streda 9. júla 2014

Voňavý sprchový gél s peelingom od Yves Rocher




Ahojte, želám Vám krásny deň. Dnes mám pre vás recenziu na momentálne môj najobľúbenejší sprchový gél ktorý obsahuje peeling. Ide o produkt od značky Yves Rocher

Tak a môžme sa pustiť do toho. ☺




Sprchový gél s vôňou broskyne je z limitovanej edície ktorá je v predaji od 16. Júna 2014 v tejto limitovanej edícii nájdete ešte vôňu jahody. V stálej ponuke môžete siahnuť po vôni ako je bio malina, černica alebo bio vanilka

Sprchový gél obsahuje viac ako 98% ingrediencií rastlinného pôvodu. Tak isto aj mycie zložky sú rastlinného pôvodu. Nobsahuje žiadne parabény a pH je neutrálne k pokožke. 

Sprchový gél obsahuje výťažok z broskyne, prášok z marhuľových a mandľových jadier

Celková vôňa je veľmi príjemná, nie je to nič umelé a hlavne nič prehnané je to jemná broskyňová vôňa. Ktorá prevoňí nie len pokožku ale aj celú kúpeľňu. Musím sa priznať že hneď po prvom použití sa tento sprchový gél stal mojím veľkým favoritom na toto leto. 




Osobne som mala už niekoľko peelingov ale asi to poznáte ak chcete takýto produkt použiť strávite v sprche o niečo viac času. Keďže u každého takéto produktu je potrebné najprv použiť sprchový gél a až následne peeling. V tomto prípade to je ale skvelé- nemusím v sprche stráviť veľa času použijem sprchový gél rovno s peelingom. Osobne mi to veľmi šetrí čas a čo je výhoda pri tomto produkte je , že ho môžete používať každý deň. Pri obyčajných peelongoch sa odporúča jeden maximálne dva krát do týždňa. Ale pri tomto je to jedno. Ja sa ale snažím si ho šetriť takže ho používam každý druhý deň. 


Peelingové čiastočky sú na pokožke príjemné. Sú jemné a tým pádom mojej pokožke nejako neprekážajú. Odumreté čiastočky kože odstránia skvelo. Gél je pomerne tekutej konzistencie a je potrebné dávať väčší pozor pri aplikácií. Po prvý krát som ho neodhadla a do rúk mi z tuby vyšlo pomerne dosť gélu, mala som veľký problém s tým aby som ho použila.  Celkovo gél dobre pení, po použití nemám pokožku vysušenú ani podráždenú. V lete používam tekutejšie telové mlieka . U toho gélu to mlieko použiť nemusím, skrátka nemám potrebu dávať na seba ešte niečo. A to je v mojom prípade niečo nezvyčajné. Ale momentálne mi to tak vyhovuje. 



Ako som povedala, láska na prvé použitie. Už len využitie sprchový gél plus peeling mne osobne veľmi vyhovuje. Krásna nevtieravá vôňa ktorá ma vždy vie dostať . Broskyňa je moje obľúbené ovocie a momentálne mám obdobie keď dá sa povedať jem len tie. Aj keď ešte nie sú domáce ale z obchodu neviem sa ich prejesť a keď môžem mať takúto krásnu vôňu aj v sprche je to pre mňa už - doslova raj na zemi. 
Ak hľadáte sviežu vôňu na leto môžem vrelo odporučiť. Takže už presne viem kam poputujú moje kroky pri nasledujúcich nákupoch do kamennej predajne Yves Rocher aby som stihla ešte uchmatnúť aspoň jeden kus. Je veľká škoda že je to limitovaná edícia aj keď úprimne zaujala ma aj malinová a vanilková vôňa. Hold darmo keď je niečo raz dobré. ☺

cena : 4,50 €
balenie : 200 ml 


Tak a sme na konci. Verím že sa Vám článok páčil. 

A určite mi dajte vedieť či ste už vyskúšali nejaký produkt od Yves Rocher ? Ak áno tak aký ? Budem sa tešiť na vaše komentáre. 

Pekný deň. ♥ 

P. S. : predošlé recenzie Jardis du Monde Brazílska káva , Sebo Végétal Zmatňujúci denný krém

1 komentár:

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.