utorok 7. októbra 2014

Birthday TAG


Ahojte , dnes si nezvyčajne v týždni dáme TAG . Už podľa názvu je jasné o čo sa bude jednať . 


Nebudem to zbytočne naťahovať a poďme hneď na to ! ☺




1. Kedy máš narodeniny ? 
Narodeniny mám 7. Októbra čo je dnes . ☺


2. Koľko rokov ti bude ? 

Dnes mi je presne 21 a neviem či mám skôr plakať alebo sa tešiť . Pre tých ktorý ešte nemajú osemnásť dám vám radu nechcite ich mať , osemnásť je síce pekné číslo ale potom to bude už len horšie a horšie . Najradšej by som mala opäť štrnásť a nemusela riešiť žiadne dospelácke problémy . ☺


3. Ktorý bol tvoj najlepší darček , aký si kedy dostala ? 

Každý darček ktorý som dostala bol v niečom ten najlepší , a za každý som veľmi vďačná a skoro všetky ešte do dnes aj mám . 


4. Budeš mať tento rok party ? Ak áno , čo budeš robiť ? 

Tak tento rok party asi nebudem mať , minulí rok som ju mala a preto som si dnes alebo vlastne tento rok povedala že svoje narodeniny oslávim len s rodinou a pár priateľmi niekde na káve . 


5. Ako oslavuješ svoje narodeniny ? 

Tak každý rok je to iné . 


6. Ktoré narodeniny ti utkveli najviac v pamäti ? 

To boli asi šieste narodeniny keď som dostala veľký horský bicykel . 


7. Pokiaľ by si mala neobmedzené množstvo peňazí ba tvoje narodeniny čo by si spravila ? 

Tak to viem presne . Zbalila by som rodinu , priateľov a odišla niekam na luxusnú dovolenku a urobila tam mega veľkú party . 


8. Aký je tvoj zoznam prianí na narodeniny ? 

Nemám žiaden zoznam . 


9. Keby ti ostávali posledné narodeniny čo by si urobila ? 

Ak by som vedela že mi zostáva posledný rok života , určite by som nemyslela na svoje narodeniny . 


10, Máš nejaké narodeninové tradície ? 

Áno zo svojou spolužiačkou zo strednej školy každý rok na moje narodeniny chodíme spolu do našej obľúbenej kaviarne , a máme dohodu žiadne darčeky . Len si spolu posedíme porozprávame sa a to nám stačí . 


11. Aké veci sa zmenili od posledných narodenín ? 

To viem presne , som o rok staršia . :-( ☺


12. Mala si niekedy narodeninovú party s prekvapením ? 

Vždy sú nejaké drobné prekvapenia . 



Tak a sme na konci . Verím že sa Vám tento TAG páčil . 



A dole do komentáru mi napíšte kedy máte narodeniny vy a aký bol najkrajší darček čo ste dostali . 



Budem sa tešiť na Vaše komentáre . 



Majte sa pekne . ♥

2 komentáre:

  1. Ja budem oslavovať v decembri 16 :). No najkrajší darček ... je to dosť ťažké. Dostala som ich už toľko. No myslím, že mi raz dala mamka takú knižku od mamy pre dcéru. Sú tam napísané veľmi pekné veci a čítam si ju až dodnes.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tebe je hej :-) pár dní pred Vianocami to je super aspoň máš viac darčekov :D :D . Ja mám všetky darčeky odložené možno to znie čudne ale každú jednu vec ktorú som kedy dostala mám v krabici a občas sa v tých veciach prehrbávam a spomínam sú to maličkosti ale potešia aj teraz keď už nie som dieťa . :-)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.