nedeľa 28. septembra 2014

New York Color - City Duet Eye Shadows




Ahojte .

Dnes tu mám pre Vás nový článok .




Nie som veľká zberateľka očných tieňov , doma mám dve palety a potom nejaké menšia očné tiene ktoré sú buď mono alebo duo . Ak sa mám priznať omnoho viac používam práve dve palety či už je to paleta od Sleek alebo MUA práve pre to že je v nich omnoho viac farieb . Ale využijem aj mono a duo očné tiene síce pomenej ale siaham aj po nich . Do mojej malej kolekcie očných tieňov pribudla duo paleta od NYC . Osobne sa mi táto značka veľmi páči  mám už doma dva rúže a preto som povedala , že je na čase aby som siahla aj po nejakých očných tieňoch .


Na výber mali niekoľko kombinácii .. Od fialovej po tú čo som si vybrala ja . Mám kombináciu hnedo béžovú a vlastne volá sa 799 B Vintage Style . Pomerne často používam práve hnedé očné tiene a prevažne všetky moje tiene sú hnedá až na pár výnimiek . Paletka obsahuje tmavú hnedú v ktorej sú jemné trblietky a potom béžovú ale skôr by som ju radila aj do jemnej ružovej ktorá tak isto obsahuje trblietky . Táto svetlejšia farba má výhodu že ju môžem použiť ako rozjasňovač či už pod obočie alebo do očného kútika . Hnedá je na môj vkus pomerne tmavá ale ak naberiete tieň veľmi opatrne na štetec vie byť aj jemná a decentná .  K tieňom bol priložený aj aplikátor ktorý zväčša vyhadzujem ale tento som si nechala - je to asi prvý aplikátor ktorý stojí ako tak za to . Nie je penový ale silikónový a tým pádom sa s ním omnoho lepšie pracuje . V núdzi by som si vystačila aj s ním . 


Tiene prášia minimálne ale čo mi vadí je to , že sa drolia a to pomerne dosť . Výdrž je celkom v pohode . Ja osobne používam vždy bázu pod očné tiene takže nemajú problém držať na oku cca päť hodín . Bez báze som tieto tiene neskúšala ale viem vám povedať ako by to dopadlo . Keďže mám mastné viečka tiene by sa mi do hodiny zliali a nebolo by ich ani len vidno . Sú to veľmi pekné farby a dá sa s nimi veľmi dobre pracovať až na to drolenie ale inak im nemám čo vytknúť . 

Tiene majú 1,9 gramov  a ich cena bola 1,89 € . Neviem či sú tieto tiene dostupné v bežnej drogérii keďže ja som ich kúpila u nás na dedine v obchode hm nazvala by som ho " nájdeš v ňom všetko " . A to doslova že všetko . ☺ 


Rozhodla som sa s Vami podeliť aj o moje líčenie . Na fotke sú len oči . Nie som žiadna odborníčka a vlastne nejako intenzívnejšie sa líčim len zhruba dva roky , takže žiadne terno to nie je . Ale aspoň som si povedala , že Vám to ukážem . 


Nalíčená som práve duo paletkou a použila som ešte jeden očný tieň z paletky Sleek ktorý ale neviem ako sa volá keďže ja múdra som niekde založila popis odtieňov . ☺


Tak a sme na konci . 

Určite mi napíšte aké sú Vaše skúsenosti s produktami od značky NYC ? Aké produkty vlastníte Vy ? A určite mi nezabudnite napísať či sa Vám páčil aj môj pokus o " líčenie " . 


Majte sa pekne . ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.