nedeľa 3. januára 2016

For Life & Madaga | Aktívny Peeling



Prvá recenzia v novom roku .

Verím , že ste do roku 2016 vstúpili správnou nohou a že ste si užili chvíle pokoja . Ja teda áno dala som si malé bloggerské prázdniny ale dnes som späť a hneď to bude nová recenzia na Aktívny Peeling od značky For Life & Madaga


Peeling je určený pre zrelú , normálnu , zmiešanú a mastnú pleť . Ja osobne veľmi preferujem peeling na tvár . Treba aj pleti dopriať dostatočnú starostlivosť a takou je aj tento produkt . Aj keď peeling je veľmi individuálna vec je jasné , že nie každému niečo také sedí no ja patrím do tej kategórie kedy musím mať peeling aspoň jeden deň v týždni . Jednoducho sa lepšie cítim , neviem možno je to len v mojej hlave ale jednoducho raz týždenne si musím dať peeling a samozrejme aj masku . Tento peeling je veľmi špecifický tým aký je jemný ale pritom pomerne účinný . A to doslova účinný .


Má gélovú textúru a ako som spomínala guľôčky sú veľmi jemné ale pritom dokážu z pleti odstrániť všetky odumreté bunky . Dosť som sa pri prvej aplikácii čudovala ako tak malé guľôčky všetko dokonale odstránia . Myslím si že práve tento peeling by sa mohol hodiť a pre citlivejšiu pleť .Ja mám teda mastnú a peeling mi nejako neškodí ani podobne . Po aplikácii je pleť omnoho viac rozjasnená je jasné , že efekt nevydrží dlho ale je vidno že pleti peeling prospieva . Aj pleť je po použití jemná je logické že žiadna hydratácia pri tomto produkt nie je - ale zase pleť dokáže vyčistiť neskutočne dobre . Úprimne povedané ja by som ocenila možno väčšie peelingové guľôčky ale to je už na každom osobitne . Niekto znesie hrubšie guľôčky niekto jemnejšie záleží pomerne dosť aj na type pleti . Pri peelingu je to potrebné dvojnásobne .


Vôňa je veľmi príjemná tak ako to už je zvykom u produktoch For Life & Madaga . Je to prírodná kozmetika čiže žiadna prehnaná chemická vôňa nehrozí . Práve naopak jednoducho  veľmi jemná nevtieravá . Neviem k čomu by som mala vôňu prirovnať niečo prírodné určite nie kvetinové .Veľmi sa mi páči aj ružová farba peelingu jednoducho je to také dievčenské . Je to úplná maličkosť ktorá ale poteší a pri aplikácii mám hneď lepšiu náladu . Peeling sa odporúča používať raz za štrnásť dní . Viacmenej som to vždy dodržala, keďže neviem čo by pravidelnejšie používanie spôsobilo na mojej pleti . Vždy si pred aplikáciou navlhčím tvár a potom krúživým pohybom aplikujem peeling . Ktorý následne zmyjem vlažnou vodou a buď si aplikujem ešte masku alebo krém na tvár . Je potrebné po aplikácii pleť hydratovať takže vždy si dám svoj aktuálny nočný krém . Peeling používam vždy večer. Čo sa týka množstva tak zvyčajne si dám množstvo väčšie ako oriešok vystačí mi to na celú tvár aj krk .  Takže balenie vydrží dostatočne dlho .


Celkovo som s peelingom spokojná , zo začiatku som moc neočakávala ale nakoniec som veľmi milo prekvapená . Je príjemný a pritom veľmi účinný .


Aktívny Peeling má 50 ml a jeho cena je 11,90 € a zakúpiť sa dá TU . Cena je síce trochu vyššia ale ak hľadáte dobrý a pritom kvalitný produkt určite za seba tento môžem odporúčať .


A čo vy a peeling na tvár ? Používate nejaký ? Aké sú vaše skúsenosti ?
Určite mi napíšte dole do komentáru .





S pozdravom Barbora


xxx 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.