pondelok 21. apríla 2014

NevO Dead Sea SPA ◘ Body Butter ◘



 Ahojte dnes som si pre vás pripravila novú recenziu. 





Tento krát pôjde o úžasné telové maslo od značky NevO ale na začiatok si povieme práve niečo o tejto značke.Filozofiou spoločnosti NevO Dead Sea SPA je vyvíjať prípravky starostlivosti o pleť, ktoré Vám pomôžu objaviť a pestovať Vašu vnútornú krásu. Sada kozmetických prípravkov NevO Dead Sea SPA odhalí prirodzený jas Vašej pleti a zvýrazní Vašu jedinečnú krásu. NevO Dead Sea SPA využíva minerály z mŕtveho mora. Esenciálne minerály získané z Mŕtveho mora sú medzinárodne uznávanými prostriedkami, ktoré zlepšujú celkové zdravie, regenerujú pleť a podporujú jej krásny vzhľad.



Telové Maslo – Ocean


Pred nejakým časom mi prišiel balíček na testovanie práve o firmy NevO. Z tejto spolupráce som veľmi nadšená keďže mi dali šancu práve pre to že som začínajúca bloggerka A  preto som veľmi rada že mám možnosť predstaviť vám toto telové maslo.

 

Hneď ako som otvorila balíček vykuklo na mňa milé zelené balenie. A keď som produkt otvorila tak som sa zamilovala. Maslo vonia ako more. Je to veľmi príjemná vôňa. Nie je to žiadne umelá vôňa práve naopak vonia veľmi prirodzene. Ja mám veľmi rada vône ktoré nie sú vtieravé a nevadia mi pri spánku. A to je práve prípad tohto masla. Maslo je pomerne husté keďže obsahuje až 40% bambuckého maslo nečakala som ani nič iné. Ale čo ma prekvapilo je to že nie je až tak veľmi  hutné. Ako by som to mala  napísať je skôr veľmi dobre „ našľahané“. Ja osobne mám rada telové masla ale vždy keď ich musím na seba nanášať bojujem s tým že sú až moc hutné. Ale toto nie je prípad tohto masla. Je príjemné aj keď ide o maslo, je veľmi dobre roztierateľné. A to sa mi veľmi páči! 



Maslo požívam vždy po sprche a hlavne pred spaním. Keďže maslo príjemne vonia vôbec mi pri spánku nevadí. Telové maslo obsahuje bambucké maslo, avokádo, ilang- ilang a patchouli. Tieto látky regenerujú pokožku, redukujú starnutie kĺbov a poskytujú prirodzenú ochranu pred chladom a tvorbe suchej a hrubej kože. Vždy po nanesení zostane moja pokožka skvelo  hydratovaná a jemná. Vstrebáva sa asi 5 minút  to že sa vstrebáva pomerne dlho ale neprekáža môžete si normálne obliecť pyžamo a vôbec sa vám nezamastí. Asi každý z nás pozná produkty ktoré sa dlho vstrebávajú a aj tak sa úplne nevstrebú a k tomu všetkému zostane po aplikácií oblečenie mastné. Síce ako som povedala toto telové maslo sa vstrebáva nejakú chvíľu ale vstrebe sa úplne a hlavne nezostane po ňom či už pyžamo alebo nejaké iné oblečenie mastné.  Vôňa vydrží na tele pomerne dlho, vždy ráno keď sa obliekam do práce cítim jemnú vôňu mora. A musím sa priznať vždy keď jeho vôňu ucítim pripadám si ako na dovolenke u mora. No úprimne kto by sa nechcel ráno prebúdzať s dojmom že je pri mori na dovolenke.  J



Po natretí ako som už písala je pokožka výborne hydratovaná. Na začiatku som mala obavy či hydratácie nebude len krátkodobá ale moja obava bola márna. Ešte ráno cítim že pokožka je jemná a hydratovaná. Takže ak ste náhodou majiteľmi suchej pokožky a trpíte na to že máte suchú pokožku bude toto telové maslo pre vás veľmi vhodné. Ale myslím si že aj ja iné typy pokožky je toto maslo skvelé. Ja som živý príklad nemám suchú pokožku a aj tak mi toto maslo svojou konzistenciou a hydratáciou veľmi sedí. Musím sa priznať že toto maslo bola láska na prvý pohľad. Je to asi prvé maslo z ktorého som neskutočne nadšená. A som rada že som mala možnosť otestovať tento produkt.

Cena tohto masla je 28 € za 250 ml. A zakúpite ho tu

 

Chcela by som sa spoločnosti NevO veľmi pekne poďakovať že mi poskytli tento produkt na testovanie. ĎAKUJEM! 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.