktivít. Potom sa už začnú jemne zlievať čo je ale úplne normálne. Celkovo je paletka poskladaná veľmi dobre neváham povedať, že človek s ňou dokáže vykúzliť ako denné ale aj večerné líčenie. Pre tých ktorý sa neboja experimentovať a majú radi výraznejší make up bude táto paletka výborná. Mňa naučila jednu vec- konečne sa odviazať a nenosiť len neutrálne líčenia. Konečne používam na oči aj iné farby ako len hnedé či telové. Za čo som v konečnom dôsledku veľmi rada :).


Makeup Revolution Londno Redemption Palette Unicorns Are Real stojí 4,72 € a zakúpiť sa dá na www.parfemy-elnino.sk.


Máte radu farebné líčenie? Aká je Vaša obľúbená paletka?
Určite mi napíšte dole do komentáru.



4 komentáre:

  1. Já bych využila asi tak 5 stínů z paletky. Výrazné líčení, jak kdy. U mě se vyskytne tak jednou za měsíc.
    Moje nejoblíbenější paletka je od Too Faced Bon Bons, a tu si teda nemůžu vynachválit, tam používám až na 1 stín všechny.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z využitia niektorých farieb som mala aj ja obavy no v konečnom dôsledku používam všetky. Too Faced Bon Bon mám na svojom wishliste ale od tej doby vyšlo toľko krásnych paletiek asi by som práve Bon Bon nevyužila páči sa mi dizajn ale nie úplne všetky farby v paletke.

      Odstrániť
  2. Mne venovala kamaratka na vianoce taku farebnu paletku a tiež som neni naučena na take výrazne farby ale skúšala som ju už a nevyzerá to vobec zle teda ak sa to jasne že aj podarí:) ja sa tiež pomaly učim do konca ma požiadala kamaratkina mama či by som ich nenamaľovala na svadbu a to už bude druhý krat tak hadam sa mi to zas podarí:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je skvelé len tak ďalej a možno rad budeš líčiť aj na profesionálnej úrovni. :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.