štvrtok 17. marca 2016

Instagram and photo


Ahojte !

Po pomerne veľmi dlhej dobe som sa rozhodla urobiť opäť post o mojom " instagramovom živote " .
Asi to znie divne ale instagram je stále aplikácia ktorú mám asi najradšej . Poslednou dobou ju síce obmedzujem - nie je toľko času ale občas niečo pridám . Dá sa povedať že som ale viac aktívna na instagrame ako na osobnom facebooku . Takže to je asi moje jednoduché vysvetlenie .

No nebudem dlhšie otáľať a poďme hneď aj na to , pár fotiek som nazbierala takže dnes vám ich ukážem a čo to vám aj poviem . :)



Začnem tak trochu nezvyčajne a to asi jedinou zimnou fotkou za celú túto zimu . Neviem ako tam kde žijete vy no tu kde žijem ja  bol sneh asi tak tri krát . Tým myslím úplne prvý ktorý sa rozpustil asi ho troch hodín a potom jednú peknú zimnú noc takto krásne nasnežilo . Radosť som samozrejme mala ale sneh vydržal ani nie štyri dni . Je to škoda aj keď som letný človek sneh milujem a zima mi nevadí pokiaľ je sneh . Takže tohtoročná zima pre mňa jedno veľké sklamanie , no ale asi mi nezostáva nič iné ako si len zvykať - nebude to už podľa mňa o nič lepšie s týmto naším počasím .


Aby som mala dôkaz že vážne neklamem , toto je fotka ktorú som robila v polovici februára popri prechádzke po našom okolí . Žiadne stopy po snehu , ale je vidno že tam hore niekde v Tatrách snehu musí byť keďže fotka je robená ako dôkaz toho , že sa nám jemne zvýšila hladina kanálu ktorý preteká okolo dediny kde žijem . Nie je to nič extrémne a pred vysokou vodou nás delí pomerná diaľka tohto kanálu ale priznávam sa že pri prechádzke mi všetko jedno nebolo .


A tu je ešte jedna meterologická fotka - heheh . Táto je stará pár dní taktiež počas prechádzky tentokrát za jasným účelom nájdenia medvedieho cesnaku . Ten som po niekoľkých hodinách pátrania aj našla no väčšiu radosť mám ani z tejto fotky keďže som sa dostala na také miesta kde som vážne roky nebola . No a zistila som že skoro nič sa tam nezmenilo . Aby vám bolo jasné jazero ktoré vidíte je jazero kde som sa kedysi v zime učila korčuľovať kde sa prakticky kedysi učili korčuľovať všetky deti z našej dediny . Tie dnešné si to asi nevedia ani len predstaviť no ja som si spomenula na veľmi vtipné scénky ktoré som na tomto jazere zažila .


Aby toho nebolo málo . Pred pár dňami som sa rozhodla že si začnem tak trochu privolávať jar . A najlepšie ako začať je vyrobiť si nejaký veniec . Nie som moc umelecky zdatná takže to čo teraz vidíte je asi moje najväčšie umelecké dielo poslednej doby . Nie je to nič ťažké pár kartónov niekoľko ručne nastrihaných vetvičiek a pár dekorácii . Ak by vás zaujímalo vajíčka sú z OBI pôvodne sú biele takže som si farbila práškovými farbami na vajíčka , kvetinky úprimne ani neviem odkiaľ sú jednoducho som našla doma pri upratovaní . Celé dielo mi netrvalo ani hodinu takže ak hľadáte nejakú inšpiráciu nech sa páči . Jasné mohla som takýto veniec aj niekde kúpiť ale ten pocit , keď ho vidím a poviem si " toto som vyrobila sama " je jednoducho na nezaplatenie . :)


Fotky nášho psa sú samozrejmosť - od kedy je u nás čo je už neuveriteľných dvanásť rokov sa snažím zachytiť všetko čo sa dá . Takže v archíve by som našla ešte aj fotky kde je úplne šteniatko alebo aj prvý fotku ako vyzeral keď som si ju bola vyberať a kupovať . Jednoducho povedané je členom rodiny a preto treba zachytiť všetky momenty . Tým že je už pomerne stará a konečne nerobí zle jej denným režimom je spánok , spánok , jedlo , spánok sem tam nejaké šteknutie ale to je len občasné aby sa nepovedalo keď ide niekto po ulici . Občas mám pocti že ani psa nemáme keďže ak by ku nám nebodaj zavítal zlodej ona je posledná kto si toho všimne . Niekto mi raz povedal že v budúcom živote chce byť pes a najlepšie v našej rodine , vraj sa ten náš má najlepšie na svete . To posúdiť veru neviem ale vyzerá byť u nás spokojná a aj keď občas vyvedie niečo zlé všetci ju máme radi a ona do dokonale zneužíva .


