nedeľa 26. marca 2017

The Body Shop | Vitamin C Facial Radiance Powder Mix



Značku The Body Shop som si v poslednej dobe veľmi obľúbila. Po produktoch tejto Britskej značky siaham čoraz častejšie. Asi sama neviem z akého dôvodu ma to ku nej stále ťahá, Rada ale skúšam nové a nové produkty- takže asi to bude aj jeden z hlavných dôvodov. Na stránke parfemy-elnino.sk nájdete široký výber rôznych produktov tejto prírodnej značky. Dnes bude mať premiéru veľmi zaujímavý produkt ide o Vitamin C Facial Radiance Powder Mix čo je vlastne denné pleťové sérum s obsahom vitamínu C.

Sérum je vhodné pre citlivú pleť. Obsahuje 5 % koncentrát vitamínu C z bobúľ camu Camu a aloe vera z Guatemaly. Má upokojujúce účinky a taktiež intenzívne hydratuje. Okrem toho pleť zvláčňuje a má antioxidačné účinky. Podporuje tvorbu kolagénu, zlepšuje pružnosť a tón pleti. 


Asi sa mnohí pýtate čo ma na tomto produkte zaujalo? Najviac asi fakt, že ide o prípravok ktorý obsahuje veľké množstvo vitamínu C. Už dávnejšie som čítala, že vitamín C má pre našu pleť blahodárne účinky samozrejme v primeranom množstve. Tekutina vo vnútri balenia je olejovej konzistencie. Ide o veľmi zaujímavý produkt už len balením. Táto mini fľaštička s bielym vrchnákom skrýva v sebe naozaj vydarený produkt. Vo vnútri vrchnáku je jemný prášok ktorý sa do tekutiny dostane veľmi jednoducho. Stačí ho poriadne zatlačiť tlakom prášok spadne do tekutiny ktorú teba pretrepať tak aby sa prášok úplne roztopil. Úprimne povedané pokiaľ som si neprečítala pribalený návod nevedela som kde sa samotný prášok ukrýva.
Takže je naozaj dôležité pozrieť si letáčik ktorý príde v krabičke.


Po zmiešaný prášku s tekutinou som nasadila pribalenú  "pipetu" s ktorou sa sérum dávkuje jednoduchšie. Samotné sérum nepoužívam na dennej báze. Vzhľadom na to, že ide o vitamín C netreba to s ním nejako extrémne preháňať. Sérum teda používam približne tri krát týždenne. Nanášam ho priamo na pleť cez užitočný dajme tomu dávkovač fajn je určite aj naniesť tekutinu na kozmetický tampón a potom rozotrieť po pleti. Ale viac sa mi osvedčila klasická metóda naozaj pár kvapiek priamo na pleť. Samotnú tekutinu potom jemne vmasírujem do pleti. Sérum na pleti jemne štípe. Pri prvom použití  som zostala v šoku, z toho ako sa sérum na pleti správa. Ide o veľmi jemné štípanie ktoré vôbec nebolí a ani pleť nie je začervenaná. Skôr ide len o zvyk- každým použitím pleť reaguje stále lepšie a lepšie. Sérum teda do pleti jemne vmasírujem takto sa strebe veľmi rýchlo. Nedávam si žiadne veľké množstvo stačí naozaj pár kvapiek na celú tvár. Je možné že nie každý štípanie na pleti znesie. Preto mám aj variantu kedy niekoľko kvapiek séra zmiešam s denným krémom. Takto samotný produkt na pleti vôbec neštípe a je možno ho používať aj na dennej báze.
Aj keď nie som za každodenné používanie.


Pleť zostane po použití pomerne dobre hydratovaná. Určite potrebuje ešte bežný denný krém. Toto sérum je len ako bonus a krok navyše ku dobrej hydratácii. Okrem jemného štípania zostane na pleti aj mastný film práve vďaka olejovej konzistencii. Ja osobne mám mastnú pleť a tento film mi nijako nevadí. Nelesknem sa viac ako obvykle ani nemám upchaté póry. Neviem či ide len o placebo efekt ale mám pocit, že pleť je naozaj viac zjednotená a ako keby oddýchnutá. Vôňa nie je nijako vtieravá. Jemne kyslá no neviem ku čomu by som ju presne prirovnala. Nie je kvetinová ani ovocná. Nejaký mix všetkého s jemnou kyslosťou. V konečnom dôsledku ide ale o naozaj príjemnú nevtieravú vôňu ktorá mi nevadí. Sérum je vhodné pre suchšiu pleť ale neuškodí ani tej mastnej či zmiešanej.


The Body Shop Vitamin C Facial Radiance Powder Mix má 10 ml a stojí cca 4,00 €.
Viac produktov od značky The Body Shop nájdete na www.parfemy-elnino.sk.



Máte skúsenosti s produktami ktoré obsahujú vitamín C?
Určite sa o svoje postrehy so mnou podelte dole v komentári.






2 komentáre:

  1. The Body Shop mám také ráda. Jejich tělová másla jsou nedostižná. Sérum vypadá zajímavě, mám hodně suchou pleť a potřebuju něco, co by mi pomohlo aniž by to zanechalo celý obličej v oleji.. tohle by snad mohlo pomoci

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Telové maslo som zatiaľ skúšala len jedno dajme tomu v cestovnom balení ale bola som spokojná. Účel plnilo a aj príjemné voňalo. Čo sa týka toho séra základ je olejový ale do pleti sa olej vsakuje veľmi dobre a rýchlo. Ako píšem v recenzii mám mastnú pleť a mne sa po ňom naozaj nijako nezhoršila. Na suchú pleť bude toto sérum ideálne určite treba vyskúšať cenovo je tiež veľmi dostupné. ;-)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.