utorok 8. decembra 2015

Tipy na darčeky | edition Christmas tips






Bežný Vianočný problém . Aspoň u mňa , tým sú darčeky . Vždy mám dilemu čo kúpiť rodine , kamarátkam a podobne . Ja som skôr na rôzne drobnosti a poteší ma hoci čo - podstatné je že si dotyční človek aspoň spomenul . Ale keďže žijeme v dobe internetovej prinášam Vám tipy zo stránky elnino.sk . Keďže som brázdila práve po tejto stránke prišlo mi fajn ukázať aj Vám čo ma najviac zaujalo - a možno sa mojím výberom nejako inšpirujete . 


Overením darčekom pre každú ženu ale aj muža sú vône . V tomto prípade je len problém aby vôňa danej osobe sadla . Preto je fajn ak siahnete po vôni o ktorej viete , že obdarovaní jej je verní možno aj roky . Ja takto vždy nakupujem darčeky pre maminu a stanú mamu . Viem že roky používajú tie isté parfémy a na Vianoce vždy vyberiem taký ktorý už mali . Ukážka toho čo mňa najviac zaujalo . 


Bvlgari Omnia Crystalline  jemná takáto je táto vôňa . Túto vôňu má rada moja mama a vždy keď ju cítim na niekom spomeniem si na ňu . Myslím si že je vhodná aj pre mladšie ročníky keďže je veľmi jemná nič extra výrazné alebo príliš vtieravé . 


Dolce & Gabbana Light Blue  . Tento parfém asi nie je potreba nejako extra predstavovať . Je to svieža citrusová vôňa ako ja hovorím taká celoročná . Aj keď počas zimy by sa mohla niekomu zdať až príliš svieža . Tejto vôni som v našej rodine podľahla aj ja - je to ako keby generačná vôňa . Každá žena v našej rodine ju má a preto viem že kúpou práve tejto verzie nikdy nič nepokazím .


DKNY Be Delicious  legendárne jabĺčko pozná každý . Už keď som bola malá fascinoval ma ten flakón ktorý je dokonalí síce trochu nepraktický ale zase pekný . Prečo som sam dala práve tento parfém ? Je to jednoduché toto bol môj úplne prvý parfém ktorý som mala . Bolo to pekne dávno možno aj 7 rokov dozadu keď mi toto jabĺčko mamina darovala . Viem že vôňu používala ona a potom si kúpila iný parfém a ja som tento dostala , nebolo ho tam moc ale šetrila a strážila som ho ako oko v hlave . Preto je pre mňa tento parfém taký výnimoční . 


Chloe See by Chloe táto vôňa nesmela chýbať . Moja srdcovka ktorú som si priala veľmi dlho a preto túto vôňu tak milujem . Ak hľadáte niečo pre sestru alebo kamarátku môžem vrelo odporúčať . 
Recenzia TU .


Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh  je vôňa ktorá je ovocno - kvetinová . Skôr sa hodí na leto ale je veľmi príjemná . Mám doma vzorku a už si na ňu brúsim zuby . Keďže je to odľahčená sestra legendárnej Deisy .  A čo vážne Marc Jacobs vie sú jednotlivé dizajny flakónov keďže toto je hotové umenie . Jednoducho parfém vhodný darčeku . :)


Moschino Femme je veľmi zvláštna vôňa má v sebe niečo orientálne . Radím ju ku ťažším v mojej zbierke vôní preto sa viac hodí práve na zimné obdobie . Ak preferujete alebo hľadáte ťažšie orientálne voňe tak práve táto od Moschino ňou je .
Recenzia TU .


Salvatore Ferragamo Incanto Shine ďalšia moja veľká srdcovka . Príjemná svieža vôňa na ktorú nedám dopustiť počas leta . Je to kvetinovo - ovocná vôňa vhodná podľa mňa pre všetky vekové kategórie . 
Recenzia TU . 


