piatok 6. novembra 2015

BALMAIN X H&M




Ošiaľ ktorý tu už veľmi dlho nebol . 

Takto nejako by som zhrnula to čo sa deje po celom svete v obchodoch H&M .
Najočakávanejšia spolupráca roka , Švédska firma h&m pripravila kolaboráciu roka s francúzskym módnym ateliérom Balmain . Za kolekciou stojí mladí dizajnér Olivier Rousteing a tvárou celej kolekcie je modelka Kendall Jenner a jej kolegyňa Jourdan Dunn . 
A práve táto značka spôsobila doslova ošiaľ medzi ľuďmi . Snažiac sa uloviť čo i len jeden kúsok z tejto kolekcie . Takisto je veľký boom aj na všetkých sociálnych sieťach po #HMBalmaination nájdete more fotiek . A preto ma zaujímalo čo je na tej kolekcii také výnimočné . Ak si myslíte že niekde ešte nejaký kúsok z tejto kolekcie ulovíte máte smolu , všetko je už vypredané a to isté sa koná aj na eshope h&m kde tiež už nie je po oblečení nič . Samozrejme chápem , že ceny sú priaznivé keďže najlacnejší doplnok v eshope stojí 14,99 € a najdrahší kus oblečenia skoro 500 € . Je jasné že ľudia šalejú . A preto sa hneď poďme pozrieť na to ako kolekcie vyzerá . 



Dámska kolekcia. V ktorej mňa osobne zaujalo niekoľko kúskov . Hlavne z čiernej varianty . 

zdroj
zdroj

zdroj

Pánska kolekcie je podľa mňa menšia ale sú v nej vážne peknú kúsky . 

zdroj
zdroj
zdroj 

Ak by ste náhodou na nejaký ten kúsok ešte narazili tam Vám gratulujem , ja som chcela z tejto kolekcie prsteň ale už mám smolu . Možno sa ešte niekde niečo objaví alebo mi nezostáva nič iné ako len čakať s akou kolaboráciou príde h&m budúci rok . :)


Ako sa Vám pozdávajú kúsky z tejto kolekcie ? Mali ste väčšie šťastie a ulovili ste niečo ? Určite mi napíšte dole do komentáru budem sa tešiť . 


S pozdravom Barbora . 


xxx 




P. S. : Mám tu pre Vás aj nejaké zábery či už je to oficiálna reklama ale aj módna prehliadka ktorá bola pri príležitosti predstavenia tejto kolekcie . :) 







5 komentárov:

  1. Za mňa gýč na nosenie v bežnej realite a nie na fotenie a mólo, trochu mi to pripomína pódiové kostýmy Michaela Jacksona a celkovo 80te roky. Myslím že ľudia za tým šalia najmä kvôli tomu že je to Balmain, ale keby rovnaký kúsok videli v obyč. obchode, tak za tým tak nešalia.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak nie každému sa takýto štýl musí páčiť . Značka Balmain má prevažne len takéto modely a preto si ju myslím si aj h&m pozvalo na túto kolaboráciu . Netvrdím že sú to kúsky na bežné nosenie ale nie je na škodu ak občas niekto vystupuje z radu .Ja by som si osobne na seba asi veľa vecí z toho nedala ale čo sa týka doplnkov tie by som brala hneď . Ale sú tam aj fajn kúsky do šatníka .... :)

      Odstrániť
    2. Doplnky sú OK, to je pravda. Aj tie zelené šaty sú OK, ak beriem akcie ako je novoročná párty, len ja som hrozná v tom, že to čo by som si dala raz za rok by mi bolo ľúto dať za to 300 - 500 euro :).

      Odstrániť
  2. Pre mňa prídu kolaborácie od H&M veľmi drahé, keďže som len študentka ale oceňujem aspoň snahu prilákať zákazníkov. Z kolekcie Balmain som bola mierne sklamaná pretože oproti minulých rokov sa to nedá porovnať a tým myslím MMM,Alexander Wang a aj Versace. Ale u týchto kolaboracii sa všetci riadia heslom Ten skôr príde ten skôr mele a to aj v tom zmysle že väčšinu veci nakúpiť aj pre predaj ďalej a to za ceny trojnásobné..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi dobrý bol marketingový ťah s Kendall Jenner miláčikom Ameriky.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.