pondelok 14. novembra 2016

Lumene Finland


Poznáte značku Lumene? Ak nie dnes Vám ju predstavím. S tuto značkou som prišla do kontaktu pred pár mesiacmi prostredníctvom stránky parfemy-elnino.sk objavila som ju tam viac menej náhodou a keďže rada objavujem nové veci zo širokej ponuky som si vybrala hneď dva produkty určené na pleť.

No kým sa dostaneme ku samotným produktom pár slov o značke Lumene Finland. Ako je už z názvu jasné vznikla vo Fínku presnejšie v meste Espoo v roku 1948. Názov značky je inšpirovaný žiarivo modrým jazerom Lummenne v Kuhmoinen. Až 25% Fínska leží za polárnym kruhom, ktorý je známi svojím extrémnym počasím. Práve vďaka počasiu majú arktické rastliny a bobule väčší obsah blahodárnych látok ktoré sú v týchto rastlinách obsiahnuté. Tajomstvo účinnosti produktov Lumene tkvie vo využívaní týchto rastlín a bobúľ ktoré sa zbierajú ručne. Produkty obsahujú až 80% prírodných ingrediencií. Produkty nie sú testované na zvieratách. Obaly sú šetrné ku životnému prostrediu, pretože obsahujú menej vrstiev balení, sú ľahšie, tenšie a zároveň sa pri ich výrobe spotrebuje menej materiálu a vyprodukuje menej odpadu. Hlavní princíp Lumene je zvýšiť obsah prírodných látok,  bez toho aby sa znožovala bezpečnosť, účinnosť a vlastnosť produktov.



Matt Touch Pore Tightening Toner. Toto tonikum je určené pre mastnú a kombinovanú pleť, pomáha redukovať kožný maz a sťahuje póry. Obsahuje aktívne látky ako napríklad brezový cukor ktorý pleť zmatňuje a dôkladne čistí. Po použití zostáva pleť matná a bez lesku. Tonikum by malo byť neoddeliteľnou súčasťou každodennej starostlivosti o pleť. Zvyčajne používam takéto produkty ako jeden z posledných krokov pred nanesením krému. Jednoducho pár krát pretriem tampónom tvár aby som sa uistila, že na pleti nezostali žiadne nečistoty. Toto konkrétne tonikum je na pleti príjemné. Po použití zostane pleť naozaj čistí a matná. Čo mne ako majiteľke mastnej pleti vyhovuje, aj keď vždy okamžite nanesiem hydratačný krém. Mám pocit, že pleť sa neleskne tak ako zvyčajne a aj počas dňa nie je nejako extrémne mastná. Určite netreba čakať celodenný efekt, keďže každá pleť sa mastí inak.


Tonik vonia dosť nezvyčajne. Cítim jemnú bylinkovú vôňu ktorá sa kombinuje s alkoholom ktorý je obsiahnutý aj v zložení. Takže ako hovorím dosť zvláštna vôňa na ktorú si človek musí zvyknúť. Tým že v obsahu nájdeme aj alkohol po použití zostáva pleť jemne suchšia ako by mala. Ale dobrý hydratačný krém dokáže okamžite pleť zachrániť. Pre niekoho kto trpí na akné určite vhodný produkt- keďže alkohol dokáže akné dobe vysušiť a tým pádom aj zničiť. V mojom prípade sa jedná len o lokálne akné ktoré sa objaví raz za čas, no dobre toto tonikum pôsobí aj naň. Jemne samozrejme štípe ale neviem ako tento efekt pôsobí na vás, ale v mojom prípade to znamená, že sa naozaj niečo z pleťou deje. Po použití nezostáva pleť podráždená ani začervenaná.



Pozornosti v ponuke neušiel ani Lumene Clear It Up! Anti-Shine Moisturizer. Denný krém určený na mastnú pleť. Pri mastnej pleti je potrebná nezabúdať na potrebnú hydratáciu. Aj keď sa pleť mastní potrebuje dostávať potrebné živiny a látky ktoré počas dňa vyprodukovaním kožného mazu stráca. Preto som sa naučila používať také krémy ktoré sú skôr určené pre suchú pokožku. Rada krémy striedam nikdy nepoužívam dva krát po sebe ten istý krém od tej istej značky. Príde mi že pleť si na daný krém zvykne a potom už nie je taký účinný ako na začiatku. Keďže som stihla spotrebovať pred touto objednávkou krém- prišlo mi fajn skúsiť taký ktorý je priamo určený na môj druh pleti. Čo vlastne bude fungovať rovnako ako krémy na ktoré som bežne zvyknutá.


Začala by som u konzistencie. Tá je rovnaká ako u každého krému ( nečakané ), rozotiera sa pomerne dobre. Vsakovanie mi príde ale o niečo dlhšie ako som bežne zvyknutá. Výhodou samozrejme zostáva, že po dôkladnom vsiaknutí zostane pleť dokonale matná. Čo je pre mňa osobne ako zázrak. Určite ale nezostáva pleť matná počas celého dňa, po pár hodinách sa aj tak začnem lesknúť, ale aj tých pár hodín stojí za dokonalý efekt. Hydratácia je podstatnejšia. V tomto prípade ide o priemerný hydratačný krém. Nikdy krémom nešetrím čiže si dávam pomerne hrubú vrstvu aby dostala pleť čo najviac hydratácie keďže počas dňa sa človek vystavuje rôznym javom, jednoducho aby nejakým spôsobom netrpela radšej dávam silnejšiu vrstvu- obzvlášť teraz v chladnejšom počasí. Neviem príde mi, že aj keď je tento krém hydratačný a ešte ku tomu určený presne na môj typ pleti nedostanem od neho potrebnú hydratáciu na ktorú som zvyknutá. Ale zase hovorím každý z nás preferuje niečo iné niekto má rád vysoko hydratačné produkty niekomu stačí priemerný krém. Čo mi ale na tomto kréme vadí viac ako hydratácia- je vôňa. Neviem kto túto vôňu navrhol, no nie je dobrá. Kombinácie byliniek a niečoho sladkého mi nesedí. Ku tomu všetkému na pleti je až príliš silná ešte večer cítim krém na pleti. Nechápem kto navrhne takúto prehnanú vôňu pre produkt určený na tvár. Inak samotný krém je priemer, posnažím sa ho minúť ale asi sa ku nemu v budúcnosti nevrátim.



Okrem produktov z kategórie starostlivosti o pleť vyrába značka Lumene aj kozmetiku. Všetko v príjemných cenových reláciách.

Oba produkty z dnešnej recenzie nie sú vôbec prehnane drahé. Matt Touch Pore-Tightening Toner kúpite za 3,47 € ( 200 ml ) a Clear It Up! Anti-Shine Moisturizer kúpite tiež za prijateľných 3,62 €.




A čo vy ? Poznáte značku Lemene Finland? Ktorý z produktov v ponuke Vás najviac zaujal?





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.