utorok 15. marca 2016

Yves Rocher | Noix de Coco


Do Yves Rocher chodím pravidelne ako viete milujem ich sprchové gély , ktoré sú jednoducho bezkonkurenčné a prakticky iné ani nepoužívam . Pri poslednej návšteve som do košíku prihodila aj jeden balzam . Výber majú teda široký mala som problém vybrať si jednu príchuť no nakoniec som podľahla a zobrala si kokos . Všetko čo je kokosové to jednoducho musím mať .


Približne pred mesiacom som robila menšiu čistku v mojej zbierke balzamov . Dôvodov som mala hneď niekoľko ale jeden s tých najpodstatnejších bol fakt , že niektoré balzamy som jednoducho vlastnila už príliš dlho a tým pádom už boli po záruke . Keďže nechcem nijako riskovať svoje zdravie jednoducho som takéto balzamy vyhodila . Z celej zbierky mi zostali len eos balzamy a potom také ktoré som nemala doma dlho a samozrejme ich dennodenne používam . Keď som sa zbavila polovice starých balzamov mala som jednoduchší argument prečo si kúpiť nový . Preto som siahla práve po kokosovom od Yves Rocher . Toto je môj druhý balzam od tejto značky prvý ktorý som mala bol s vôňou čerešne no moc sme kamaráti neboli . Vôňa tá bola famózna lenže moc nemusím balzamy ktoré farbia a tento to robil . Farbil pery na červeno no a ja jednoducho takéto balzamy rada nemám . Dôvod je jednoduchý nám zvyk si dávať na pery pomerne dosť hrubú vrstvu balzamu no , lenže keď je farebný toto si dovoliť nemôžem na to aby som perám dodala nejakú farbu na to mám rúž a nie balzam . Preto preferujem jednoducho bezfarebné  " patlátka " na pery .


Tento spĺňa všetko čo vyžadujem - nie je farebný a ešte aj pekne vonia . Osobne kokos v kozmetike milujem aj keď vôňa nesmie byť príliš silná a umelá . Mám rada napríklad sprchové gély s vôňou kokosu alebo balzamy . Vtedy viem že mi vôňa po čase nebude vadiť . Tento balzam má veľmi príjemnú kokosovú vôňu ktorú by som prirovnala k tyčinke bounty ktorú pozná podľa mňa každý . Takže zbytočne už vôňu opisovať nebudem . Ku samotnej hydratácii otvorene očakávala som niečo viac . Balzam pery síce hydratuje ale nie je to nič z čoho by som si v okamihu sadla na zadok . No jednoducho taká priemerná hydratácia ktorú dostanete od priemerného balzamu .Takže ak trpíte na suché pery toto nebude nič pre vás . Príchodom lepšieho počasia ako keby moje pery dostali nejaký podnet a už nie sú také vysušené ako počas tohtoročnej zimy . Poprave počas tejto zimy som mala tak suché pery ako ešte nikdy . Takže za obeť padali hlavne vysoko hydratačné balzamy . No teraz už takú hydratáciu nepotrebujem a vystačí mi aj priemerná hydratácia . A zase ak mám poruke balzam nie je problém kedykoľvek pery pretrieť . Vždy mám pri sebe balzam či už v práci ,kabele , aute , bunde no jednoducho všade . Balzam je vec ktorá mi za žiadnych okolností nesmie chýbať . Keď sa mi stane že pri sebe žiadny nemám jednoducho si musím kúpiť - ono to je ako s kapesníkmi ani tie nesmú v žiadnej kabelke chýbať .


Ako som už spomínala tento balzam je bezfarebný no obsahuje veľmi jemné trblietky ktoré ale na perách nie je vidno . Sú určené len na veľmi jemný lesk ale ani ten nie je nijako vidieť . S výdržou to tiež nie je žiadna sláva , po hodine mám pocit že musím balzam opätovne naniesť . Takže žiadna sláva ale viem mu to odpustiť keď vôňa je jednoducho dokonalá . Neviem čakala som od tohto balzamu niečo viac , nehovorím že je úplne zlý ale zase nie je ani nič extra . Taká stredná cesta . Ak hľadáte balzam ktorý nemusí mať vysokú hydratáciu a bude cenovo v norme tak určite doňho chodte. No ale ak hľadáte úplný opak čiže vysokú hydratáciu a dlhú výdrž tak tento fešák to nebude . Výhodou je samozrejme široký výber takže je možné aj to že iné balzamy z kolekcie na tom budú lepšie .

Kúpu určite neľutujem , popravde ani nemám čo keďže za cenu 1,99 € som asi očakávala moc no dostala som to čo si tento balzam cenovo zaslúži . Kúpiť sa dá v kamennom obchode Yves Rocher alebo na eshope .


A čo vy ? Máte skúsenosti s nejakým balzamom od YR ? Aký je váš úplne najobľúbenejší balzam?
Určite mi napíšte dole do komentáru budem sa veľmi tešiť .





Pridávam fotku celej kolekcie balzamov .

zdroj
zľava : čerešňa , jahoda , karité , malina .macadamia , vanilka 

2 komentáre:

  1. Ja som ešte nemala balzam ktorý by som nemusela aspoň po hodine naniesť zas ak ty ano tak mi ho napíš, lebo hocijaky som mala tak pri piti jedeni a podobne sa určite každy utrie a na perach ostane menšia vrstva alebo sa strati uplne... Ja som si zakupila tento tiež ale makadamia a ten ma tak silnu vôňu že mi trochu vadi ale skusim to prekusnuť:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak pri pití či jedle je to normálne že sa balzam či rúž stratí s tým treba rátať . Tak mne sa najviac osvedčili balzamy od Crazy Rumors tie mi vydržia viac ako hodinu ale zase ja nanášam pomerne hrubú vrstvu ale za mňa jednoznačne práve CR a hlavne príchute PINK GRAPEFRUIT a BUBBLE GUM . :) Práve makadamia mi voňala najmenej no skús sa pozrieť možno sa zaujme nejaká iná voňa . :D

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.