sobota 6. septembra 2014

Bielenda ❖ Uhorka a limetka zmatňujúci tonik ❖




Ahojte . 

Dnes tu mám nový článok . Už som hovorila, že pred nejakým časom som robila objednávku kde som si objednávala prírodne produkty od značky Bielenda . A v tejto objednávke som mala na uhorkovo limetkový zmatňujúci tonik

Popravde objednala som si ho hlavne kvôli vôni uhorka a limetka mi prídu ako zaujímavá vôňa . A ako to vlastne dopadlo ? 

To Vám poviem . ☺ 




Tonik je určení na zmiešanú a mastnú pleť . Čiže určení na moju pleť  . Neobsahuje žiaden alkohol a žiadne olejové zložky  . Má antibakteriálne účinky . Príjemná osviežujúca vôňa uhorky a limetky . Vôňa je pre mňa úplne dokonalá , tým že je svieža tonik som používala hlavne v horúcich dňoch . Pleť krásne osviežil a prevoňí . V lete som si tonik preliala do menšej nádoby a dala do chladničky a večer pri čistený pleto to bola poviem Vám jedna báseň . Tým že tonik som mala v chladničke pleť som vždy v horúčavách schladila a ešte aj vyčistila . 


Celkovo tonik mojej pleti nejakým spôsobom neškodí . Z pleti odstráni všetky nečistoty a to je v konečnom dôsledku aj úloha tonika . V pohode odstráni make - up ale aj prebytoční maz . Na obale tonik sľubuje že uzatvára póry , lieči už vzniknuté akné a prechádza tvorbe nového akné . Áno musím povedať že po vyčistený mám pleť pomerne napnutú . S tým liečením akné no neviem neviem jemne to niečo robí , je pravda že keď mám svoje obdobie ( každá žena pozná ) s týmto tonikom je to omnoho lepšie . Samozrejme používam aj iné produkty nie len tento tonik . Ja  som kupovala tento tonik viac menej zo zvedavosti a neľutujem to . Robí to čo má , pleť vyčistí .Tak tiež tonik sľubuje zmatnenie pleti. A je to pravda , po použití mi zostane pleť matná . Ale ja následne ráno aj večer používam krém na tvár .  Jedine čo mi úprimne dosť vadí je lepkavý pocit . Vždy po použití mi na pleti zostane nepríjemný lepkavý pocit . Používala ho už niekoľko tonikov ale ani jeden mi to nerobil . Neviem kde je chyba ale tento lepí nehorázne . Občas si prídem ako chodiace lepidlo - čo je občas pomerne vtipné . Ale pocit na pleti to nie je bohvie aký . Farba toniku je zelená - po prvý krát mám produkt ktorý je zelený . Ale žiadne obavy z toho či sa mi pleť zafarbí som nemala a ani nemám . Ale je to niečo iné a pre mňa nezvyčajné . 

Celkovo mi tonik vyhovuje . Robí to čo má a to čo ja od tonika vyžadujem - pleť je to aplikácii čistá a už len čaká na nanesenie môjho obľúbeného krému . 

Cena toniku je 3 € . Obsah 200 ml a kúpite ho na stránke bielenda.sk . 

A sme na konci . 

Čo vy počuli ste už o tomto toniku ? Akú značku používate vy ? Určite mi napíšete , aby som sa vedela inšpirovať . 

Majte sa pekne .  ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.