pondelok 9. novembra 2015

Pupa Milano Jelly Glow Lip Balm




V poslednej dobe som na blogu recenzovala niekoľko produktov od Pupa Milano
A je vidno , že môj blog čítajú aj kamarátky . Keďže ako darček k narodeninám som od jednej z nich  dostala balzam na pery tejto Talianskej značky . 
Balzam z kolekcie Jelly Glow v odtieni 003 Charry Jam . Konečne má niečo aj názov odtieňu . Donedávna som ani len netušila že značka Pupa má vo svojej kolekcii  balzamy na pery . Preto som rada že po lícenke a dvoch matných rúžoch ( linky tu a tu  ) môžem vyskúšať aj balzam na pery . Ktorý sa hodí vždy.


Hydratačný zafarbený s ochranným faktorom SPF 10 . Takýto je balzam z kolekcie Jelly Glow . Obsahuje vitamín E a zmes oleja a vosku so zmäkčujúcim učinkom . Balzam je vážne takej ako keby želé konzistencie . Tým akej mäkkej a ľahkej konzistencie  pracuje sa s ním veľmi dobe . Na pery sa veľmi jednoducho aplikuje a je na nich aj veľmi príjemný . Vďaka veľmi špecifickej konzistencii sa na perách správa veľmi príjemne a aj veľmi jednoducho sa dá nanášať . 


Je to vážne balzam ktorý je pomerne dobre pigmentovaný. Samozrejme čím viac vrstiev na peri dám tým je balzam viditeľnejší . Na perách sa správa veľmi príjemne . Pomerne dobre hydratuje . Výdrž je ako u balzamu slabšia ale v priemere vydrží tak dve - tri hodiny a potom je potrebné znovu aplikovať silnejšiu vrstvu . Je to len farebný balzam takže čakať dlhodobú hydratáciu od neho netreba . Jednoducho je to produkt ktorý použijem v momente ak si na pery nedávam rúž ale aj cez to chcem svoje pery nejaký spôsobom tónovať . Odtieň je to veľmi prirodzený . Niečo medzi ružovou a jemne červenou . Nič čo by nejakým spôsobom pútalo pozornosť . Jednoducho niečo viac ako moje pery , takto by som to presne nazvala . Jemné a šťavnaté  .


Veľmi oceňujem jeho ochranný faktor ktorý som veru nečakala - síce je to slabý faktor ale pery určite ochráni . Vôňa je veľmi príjemná čo je všeobecne u balzamov podstatou . Názov Charry Jam presne odzrkadľuje vôňu túto balzamu . Skôr ale ako čerešňa by som vôňu radila ku  jemne kyslej višni . Priznávam že moc takéto vône nemusím - jednoducho nikdy som nebola na čerešňové alebo višňové bazami v tomto prípade mi vôňa nejako nevadí aj keď inej voňavej kombinácii by som sa nebránila. Úplne sa priznávam moc neviem aké iné voňavé kombinácie balzam má , ja výber je síce široká škála farieb ale s vôňami veru neviem ako na tom sú . Keďže ako som už spomínala donedávna som ani len netušila že nejaké bazami v ponuke sú . Určite je to skvelá alternatíva pre tie ženy ktoré skôr ako po rúže siahnu práve po tónovacom balzame . Z mojej strany ho môžem len a len odporúčať . Nie lenže pery decentne zafarbí a zhydratuje svojou ako keby želé konzistenciou sa radí medzi veľmi špecifické produkty na pery . A o obale sa ani baviť nemusíme . Tie značka Pupa Milano vie v každom ohľade . Nie je to žiadny lacný plast ktorý sa po mesiaci rozpadne . Ide o kovový obal ktorý chráni produkt a aj luxusne vyzerá . Pomaly sa nám blížia Vianoce a ak hľadáte kvalitné produkty určite sa ku takým radí aj tento balzam ale všeobecne aj značka a produkty  Pupa Mliano . 


zdroj


 Jelly Glow Lip Balm  má 3,5 ml a jeho cena je 6,90 €

V kolekcii nájdete okrem balzamov aj lícenky a laky na nechty .



zdroj

zdroj


Tak čo ? Zaujala Vás kolekcia Jelly Glow ? Určite mi napíšte dole do komentáru ja sa budem tešiť . 




S pozdravom Barbora . 



xxx 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.