štvrtok 13. novembra 2014

Voňavý a veselý kúpeľ alebo Riga Sopa Manufacture




Ahojte , možno už samotný názov Vám napovedal o čo sa dnes bude jednať . Ale predsa len . Dnes spolu zavítame do kúpelne . A prečo vlastne ? S chladným počasím čoraz viac a viac preferujem horúci kúpeľ s penou , soľou alebo guľôčkami do kúpeľa . 

A preto nastal čas aby som Vám čo to o nich povedala . 




Samozrejme zohnať guľôčky do kúpeľa bežne v obchode je problém a preto som musela pátrať po internete . To je nevýhoda že na Slovensku nie je LUSH ale čo už nemôžem mať všetko . 
A ako som pátrala narazila som na guľôčky do kúpeľa od značky RIGA SOAP MANUFACTURE .
Táto značka bola založená v roku 2004 v Lotyšskej Rige . Dnes už patrí medzi najrýchlejšie sa rozvíjajúcou spoločnosťou v krajine . Od roku 2005 je oficiálnym členom Medzinárodného spolku mydlárov - HANDCRAFTED SOAPMAKERS GUILD
Celý sortiment výrobkov sa priemyselne vyrába výhrade ručne . 

Na začiatok som si vybrala tri guľôčky predsa len bola som opatrná . Áno používam rôzne peny do kúpeľa alebo soli . Ale guľôčky som ešte nemala . A preto som si vzala len tri na skúšku . Na výber sú rôzne vône ja som si vybrala grapefruit , melón a morské riasy . Už keď prišli tak celá obálka voňala krásne . Samozrejme neodolala som a hneď v ten deň som jednu guľôčku použila . 


Ako prvá na rad prišla guľôčka s vôňou Morskej riasy . Neviem ako v skutočnosti vonia morská riasa ale táto vôňa bola príjemná . Zábavné bolo hlavne sledovať ako guľôčka šumí vo vani . Tým ako guľôčka šumela naraz v kúpeľni nastala príjemná vôňa , ktorá mi pripomínala more . V guľôčke boli morské riasy Laminaria . Farba vody bola modrá ako more . Musím povedať že guľôčka mi nejako nevadila - myslím tým že po kúpeli som nemala pokožku vysušenú . A čo je hlavné pokožka mi voňala ešte pomerne dlho po kúpeli . Jedine na čo si treba dávať pozor je to aby sa Vám neupchal odtok keďže v guľôčke bolo pomerne dosť rias . Ja som si vážne pripadala ako v mori modro zelená voda a ešte ku tomu okolo mňa plávali riasy len chýbali turisti . :-) Riasy som skúšala použiť ako peeling ale nedalo sa to keďže tým ako boli namočené vo vode trením sa strácali . 
Cena guľôčky je 2,50 € za 125 gramov 


Ako ďalšia prišla na rad guľôčka s vôňou Melónu . Melón mám osobne veľmi rada a vždy rada siahnem po hoci ako produkte ktorý vonia po melóne . A to bol dôvod prečo som si vybrala guľôčku aj s melónovou vôňou . Guľôčka sa skladá z dvoch častí jednej zelenej a druhej červenej v ktorej sú jemné zrniečka na obale alebo teda kartičke ktorá bola pri guľôčke je napísané že tie zrniečka v červenej časti sú makové . Boli natoľko jemné že ako peeling sa nedali použiť , ale ako dekorácia vo vani sa mi páčili .  Vôňa guľôčky bola ako inak melónová . Žiaden chemický melón ale ozajstný melón ktorý si odkrojíte a zjete . A to ma dostalo . Ako som povedala melón zbožňujem a kúpeľ s touto guľôčkou ma aspoň na pár minút preniesol opäť do leta . Voda sa sfarbila do pomerne zvláštnej farby ani to neviem opísať - niečo medzi červenou a zelenou . Vážne zvláštna farba . 
 Pokožku som mala po kúpeli jemne vysušenú ale nebolo to nič extra hrozné . Napravilo to telové mlieko . Tým že som na sebe naniesla mlieko vôňa guľôčky na tele už nebola cítiť ale kúpeľňa voňala ešte dosť dlho . :-) 
Cena guľôčky je 2,50 € za 125 gramov 



Ako posledné som si do košíka a vlastne aj do vane hodila guľôčku s vôňou grapefruitu
Každý vieme ako chutí a vonia grep . Je to sladko horká vôňa a presne tak isto voňala aj táto guľôčka. Ako jediná neobsahovala nič . Vlastne klamala by som obsahovala . Guľôčka mala v sebe v zložený éterické oleje ktoré sú vynikajúcim prírodným stimulátorom . Je pravda že táto guľôčka sa skôr hodí na leto keďže grep skvele osvieži ale ja sa jej nebránim aj v chladnom počasí . Preto sa ku tejto vône určite vrátim . Tak isto aj táto guľôčka jemne vysušila moju pokožku ale nebolo to nič extrémne a napravil to telový krém . Ale najskôr som si vôňu na pokožke užila . Pomerne dosť dlho vydržala a to isté čo sa týka vône v kúpeľni ako jediná práve vydržala najdlhšie . 
Cena guľôčky je 2,50 € za 125 gramov


No a ako posledné sa mi do rúk dostalo glycerínové mydlo Jantár a Ružový Íl


Po pravda neobjednala som si ho ale dostala som ho na testovanie . Samozrejme ma to osobne veľmi potešilo aj keď sama by som si ho nekúpila . Ale vždy ma fascinovalo na takýchto mydlách to , že sú ručne robené a je to na nich aj patrične vidno . Mydlo je ako som povedala ručne robené z baltického jantáru obsahuje aloe vera , extrakt z rakytníka , mandľový olej a ružoví íľ . Baltický jantár sa drví na mletý prášok a tým má vysokú koncentráciu kyseliny jantárovej ktorá pomáha udržiavať pokožku pružnú . Ružový íľ odstraňuje zhrubnutú kožu a tým sa stáva pokožka mäkkou a žiarivou . Mňa osobne najviac zaujal vzhľad . Tým že spodok mydla je ako keby mliečny  a vrch zase priehľadní . Vôňa bola pomerne sladká na mydlo nezvyčajná . Cítila som v ňom ružu . Ruky nejako nevysúšalo práve naopak vždy po umytí mi zostali ruky krásne hladké a nemala som potrebu krémovať si ich . Mydlo je pomerne veľké a preto som ho rozkrájala na menšie časti , doma nám to tak 
vyhovovalo viac . 
Myslím si že takéto mydlo a hodí ako darček . Ja osobne by som si ho ale nekúpila keďže preferujem tekuté mydlá a mama do mňa už nejaký čas hústi aby som jej nejaké objednala keďže ona má radšej mydlá v tuhej konzistencii . 
Cena mydla je 2,32 € za 100 gramov

Všetky produkty môžete zakúpiť na rigasoap.sk . A ja osobne už teraz viem že musím mať ešte nejakú guľôčku do vane . Je to príjemná zmena . A určite skvelý darček napríklad po stromček . :-) 

A čo vy a guľôčky do vane ?? Skúšali ste nejaké ? Aké mydlá preferujete ? Tekuté alebo skôr tuhé ?
Určite mi napíšte dole do komentáru budem sa tešiť . 


Majte sa pekne ! ♥ 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.