Keď ste čítali moju novú rubriku odporúčam tak viete že posledný mesiac som dosť žila na smoothie. Toto je asi jediné ktoré je ako tak fotogenické . V príprave nie som náročná takou mojou klasikou je pomaranč , kiwi , lesné plody a trochu vody . Moc ešte neexperimentujem ale už by som mala začať . Jedinou nevýhodou je že ak chcem použiť aj nejaký recept napríklad z internetu nemôžem ho použiť keď skoro každé smoohtie obsahuje banán a ja a banány nie sme kamaráti . Takže skúšam , skúšam ale vždy sa vrátim ku overenej klasike ktorá mi chutí najviac . Btw . kokosová voda je od Alnaturi a je s limetkou a ananásom a nebola dva krát chutná , mala som už aj lepšie kokosové vody . Veru chuť po ananáse nikde jedine tak na obrázku .


Viete že moje súkromie teda moju rodinu moc nepublikujem . Prakticky ešte nikde som neukázala žiadnu fotku mojej rodiny . No táto si podľa mňa zaslúži byť publikovaná . Je to asi prvá fotka ktorá sa ku mne dostala . Zoznámte sa z chrbtom môjho oca - heheh . Túto fotku mi poslal kolega môjho ocina počas ich zásahu , takže je to úplne prvá fotka kedy ho vidím pri nejakej akcii . No akcia sa to ani nedá nazvať . Tisíc krát som ho videla takto oblečeného takže to nie je pre mňa nič nové ale je to jednoducho špeciálne  Raz túto fotku budem ukazovať svojim deťom . Ale na teraz ju ukážem aj vám .


Dostalo sa ku mne aj niekoľko balíčkov . Ako prvý bol tento od dm drogérie . Rada dostávam balíčky a tie od dm-ka sú vždy špeciálne hlavne svojim obsahom .


Ako ďalší prišiel balíček od elnino.sk . Témou na mesiac marec sú nechty . Takže som si vybrala nejaké veci o ktorých bude samozrejme čoskoro recenzia .

A aby som nadväzovala na tému nechty tak ako posledné tu mám tie svoje .


Po Vianočných nechtoch ktoré som mala som v januári alebo teda ak sa nemýlim ešte v decembri zvolila jednoduchosť . No skôr to bol totálny výpadok nápadov a toto je pre mňa taká overená klasika ktorou sa nedá vôbec nič pokaziť . Možno niektorým by sa nemusel páčiť odtieň ružovej no verte že v reály bola táto ružová o dosť tmavšia takže som to aj ja ako anti ružový človek prežila .


Po prvý krát za celú moju trojročnú éru gélových nechtov som mala fólie . Zvolila som zlatú fóliu a aby to nebolo moc prehnané dodali sme len nude gél ktorý z nechtov urobil veľmi elegantnú záležitosť . Tento štýl som zvolila z dôvodu že sme išli na rodinnú oslavu a aby som nemala nejaké šialené farebné nechty zvolila som zlatú fóliu ktorá sa mi veľmi páčila a prakticky dodnes nechápem prečo som tak dlho čakala kým si ju dám .


Ak ste si pred tým kládli otázku na čo sú mi laky na nechty v balíčku od elnino.sk tak na toto . Áno po vyše troch rokoch som sa rozhodla dať gélové nechty dole . Hlavným dôvodom bolo , že posledné asi dva mesiace mi začali strašne padať . Aby som to upresnila gél som nosila na vlastných nechtoch lenže keď sa mi niektorý zlomil musela mi moja nechtárka nalepiť umelý a s tým som vždy mala problém . Umelý necht mi strašne zle držal a preto pod ním nemal šancu opäť narásť môj prírodný . Preto som sa po dlho zvažovaní rozhodla dať na istý čas nechty dole ale ako sa poznám za pár mesiacov sú späť keďže som bez nich ako nahá a to doslova . Túto fotku som sa sem rozhodla dať preto aby som ukázala že tie fámy o gélových nechtoch nie sú až také zlé . Ako vidíte ja som nosila tri roky gélové nechty a teraz vyzerajú moje prírodné takto . Nie sú nijako zničené len ani nič podobne . Jediné čo tak ich mám krátke vzhľadom na to že by predošlú dĺžku nezvládli pretože boli veľmi tenké ale to je normálne . Teraz som bez gélu viac ako dva týždne a dodnes sa mi ani jeden nezlomil . Samozrejme je to asi aj individuálne každý znáša gél inak a veľa urobí aj brúsenie no ako vidíte tie moje sú na tom dobre , úprimne čakala som horší výsledok . No uvidíme po dlhšej dobe .



Sme na konci !

Verím že sa vám takýto jemne oddychový post páčil a určite mi napíšte čo ste za poslednú dobu zažili vy - rada si prečítam čo radi robíte alebo čo vás zaujíma .

Budem sa tešiť na komentáre .



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.