sobota 16. mája 2020

Obľúbené seriály

Počas nútenej karantény má človek pomerne dosť času. Tým že už pár týždňov nechodím do práce a ešte nejaký čas budem mať len home office, popri bežnej práci si nájdem čas aj na sledovanie seriálov. Tie som istý čas naozaj zanedbávala. Ako väčšina ľudí chodím 5 dní do týždňa do práce plus som si povedala, že "asi mám dostatok času" a rozhodla som sa po víkendoch navštevovať vysokú školu. Od septembra je zo mňa vysokoškoláčka a môžem úprimne povedať nie je to veru ľahké. 

Ale o inom som chcela ... Vzhľadom na to že práce je naozaj pomenej mám viac času aj na obľúbené seriály. Nesledujem ich už toľko ako kedysi, ale našla som nejaké ktoré teda sledujem pravidelne a konečne som mala čas dobehnúť zameškané časti. Seriály sledujem na dvoch platformách HBO GO a Netflix. Obe sa platia na mesačnej báze. Ak ale idete niektorú platformu využiť po prvýkrát, tak 1 mesiac je zadarmo a až následne je potrebné za ďalšie mesiace platiť. Čo sa týka HBO GO tak väčšina seriálov či filmov má český dabing. Netflix začína zaraďovať do ponuky čoraz viac seriálov alebo filmov s českým dabingom ale prevyšujú väčšinou len seriály s českými titulkami. Ak mám byť úprimná v 99% mám na oboch platformách vždy pustený seriál v originálnom znení s titulkami. Človek si takto precvičí angličtinu a je nútení aj čítať. 

Poďme ale už k seriálom: 


Popis od csfd.cz " Desetidílný seriál Outsider, inspirovaný stejnojmenným bestselerovým románem Stephena Kinga, sleduje policejního detektiva Ralpha Andersona, který se pustí do vyšetřování vraždy jedenáctiletého Frankieho Petersona, jehož zohyzděné tělo bylo nalezeno v lesích Georgie. Tajemné okolnosti obklopující tento děsivý zločin přimějí Ralpha, stále truchlícího nad nedávnou smrtí vlastního syna, aby do případu zapojil netradiční soukromou vyšetřovatelku Holly Gibneyovou. Doufá, že její nadpřirozené schopnosti pomohou vysvětlit nevysvětlitelné. Ide o seriál ktorý je plný záhad, mystérie. Nemám rada horory netvrdím občas si nejaký pozriem ale nepreferujem ich. Tento seriál v sebe ukrýva práve prvky hororu, takže pri istých scénach som naozaj pociťovala strach. 


Tento seriál je dosť aktuálny. Ide o dokument popisujúci vývoj chrípky na svete a v globálnom merítku. Hovorí o tom že sa situácia môže vymknúť a aké dôsledky to celé bude mať. Podľa môjho názoru v čase kedy tento dokument vznikal ešte lekári ani vedci nevedeli alebo nemohli vedieť čo príde za ďalšiu globálu pandémiu. 

The Witcher alebo teda v preklade Zaklínač je seriál inšpirovaný knižným titulom poľského spisovateľa Andrzeja Sapkowského. Zaklínač je človek ktorý sa živý tým že zabíja netvorov a podobné "nadprirodzené bytosti". Ak mám byť úprimná seriál našiel pred nejakým časom partner ktorý rád podobné seriály sleduje. Nikdy som nebola na takýto štýl seriálu. Ako obvykle večer popri svojej práci a jeho pozeraní ma zaujala nejaká pasáž v druhej časti prvej série. A odvtedy som sledovala seriál zo zatajeným dychom. Ak máte radi mágiu, boj ale aj napätie a historické scény prídete si na svoje. Btw. nebudem klamať ako ženu ma zaujal okrem obsahu aj hlavný hrdina. Lebo keď sa vyzlečie je sa na čo pozerať. :D 

The Big Bang Theory

The Big Bang Theory je seriál ktorý môžem sledovať dookola stále. Neviem či máte niečo podobne aj vy ale ja osobne tento seriál milujem a púšťam si ho prevažne keď pracujem a potrebujem nejakú kulisu. Človek nemusí sledovať obraz lebo mu stačia len tie hlášky ktoré sú v každej časti nezabudnuteľné.

Ultraviolet

Preferujem seriály ktoré sú trochu temnejšie. Mám rada kriminálne seriály, vždy preferujem práve seriály kde je kriminálna zápletka. Seriál Ultraviolet je prekvapilo Poľskej produkcie. Ide o partiu amatérskych vyšetrovateľov ktorý riešia odložené prípady. Teda také prípady ktoré polícia z nejakého dôvodu nedokázala poriadne a adekvátne vyšetriť. Jednotlivé časti na seba nijako nenadväzujú v každej časti "vyšetrovatelia" riešia úplne nový prípad. 


Selling Sunse

Na totálne vypnutie a oddych odporúčam Selling Sunset. Nikdy som osobne nebola veľká milovníčka reality show ale toto ma zaujalo. Títo dvaja páni na obrázku vlastnia realitnú kanceláriu The Oppenheim Group v LA. Na tom by asi nebolo nič čudné ale okrem nich v kancelárií pracuje 6 žien. Tie predávajú luxusné domy za obrovské peniaze. Ide o seriál z realitného prostredia ale okrem predaja domou sa tu riešia aj také tie bežné vzťahové veci. 

Yummy Mummies

Yummy Mummies je reality show ktorá mapuje život 4 budúcich mamičiek ktoré si žijú svoj luxusný život v Austrálii. Ich jedinou náplňou počas dňa je nakupovanie drahého oblečenia pre seba a svoje ešte nenarodené deti. Ak chcete reality show pri ktorej sa z chuti zasmejete odporúčam práve tento. 

2 komentáre:

  1. Zaklínače jsou měla zhlédnutého opravdu rychle, je to super, knížky jsem sice nečetla, ale něco o tom světě vím z hráčského pohledu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teoriu veľkého tresku pozerám práve teraz a ostatné nepoznám vôbec, takže mám čo robiť :D

    Discoveringglam//ROVNÉ ALEBO VLNY POMOCOU ŽEHLIČKY NA VLASY OD ROWENTI//INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.