piatok 10. októbra 2014

MANHATTAN Long Lasting Gloss Glide Lipgloss




Pekný deň Vám želám . 

Dnes si povieme čo to o lesku na pery značky Manhattan
A preto to nebudem zbytočne predlžovať a poďme hneď a aj na to ! ☺





Úprimne dodržať to že si nekúpim žiaden rúž, lesk alebo balzam na pery sa nedá . Teda aspoň u mňa nie . Veď som živý príklad toho že sa to vážne nedá . Alebo mám zázračnú kabelku a objavujú sa mi v nej stále nové a nové produkty na pery . Ja ale skrátka vážne neviem čo s tým budem robiť . ☺ 

A preto som tu dnes s nový produktom tento kárt leskom na pery od značky Manhattan . Mám taký pocit že táto značka sa kedysi keď som bola mladšia dala u nás zohnať ale to už bolo veľmi dávno . Predtým som sa moc o túto značku nezaujímala ale teraz keď sa ku mne dostal tento lesk povedala som si - hmm teda fajn vyskúšam . 


Najviac sa mi páči malinké balenie , ktoré nezaberie či už v kabelke alebo  kozmetickej taštičke žiadne miesto . Skrátka to balenie je rozkošné .  Asi viete že ja a lesky nie sme moc veľký priatelia ale naučila som sa s nimi trošku vychádzať .  Keď sa povie lesk stále si predstavím lepkavú hmotu ktorá je síce pekná ale svojou lepkavou konzistenciou mu skrátka prekáža . Lenže tento produkt by som leskom nenazývala - je to skôr tekutý rúž . Vôbec na perách nelepí a vydrží pomerne dlho .

Tým že tento lesk má skôr konzistenciou rúžu mi vyhovuje viac. Celkovo mám rúže radšej ako lesky .

O obale som už hovorila je malí čiže vhodí na cestovanie . Aplikátor je klasická špongia ako pri skoro každých leskoých produktoch . Pracuje sa s ním veľmi jednoducho a ľahko . 

Odtieň je na mňa pomerne nezvyčajný . Je to tmavšia fialová s ktorou nemám až také skúsenosti . Mám doma podobný odtieň rúžu od značky Essenc ale moc ho nenosím . Preto som mala obavu aj pri nosení tohto lesku . Oťukala som sa a momentálne na jeseň je to najčastejší odtieň ktorý nosím . Skrátka presne farba ktorá sa hodí na toto ročné obdobie . 

Prišiel čas na zmenu a preto som sa rozhodila že začnem postupne siahať aj po tmavších odtieňoch . Lebo pre nejakým časom som sa prehrabávala svojou zbierkou produktov na pery a všimla som si že v nej prevláda jeden odtieň a to ružová . Ani som nevedela že môže byť toľko odtieňov a kombinácii ružovej. ☺





Možno sa to bude zdať ako pomerne tmavá fialová . Ale verte mi ona až taká výrazná nie je . A hlavne čo je plus dá sa krásne vrstviť . Čiže môžem si na pery naniesť len jednu vrstvu perám to dodá jemný nádych ale ak chcem aby bol lesk poriadne vidieť nanesiem niekoľko vrstiev a vtedy je lesk výrazný . Výdrž je pomerne slušná cca 4 hodiny a potom sa začne jemne strácať na perách . Obrovské plus je že sa neodtláča na poháre - hurá. 

Tento lesk má 5 ml ale cenu Vám bohužiaľ nepoviem keďže som ho dostala darčekom aj s ružovou sestričkou ale o tej si povieme neskôr keď ju budem intenzívnejšie používať . A ani neviem kde sa tieto lesky dajú kúpiť , je veľká škoda že ich nemajú v našich drogériách . Ale ak viete kde by som mohla značku Manhattan kúpiť určite mi napíšte . 

A to je vlastne aj otázka na Vás . Vyskúšali ste už produkty značky Manhattan ? Určite mi napíšte dole do komentáru . Budem sa tešiť . 


Majte sa pekne . ♥ 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.