pondelok 7. júla 2014

BODY TIP ◘ Jemný čokoládový sprchový gél ◘



Čokoláda, čokoláda tú má rád každý z nás. Dnes vám predstavím úžasný čokoládový sprchový gél. V tomto momente sa aj sprcha stáva chutným okamihom. Ktorý by ste najradšej zjedli. Tak poďme sa spolu pozrieť na tento chutný gél. 





Tento čokoládový gél je o značky Body Tip. Je to prírodný sprchový gél , ktorý je obohatený o aromatické oleje a výťažky z čokolády. Gél ma na prvý pohľad zaujal hlavne obalom . A  keď mi prišiel domou nadchol ma aj vôňou. Vonia presne ako belgická čokoláda. Je to nevtieravá vôňa a vždy pri sprchovaní sa táto vôňa krásne rozplynie po kúpeľní. Skrátka keby  to nie je gél  v pohode ho aj zjem nemala by som s tým žiaden problém. Ale najvtipnejšie na tom je asi to že potajomky mi na tento gél chodí mamina. Ja som sa čudovala , že prečo sa tak extrémne míňa a potom z mami vyšlo že ona neodolala a skúsila ho aj ona a od tej doby ho používa. Ako mami toto sa ale nerobí. :-) 


Krásna vôňa ale nie je všetko. Ja od akéhokoľvek sprchového gélu vyžadujem to aby bol účinný. Samozrejme že aj vôňa je dôležitá , predsa nebudem používať niečo čo mi osobne smrdí. Ale to nie je až také podstatné . Gél je pomerne hutný a tým pádom som si aj myslela že bude super peniť. Prišlo ale v podobe toho , že gél vôbec tak nepení . Podľa mňa to bude aj tým že je vyrobený z prírodných zložiek a preto je tá penivosť menšia. Ale to nie je vôbec problém. Nanášam si zhruba veľkosť oriešku. Postačí mi to na celé telo. Aj keď nepení nejako extra stačí mi to. Pre mňa je dôležité že gél zmyje všetky nečistoty. Pokožka je po kúpeli jemná a aj celkom dobre vyživená. Vôňu som už spomínala ale predsa aj krásne pokožka vonia. 


Ak si chcem dobre oddýchnuť  napustím si vaňu a vtedy siaham práve po tomto sprchovom géle. Jeho vôňa má na mňa relaxačné účinky. Asi to bude aj tým že mám čokoládu rada. Aj keď ju moc nejem jej vôňa ma vždy fascinovala. A vždy keď v kozmetike či už ošetrujúcej  alebo dekoratívnej cítim čokoládu siaham po tom. Bez ohľadu na to či to bude dobré alebo nie. 

 V tomto prípade ale je pre mňa tento gél skvelá voľba. Krásne umyje a zanechá ju jemnú a krásne voňavú. Takže ak hľadáte produkt ktorý je zo 72 % prírodný určite sa oplatí siahnuť po tomto géle. Ja som si ho veľmi zamilovala. 

Gél zakúpite tu cena gélu je 2,99 € za 200 mililitrov. Áno môže sa zdať že je to pomerne dosť ale myslím si že sa to oplatí. Takýto gél v našich drogériách nenájdete. A ak aj áno tak ich vône sú chemické . V tomto prípade nejde o žiadnu prehnanú chemickú vôňu. 




Tak a sme na konci tejto ako by som to nazvala " recenzie na zjedenie" . Týmto by som sa chcela veľmi pekne poďakovať firme maxcare.sk  za to že mi poskytla tento úžasný sprchový gél k recenzii. 

Verím že sa vám recenzia páčila. 

A inak čo vy a čokoláda v kozmetike? Máte túto vôňu radi?

Určite mi napíšete dole do komentáru svoj názor. 

Majte sa pekne. ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.