streda 22. marca 2017

Spring TAG

zdroj

Prvý jarná deň je úspešne za nami. 

Počasie bolo priam ukážkové také o akom som snila už veľmi dlho. Zima nie je moje veľmi obľúbené obdobie aj keď niečo do seba má, pritom jar priam zbožňujem. Všetko sa konečne prebúdza, deň je o niečo dlhší, slniečko svieti dokonalé ročné obdobie. Pri tejto príležitosti tu mám jarný TAG. Takže nebudem zdržiavať a vrhnem sa hneď na otázky. 


1. Obľúbený lak na nechty?
Síce už nemám gélové nechty ale lak používam minimálne. Nebaví ma lakovať si nechty taká je jednoducho pravda. Takže nemám ani žiadny obľúbený laka na nechty.

2. Obľúbená jarná farba rúžu?
Vzhľadom na to že rúže milujem neustále ich striedam. Poslednou dobou ale siaham častejšie po FREEDOM  119 Adora alebo po lesku na pery BOURJOIS Rouge Edition Aqua Laquer 02 Rosé on the rocks.

3. Obľúbený jarný kúsok oblečenia?

zdoj

Neviem či úplne kúsok oblečenia no skôr doplnok. Už niekoľko mesiacov milujem batoh od značky Leesun London vo vínovej farbe. Prakticky od doby čo mi prišiel domou nenosím nič iné. 

4. Obľúbený kvet spojený s jarou?
Jednoznačne tulipány a tie milujem celoročne. 

5. Obľúbený šál alebo šperk?
Na šperky moc nie som takže určite šál. Obľúbený nemám v jarnom období ale preferujem ľahké šály zo vzdušného materiálu v ktorých nie je teplo ale ochránia aj pred chladom. 

6. Ktorý jarný trend ťa naviac zaujal? ( make up, móda alebo oboje?
Uf asi žiadny. Nedržím sa trendov či už v líčení alebo v móde. Nosím to čo sa mne osobne páči a neriadim sa niečim takým ako sú trendy. Aj keď teraz ma napadlo, že ma naposledy na instagrame zaujala nová kolekcia od Urban Decay v spolupráci s Jean-Michel Basquiat.

zdroj

7. Obľúbená jarná sviečka?
Sviečky moc nepálim. Viac siaham po voskoch od Yankee Candle a na jar nemám teda vôbec obľúbenú vôňu. Úprimne v momente ako sa oteplí idú vosky úplne bokom už nemám potrebu ich používať. 

8. Obľúbený jarný parfém alebo telový spej?
U mňa určite víťazí Calvin Klein Ck One Summer 2014


9. Aká je jar, tam kde žiješ?
Taká ako všade na Slovensku. Jeden deň je krásny na druhý prší. Takže ako na hojdačke ale nesťažujem sa. Konečne svieti slnko a vonku je krásne a teplo. 


10. Čo najradšej robíš v jarnom období?
Vzhľadom na to že žijem na dedine v rodinnom dome. Jar sa nesie v znamení prác na záhrade. Pre niekoho možno otravná činnosť ale pre mňa úplný relax. Tento rok som sa rozhodla pestovať rôzne bylinky takže som pilne posledných niekoľko dní pracovala na bylinkovej záhradke. 


11. Robíš jarné upratovanie?
Ak sa beriem upratovaním že presuniem zimné veci dozadu skrine a dám dopredu jarné a letné tak áno. Ale inak sa snažím mať vždy všetko uprataná podľa možností. Nie vždy sa mi darí udržiavať poriadok ale to nevadí


12. Máš nejaké plány na jar? Plánuješ jarnú dovolenku? 
Plány na jar asi nemám. Chcem sa viac venovať záhrade a konečne si  začať užívať príjemné počasie. Dovolenku taktiež neplánujem aj keď ešte mesiac dozadu bol na pláne Amsterdam ale tento výlet nakoniec nevyšiel. Alebo sa skôr presunul na leto kedy máme s priateľmi na pláne menší trip na ktorý sa mimochodom neuveriteľne teším. 




A čo vy a jar? Máte nejaké plány? 

Určite sa so mnou podelte čo radi v tomto období robíte. 
Budem sa tešiť na komentáre. 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.