piatok 30. októbra 2015

Balea Lippen Öl Roll - on


S olejmi na pery ako keby sa vrece roztrhlo . Od tých najdrahších ako je napríklad olej na pery od Yves Saint Lauren  či Clarinse až po tie najlacnejšie v tomto prípade od Balei . A vzhľadom na to , že nie som ochotná vyhadzovať nekresťanské peniaze len za značku rozhodla som sa vyskúšať práve Lippen Öl od Balei. Na trhu je už nejaký ten piatok ale vždy keď som išla do dm -ka nejako som naň pozabudla. Balzamov mám doma požehnane ale olej žiaden - pri návšteve drogérie som sa bránila zubami nechtami aby som ho do košíku nehodila , lenže neubránila som sa . Hanbím sa za to , ako  jednoducho podľahnem . Ale stalo sa olej doma mám už nejaký čas a dnes nastal ten deň , aby sme si niečo o ňom povedali . 


Olej má kokosovú vôňu , aspoň tak sa to píše na obale . S tou kokosovou vôňou by som bola veľmi opatrná . Vzhľadom na to že tak úplne kokosovo nevonia . Samozrejme cítiť tam je ale vo vôni je ešte prímes niečoho iného . Príde mi to ako vôňa broskyne alebo nektarinky . Jednoznačne samotný kokos to nie je . Všeobecne čo sa týka vône , neprekáža mi ale ocenila by som určite výraznejšiu kokosovú vôňu . Kokos mám veľmi rada a tešila som sa ako bude olej príjemne voňať ale to sa tak úplne nestalo . Ale o vôňu tak úplne nejde . Konzistencia je pomerne hustá na to , že ide o olej . Na perách mi pripomína lesk na pery a vlastne sa aj tak tvári. Tým ako je olej hustý na perách drží dobe .


Hydratácia je skvelá . Mám rada produkty na pery ktoré držia aj niekoľko hodín . V tomto prípade olej zostáva na perách cca dve hodiny niekedy aj viac , pomerne dosť pijem takže ak mi hoci aký produkt na pery vydrží dve hodiny a viac je to pre mňa zázrak . Záleží aj  na tom akú silnú vrstvu si na pery dám. A samozrejme nie je problém kedykoľvek pery opätovne pretrieť. Olej používam prevažne na noc , kedy mi jeho mastný film až tak neprekáža . Dávam si silnejšiu vrstvu a pery mám ráno jemné a zhydratované . Nečakala som takú hydratáciu ale olej milo prekvapil . Ako som už spomínala je to môj prvý olej na pery ktorý vlastným , takže som ani len nevedela predpokladať aká vysoká by mohla byť hydratácia . Momentálne majú moje pery očividný štrajk . Zmenou počasia sa mi opäť urobila nepríjemná zima ktorú som už ale zažehnala a dúfam nadobro vyliečila . Ale pery mi zostali neskutočne suché - musela som sa na istú dobu vzdať rúžov a čo mi ešte viac trhá srdce , nemôžem používať matné rúže čo je pre mňa ako milovníčku matných produktov na pery kozmetická 
" smrť " . Takže teraz si idem na vlne balzamov a hlavne na vlne tohto oleja . Dáva mojím suchým perám dostatočnú hydratáciu . A preto verím že aj ja sa čoskoro vrátim k matným rúžom . 


Aplikácia je pomocou roll - onu čo mi príde ako fajn vec . Hlavne je to hygienický spôsob aplikácie to je asi najpodstatnejšie . Čo úplne Balea nedomyslela je samotný roll - on olej používam už dlhšiu dobu a stále sa mi zasekáva pri aplikácii . Chápala som ešte to , keď guľôčka horšie kĺza po perách pri prvom použití ale ona stále zle kĺže a to olej používam každý deň . Neviem asi mám zlý kus som si zo začiatku hovorila , ale asi taký zlý kus má aj moja mama ktorej som olej kupovala prednedávnom . Trápi ju ten istý problém . Asi sme vychytali práve tie dva zlé kusy - inak si to vysvetliť neviem . Ocenila by som aj to kedy bol roll - on kovový a nie plastový určite by sa po perách kĺzal omnoho lepšie a ešte by ich aj chladil . Ale tak samotný roll - on mi nezabránil aby som olej používala ďalej . Predsa produkt ako taký je skvelý a už teraz plánujem ďalší kus , možno by bolo fajn ak by sa vôňa časom zmenila alebo teda k tejto " kokosovej " by mohla pribudnúť nejaká iná napríklad ovocná alebo nejaká príjemná svieža .  A aj guľôčka ( roll - on ) by  mohla byť kovová . :) 
Tak uvidím a nechám sa prekvapiť s čím príde opäť Balea . 


Balea Lippen Öl má 10 ml a jeho cena je 2,09 € a kúpiť sa dá ako inak v DM . :-) 



A čo vy a olej na pery ? Skúšali ste tento od Balei ? Aký je Váš názor ? 
Určite mi napíšte dole do komentáru . Budem sa tešiť . 





S pozdravom Barbora . 



xxx


4 komentáre:

  1. No som zvedavá ako to bude s tou gulôčkou u mňa, mám ho v zásobách :D. Ale teším sa že účinky mám skvelé :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak určite potom daj vedieť či ti išla dobre alebo nie . :) Účinky sú skvelé , ani som nečakala že za tie peniaze to bude také skvelé . :)

      Odstrániť
  2. ja som sním tiež spokojná, a dúfam že už čoskoro budeš používať matné rúže:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak už sa to zlepšilo , napríklad dnes som už matný rúť vytiahla ale stále to nie je ono . Preto idem na to veľmi opatrne . :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.