streda 9. novembra 2016

Maybelline | Affinitone Fundation


Make up Affinitone od Maybelline podľa mňa pozná každý. Určite sa nejedná o žiadnu horúcu novinku na našom trhu, no prekvapivo ku mne sa dostal až teraz keď som hľadala ideálny make up. Preto som opäť zalovila vo vodách stránky parfemy-elnino.sk.

Asi každá z nás pozná nekonečné hľadanie toho ideálneho pomocníka v podaní make upu. Či už sa jedná o odtieň, krytie ale aj výdrž jednoducho všetci preferujeme niečo iné. Kedysi som potrebovala vysoko krycí make up ktorý musel v sebe skrývať aj dostatočnú výdrž. No postupom času prichádzam na to, že už nepotrebujem až tak extrémne krytie a radšej používam niečo ľahšie.


Vyberať ten správny odtieň v drogérii mi dá vždy poriadne zabrať no vybrať odtieň cez internet je priam hotová veda. Pozorne som si prechádzala odtieň o po odtieni aby som nevybrala niečo čo mi v konečnom dôsledku nebude sedieť a nebude sa dať ani používať. Vyraďovacou metódou mi ako správy odtieň vyšiel 20 GOLDEN ROSE. Hneď na začiatku som si myslela, že make up bude viac do ružova ale omyl odtieň je ladení viac do žlta a na moje prekvapenie mi tento odtieň sedí. Dôvodom bude samozrejme leto a jemné opálenie tváre, čiže samú ma dosť zaujíma koľko mi takýto odtieň vydrží a bude dokonale sedieť. Máme začiatok Novembra a mne odtieň stále vyhovuje.


Make up je pomerne tekutej konzistencie. Má strednú schopnosť krytia. Ak potrebujem zakryť nejaké väčšie nedokonalosti top pomocníkom je samozrejme korektor no aj tento make up sa dá, pomerne dobre vrstviť. Čo sa týka nanášanie výhradne pracujem zo štetcom určeným práve na make up ktorý dokáže dôkladne produkt zapracovať do pleti. Každý je ale zvyknutý na niečo iné. Štetec preferujem hneď z niekoľkých dôvodov. Jednoznačne lepšie zapracuje make up ako prsty, rýchla manipulácia a samozrejme hygiena.


Aj keď mám matnú pleť make up drží pomerne dobre a dlho. Vždy sa po niekoľkých hodinách začnem lesknúť no to je u mastnej pleti bežné a nejako tento efekt neovplyvním. Zvyčajne  používam púder tak po troch hodinách od nanesenia- čo je prakticky úplne bežný čas v podaní mojej pleti pri každom make upe čo som kedy používala. Všeobecne Maybelline drží na pleti dobre samozrejme po dlhšom čase začne zaliezať do pórov a vrások ( áno aj ja mám už vrásky, hlavne na čele od smiechu ) no nie je sa čomu čudovať keďže bežne nosím na sebe make up desať hodín. Tento make up používam približne tri mesiace a aj keď som na začiatku bola ohľadne neho dosť skeptická myslím si, že cestu si ku mne našiel správnu. Vyhovuje mi hlavne jeho tekutá konzistencia a to ako prirodzene sa dokáže na pleti správať a vyzerať.


Mak up má 30 ml aj keď teraz je vypredaný značka Maybelline má širokú ponuku takže určite je z čoho vyberať. Najbližšie si robím zálusk na make up z rady Fit Me o ktorej som počula len samé pozitívne recenzie.


Aký je Váš najobľúbenejší make up? 

2 komentáre:

  1. týchto make upov mám niekoľko doniesol mi ich brat ked robil v jedej drogerii v sklade ja som mala sním taky problem že sa mi robili šupinky inak je fajin pekne kryje samozrejme väčšie nedostatky pleti už moc nie. Ty maš ale teda riadne tmavy odtieň mne je dobry iba 03 light sand beige :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takého brata by som veru chcela mať doma. :) Tak ja mám mastnú pleť čiže nejaké šupinky asi nehrozia, ale tak uvidím keď začne byť vonku ozaj zima. Presne ako hovoríš na prekrytie nedostatkov určite tento make up nie je aj keď sa dá dobre vrstviť na kruhy pod očami či drobné akné vždy používam korektor- ten dokáže zakryť všetko. Sama sa tomu aký tmavý odtieň teraz mám čudujem, ale asi to bude aj tým, že počas leta som sa vystavovala slnku viac ako po iné roky takže som aj o niečo tmavšia. Je otázne do kedy taká tmavšia budem, dúfam že čo najdlhšie. :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.