piatok 24. júna 2016

Nike | Sensaction Life on Coconut


Akú vôňu sprchového gélu preferujte? U mňa jednoznačne vedú citrusové vône. Čiže top sú citrón, grep, pomaranč no nepohrdnem ani kokosom. Preto tu mám dnes pre vás recenziu na sprchový gél Sensaction Life on Coconut od Nike ktorú zoženiete na elnino.sk.


Kedysi dávno som skúšala aj variantu klasického tuhého mydla ktoré som používala bežne na sprchovanie. Ale asi som moc lenivá na takéto praktiky, predsa len keď človek používa klasické mydlo sprchovanie sa o nejaký čas predĺži no a ani vône nie sú také pestré ako pri sprchových géloch. Takže približne po mesiaci som opäť nabehla na klasický sprchový gél. Tento konkrétny gél ma zaujal hlavne z dôvodu, že som ho veru v drogérii nikde nevidela. Možno len zle pozerám a ak sa mýlim určite ma opravte. Gél vonia príjemne po kokose. 


Vôňa je síce dosť umelá no bez problémov sa dá zniesť. Konzistencia je ako inak gélová a pomerne hustá. S gélom sa manipuluje v dlaniach veľmi dobre tým, že je hustí nikde sa nerozteká a dobre sa aplikuje na pokožku. Penivosť u toho konkrétneho gélu je pomerne vysoká. Penu robí veľmi peknú a hustú aj keď pena práve nie je adekvátnym znakom kvality, keďže aj gél ktorý nepení môže byť dobrý no naopak aj zlí. Čoho si všímam pri sprchovom gély je moja pokožka, Čiže ako sa po sprche správa či je vysušená nebodaj podráždená. Pri tomto géle mám po umytý pokožku jemne suchú ale vždy túto situáciu zachráni krém na telo. Občas sa mi stane, že som lenivá a krémovať sa mi jednoducho nechce takéto prípady sú ojedinelé no občas prídu- nemám náladu alebo čas a preto jednoducho vynechám tento krok. Chcem týmto všetkým povedať jednu vec a to takú, že síce gél pokožku vysušuje suchý pocit sa bez problémov dá vydržím nemám nutkanie natrieť sa.


Prekvapila ma farba ktorá je síce nepodstatná ale všímam si ju. Tým že ide o gél s vôňou kokosu očakávala som bielu alebo priesvitnú farbu, no gél je zelený. Po prvý krát som sa smiala no aj premýšľala prečo je to tak- dodnes som veru na nič zmyslu plné neprišla. Tým že gél vonia pomerne dosť po umelom kokose vydrž vône tomu úplne zodpovedá. Tesne po použití pokožka vonia príjemne no už do pol hodiny nie je vo vôni žiadna známka. Všeobecne je tento gél fajn ale tým, že rada skúšam nové vône ale aj značky opäť by som si tento gél asi nevybrala. No páči sa mi široká ponuka práve značky Nike kde je veľmi veľa rôznych sprchových gélov prevažne vo sviežich tónoch.



Tento gél je momentálne vypredaný no v dohľadnej dobe by sa opäť mohol objaviť. Na stránke je ale široký výber rôznych sprchových gélov čiže je z čoho vyberať.



Určite mi napíšte dole do komentáru akú vôňu gélov máte radi? A akú značku by ste mi odporúčali vyskúšať? Budem sa tešiť na všetky komentáre.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.