sobota 5. decembra 2015

A víťazom sa stáva ?!





Dnes tu mám pre Vás vyhodnotenie giveaway ktorú som robila na počesť 50 000 vzhliadnutí . 
A aby som to nejako zbytočne nepreťahovala poďme hneď aj na víťaza . 

zdroj : www.random.org

A víťazom sa stáva ! 


Zuzke srdečne gratulujem . 

Víťazku som už kontaktovala a tá ma 3 dni na to aby mi na môj mail odpovedala , ak sa tak nestane prebehne nové losovanie . 

Všetkým ktorý sa zapojili by som sa chcela poďakovať za účasť , určite nezúfajte aj po novom roku chystám nejaké giveaway takže sledujete blog aj naďalej . 



S pozdravom Barbora . 


xxx 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.