pondelok 21. marca 2016

Easter Inspiration

zdroj

Veľká noc sa nezadržateľne blíži .

 Bez mučenia priznávam že Veľká noc nie je nič pre mňa je jasné že asi žiadne dievča , žena tento sviatok v láske moc nemá . U nás doma sa šibanie a oblievanie moc nepraktikuje tým musím , že vďaka bohu môj oco sa tejto povinnosti zriekol už veľmi dávno . Keďže ako malá som sa zamkla doma a celá rodina ma musela skoro hodinu prehovárať aby som ich pustila dnu . Takže dôvod prečo ma prestal šibať a oblievať je jasný každému . Lenže zvyšní členovia rodiny ako keby túto moju averziu voči týmto zvykom ignorovali a aj tak skončím každý rok mokrá a s modrinami na nohách - hehe , takže sa tomu aj tak nevyhnem . Lenže aj Veľkú noc si treba spestriť a najlepšie nejakou peknou dekoráciou predsa len počas týchto dní chodia rôzne návštevy a preto je fajn mať nejakú výzdobu . Ja som tento rok zvolila prírodne motívy čiže rôzne vetvičky , sušené kvety a podobne . Ako už býva zvykom námety som čerpala z môjho obľúbeného pinterestu a dnes Vám ukážem čo sa mi najviac pri mojom hľadaní páčilo a čím som sa snažila jemne inšpirovať . 







                                     











A čo vy ? Aké dekorácie máte radi ? 

Určite mi napíšte dole do komentáru budem veľmi rada . 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.