streda 26. augusta 2015

Môj aktuálny playlist


Ahojte . 

V prvom rade by som sa chcela ospravedlniť za pomerne dlhú nečinnosť na bogu . Pevne verím že už sa to nestane a že všetko pôjde tak ako má . Blog bol trochu zanedbávaný ale už som späť . Uvidím ako všetko budem stíhať ale dnes tu mám nový post . A zase to bude hudobný . Momentálne som svoj playlist radikálne obmenila . Neviem jednoducho som mala náladu počúvať niečo iné .Od starších piesní až po tie nové . A preto som pátrala a narazila som na také piesne ktoré som už možno aj dva tri roky nepočula a zase som si ich zamilovala . Sú tu aj nejaké tie novšie .

Tak poďme na to . 



Florence + The Machine - Cosmic Love nikdy som nebola na podobný štýl hudby ale táto speváčka má taký neobyčajný hlas že skoro každú pesničku mám rada . Najviac ale práve túto , jednoducho vždy ju rada počujem . Znie to asi divne ale upokojuje ma . :)


 Dimie Cat - Ping Pong všeobecne rada počúvam Francúzskych interpretov . Každá pesnička je iná ale vždy je v nej cítiť práve Francúzsku kultúru . Nie nadarmo by som sa raz do Francúzska chcela pozrieť . A ak by sa dalo raz by som ho chcela aj celé precestovať alebo aspoň nejaký určitý kus .


Mika - We Are Golden toto podľa má pozná každý . Ja ani neviem prečo a z akého dôvodu som túto pesničku opätovne zaradila do svojho play listu . Ale ako vidíte počúvam aj takáto " staršie " pesničky .


Gente De Zona - La Gozadera ft. Marc Anthony . Neviem ako vy ale ja milujem Kubánsky štýl hudby . Má v sebe niečo čo neviem popísať ale vždy mi dokáže akákoľvek pieseň v takomto štýle vyčariť úsmev na perách . :)


Major Lazer - Powerful feat. Ellie Goulding & Tarrus Riley . V tomto prípade som pomerne dlho ani nevedela o akého interpreta ide . Podľa hlasu je jasné že poznám len Ellie a tu ja vážne môžem . Jej hlas je neskutočný a táto pieseň je dokonalá . Hlavne vďaka nej . Ak by v nej nebola ona asi by ma song ani len nezaujal .


Avicii - Waiting For Love . Úprimne čo pustil doposiaľ Avicii von bol vždy zaručený hit . Či už k tomu urobil akýkoľvek klip vždy sa song ujal . A to je prípad aj u tejto piesne . Ak pozorne počúvať text dáva zmysel a to cením viac ako to že autorom hudby je Avicii čo je btw . jeden z mojich najobľúbenejších hudobníkov .


Hardwell & Dannic feat. Haris - Survivors . Na túto spoluprácu sa dosť dlho čakalo . Asi som už spomínala ale Hardwell je moja srdcovka už pomerne dosť dlho . Dannic je síce fajn ale moc jeho sety nevyhľadávam . A prečo som napísala že sa dlho čakalo na túto spoluprácu - je to tým že obaja sú najlepší priatelia a dodnes mám taký pocit nevyšiel nejaký ich spoločný song . A keď už k tomu prišlo ja osobne som čakala nejakú pecku . Netvrdím že song je zlý ale mohol byť lepší . Vo svojom playliste ho mám zaradení už len kvôli tomu že sa na ňom podieľal Hardwell . :)


Tiziano Ferro - La differenza tra me e te . Ako som hovorila už na začiatku momentálne mám obdobie kedy sa vraciam k piesňam ktoré som veľmi dlho nepočula . A toto je prípad presne tejto piesne . Nikdy som nevedela prečo ju mám rada . Očividne to bude tou Taliančinou . :)


Tina Turner feat. Eros Ramazzotti- Cose Della Vita táto pieseň bude pre mladšie generácie asi trošku neznáma . Vzhľadom na to že sa písal rok 1997 kedy vznikol tento hit . Veľká pani speváčka Tina Turner a legendárni Taliansky lámač ženských sŕdc Eros Ramazzotti . A výsledkom je hit ktorý pozná asi každý .


OMFG - Hello je jedna z tých piesní o ktorej si človek neviem čo má myslieť . Alebo jednoducho povedané ak si u raz vypočujete zaručene ju z hlavy na pekne dlhú dobu nedostanete . A najlepšie je ak si nájdete nejakú hodinovú verziu . Vzhľadom na to , že Vás mám rada dám sem len krátku originálnu verziu . UPOZORNENIE ! vypočutie tejto piesne je len na vlastné riziko . :)




A sme na konci . Nie je toho veľa ale možno som Vás inšpirovala . Ak máte aj vy nejaké obľúbené piesne určite sa o ne so mnou podelte rada sa nechám inšpirovať .

Majte sa pekne .



xxx

P.S. : Ešte stále prebieha na blogu giveaway tak sa určite do nej zapojte , 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.