piatok 13. júna 2014

BALEA ○ a môj tzv. Šmolko gél na holenie ○


Ahojte, dnes vám prinášam recenziu na Balea gél na holenie Summer Garden ktorý je s vôňou manga. Keď mi pred nejakým časom prišiel nový balíček od DM-ka veľmi som sa potešila a keď som ho otvorila tak moja radosť sa zdvojnásobila práve pre jeho obsah. Ja neviem či v tom DM-ku vedia čítať myšlienky alebo predpovedať budúcnosť. Ale aby som to uviedla na pravú mieru mne prišiel balíček a deň pred tým som spotrebovala penu na holenie, ešte vtedy som si hovorila že hneď na druhý deň skočím do drogérie a kúpim si novú penu. Ale osud to očividne chcel inak a v balíčku som si našla penu na holenie. ☺


Tak na začiatok milá príhoda ale asi sa čudujete aj tomu prečo som tento gél na holenie premenovala na Šmolko gél na holenie. K tomu všetkému sa v čas dostaneme. 
Gél alebo aj pena na holenie asi súčasť každej ženy ktorá sa o seba stará a dbá o sebe skrátka každá z nás sa holí a tieto produkty sú práve v letnom období to najdôležitejšie čo žena používa. Priznám sa ale istú dobu som mala menší problém s týmito produktami. Už dávnejšie som mala alergickú reakciu na jednu penu ani už neviem aká to bola značka ale skrátka moje nohy boli doslova nechutne vyhádzané a musela som s tým navštíviť kožnú ktorá mi nohy dávala do poriadku ešte nasledovné dva mesiace. Od vtedy som sa pien alebo gélov na nohy doslova bála. A práve preto som mala obdobie kedy som si nohy holila klasickým sprchovým šampónom ktorý je určený pre bábätká. S ktorým som nemala žiaden problém a prakticky robil to isté ako pena alebo gél na holenie. 



Ale prišlo obdobie kedy som sa k produktom na holenie vrátila. Ešte sa mi nestalo aby som používala dva krá po sebe tie isté produkty, vždy tieto produkty  striedam. Väčšinou si ale kupujem gély na holenie, ale sem tam sa objaví aj pena ale to skôr nedopatrením keď nečítam popis a beriem hneď prvé či uvidím. A momentálne je to môj  milovaný " Šmolko gél". Tento gél ako som si ho premenovala je určený na citlivú pokožku. Čiže podľa mňa bude vyhovovať každému. Jeho vôňa je dokonalá, keď som si ho prvý krát dávala mala som pocit že som sa ocitla na nejakej exotickej dovolenke pri mori. Pena vonia po mangu nie je to nič prehnane umelé ale skôr jemné nevtieravé skrátka ideálne vôňa pre mňa. Aplikácie je asi každej z nás jasná to si myslím netreba hovoriť. 
Po holení zostane pokožka krásne jemná a hladká. 


A aby som sa konečne dopracovala k tomu prečo " Šmolko gél " tak už krásny tyrkysový obal ma na prvý pohľad zaujal. Ale keď som ju prvý krát použila a uvidela že gél je tyrkysový aj vo vnútri hneď som si spomenula na Šmolkov. A práve preto som tento gél stihla premenovať na " Šmolko gél " vždy keď ho použijem pripadám si ako Šmolko a to ma teší. Vždy som používala géli alebo peny ktoré boli biele ale táto je tyrkysová a to ma na nej baví naviac. Ale nie len pre to ju mám tak rada ale aj preto že skvelo odvedie to čo má vôbec nezanechá pokožku podráždenú, a to je vlastne pre mňa to najdôležitejšie. 

Tento gél  má 150 ml a jej cena je 1,99 € čo je pomerne super cena. A vôbec netreba nejako veľmi extra veľa produktu takže ešte mi podľa mňa nejaký čas vydrží. 


Tak sa sme na konci. Verím že sa Vám recenzia páčila. 

Majte sa pekne . ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.