Revlon Charlie Gold je opäť veľmi špecifická vôňa má v sebe kvety ale pritom je sadká a orientálna. Jednoducho je to opäť adept vhodný viac na chladné počasie . Po aplikovaní na kožu sa môže zdať je vôňa je až príliš intenzívna ale treba je dať pár sekúnd a zmení sa na jemnú ale pritom stále silnú vôňu vďaka ktorej sa cítim príjemne . A aj cena je veľmi prijateľná . 
Recenzia TU . 

ilustračné foto zdroj : tu
Victoria Secret  touto značkou určite neurobíte krok vedľa hlavne u mladších ročníkov . Populárnu sú body misty ale aj klasické parfémy . Všeobecne je značka VS populárna hlavne u mladých dievčat takže ak hľadáte niečo pre dievča vo veku povedzme 14 rokov určite nebude akýkoľvek produkt od tejto značky zlou voľbou . Odporúčam ale čítať pozorne zloženie jednotlivých vôni nie každá je super voňavá . :)
Recenzia na telové mlieko TU



A samozrejme že netreba zabúdať ani na mužov . Preto tu mám niekoľko typov na vône ktoré ma zaujali najviac . Upozorňujem že moc mužské voňe opísať nevie . Snažila som sa vybrať ale to najlepšie z môjho pohľadu - hlavne teda podľa obalu . :) hehe 

ilustračné foto zdroj: tu

Určite nebudem krokom vedľa overená klasika od Adidas .  Či už je to parfém , voda po holení alebo veci do sprchy . Jednoducho vecami od tejto značky sa nedá pokaziť nič . 

hlava : hedion, jazmín , srdce : morské tóny, céder, datle , základ : mošus, pačuli

Giorgio Armani Acqua di Gio Pour Homme Acqua for life  voňa obsahuje iskrivé esencie pačuli a mandarínky v kombinácii s marockým cérdovým drevom zakončené ďatlovou arómou . 


Calvin Klein In2U Men  toto je vôňa ktorú používa môj otec . Je to veľmi príjemná svieža vôňa s kvapkou drevnatosti .

Myslím si že všeobecne vôňou pre muža nič nepokazíte . A ak presne neviete čo obdarovaný používa krokom vedľa nie sú rôzne sady kde je gél na holenie , voda po holení , sprchový gél poprípade parfém . V dnešnej dobe je množstvo darčekových kaziet a úprimne muži nie sú až tak náročný ako mi ženy . Takže im je jedno čo dostanú . Poznám to z vlastnej skúsenosti . :-)


Určite mi napíšte aké vône by ste si radi pod stromčekom našli vy ? A čo kupujete pod stromček niekomu nejaký parfém ? 
Budem sa tešiť na komentáre . 




S pozdravom Barbora . 


xxx 

2 komentáre:

  1. tá prvá vôňa ma celkom aj zaujala má taký svoj špecifický tvar a neviem prečo ale myslím si že by mohla krásne voňať lebo ako sa poznám mne hocičo nevonia:)) ale parfem som ešte na vianoce nikomu nekupovala lebo u nás moc nejdú jedine ak priatelovi alebo bratovi či radšej sebe? :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne je vidno , že parfém sa predáva aj vďaka flakónu . Tvar je vážne krásny len trošku nepraktický na nosenie v kabelke . Nie som moc na opis vôní ale je príjemná a jemná - vôňa skôr na leto ako na zimu keďže v zimnom období sa hodí niečo ťažšie a výraznejšie . :)
      V našej rodine je to už zvyk ale vždy sa kupujú overené parfémy ktoré vieme že dotyčnej osobe sedia a má ich rád / rada . Vždy na Vianoce aspoň jeden parfém dostanem a potom sa čudujem že mám plnú poličku , keďže nemám šancu parfém do ďalších Vianoc spotrebovať a ešte počas roku si sama sem tam urobím radosť a nejaký nový kúsok si kúpim . :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.