nedeľa 22. septembra 2019

Závan Francúzska pre dokonalé vlasy




Začiatkom leta som v sebe mala istú myšlienku. Alebo skôr pocit. Sama neviem čo to bolo. Rozhodla som sa urobiť jeden veľký a radikálny krok! Svoje dlho pestované dlhé, husté vlasy ktoré neboli výraznejšie strihané niekoľko rokov som chcela skrátiť. Samozrejme raz za čas, vždy cca každé tri mesiace mi kaderníčka strihala hlavne končeky. Ale toto bol úplne iný krok, taký od ktorého ma moja kaderníčka odhovárala ale ja som sa nedala! Vlasy dlhé skoro pod zadok som sa rozhodla skrátiť na mikádo. Čiže zrazu z veľkej hromady vlasov zostala kôpka dlhá po krk. Musím sa priznať keď kaderníčka vlasy strihala uľavilo sa mi. Rozhodnutie som dlho a starostlivo zvažovala. Tie z vás ktoré máte dlhé vlasy dobre viete, že staroslivosť o ne je pomerne náročná. V horúcich letných dňoch mi kopa vlasov len zbytočne zavadzala a neustále som ich tak či tak mala v cope alebo v drdole. Preto skrátiť ich bola nie len úľava pre mňa osobne ale aj pre moje vlasy. Ktoré už dosť výrazne trpeli.



Hlavne začali dosť padať. A bolo na nich vidieť, že je najvyšší čas dopriať aj im trochu oddych. Po tomto kroku som sa rozhodla vymeniť aj kozmetiku ktorú na vlasy používam. Rada produkty striedam čiže nepoužívam dvakrát ten istý šampón tesne po sebe. Siahla som preto po značke ktorá je pre mňa veľkou neznámou. Ide o Francúzsku značku Franck Provost Paris. Pri výbere som siahla po dvoch produktoch. Ako prvým je šampón J´AIME MY... KÉRATINE MIRACLE a následne balzám na vlasy J´AIME MY... KÉRATINE MIRACLE 10 IN 1 TREATMENT. Oba produkty obsahujú keratín ktorý pomáha práve poškodeným vlasom navrátiť im ich zdravý vzhľad. 



Šampón používam dvakrát do týždňa. Má príjemnú nevtieravú vôňu a pomerne tekutú štruktúru. Na vlasy sa nanáša dobre. Neobsahuje žiadne silikóny. Moje vlasy tým, že som ich výrazne zredukovala potrebovali adekvátnu staroslivosť. Keratín pôsobí na vlasy výživne a zanecháva ich jemné. Po umytí sa s vlasmi manipuluje jednoducho. Ale to je tak všetko. Po prvom umytí som bola z produktu nadšená. Také krásne jemné a lesklé vlasy som nemala veľmi dlho. Pri druhom umytí moje nadšenie ale už opadlo. Hovorím si čo sa deje? Prečo ma hneď na druhý deň škriabe neuveriteľným spôsobom pokožka hlavy? Hlava ma škriabala tak neznesiteľne, že okamžite na druhý deň som si musela vlasy umývať nanovo. Samozrejme iným overeným šampónom. Popravde moje vlasy si za tie roky vytrpeli hoci čo ale nikdy som nemala takúto reakciu na šampón ako teraz. Ale nevzdala som sa a šampón opäť vyskúšala a výsledok? Pokožka hlavy zase škriabala.Šancí tento šampón mal niekoľko, ani jednu nevyužil čo ma otvorene sklamalo. Lebo po umytý boli moje vlasy vždy krásne. Ale jednoducho nesadli sme si. Naopak šampón začala používať mama a tá si ho nevie vynachváliť. Má omnoho kratšie vlasy ako mám momentálne ja a tej šampón s pokožkou hlavy nerobí absolútne nič. Práve naopak už dlho nemala také krásne vlasy ako teraz. Tu je presne vidieť, že to čo nesedí mne môže sedieť niekomu inému. 



Ako druhé vždy po umytí vlasov používam kondicionér alebo balzam. Či boli moje vlasy dlhé alebo krátke jednoducho k rutine ktorú mám zaužívajú dlhé roky neodmysliteľne patrí aj balzam na vlasy. Balzam má rovnakú tekutú konzistenciu ako šampón. To ma na prvý pohľad hneď zaujalo. Keďže väčšina takýchto produktov ktoré som kedy používala, mali prevažne hustú krémovú konzistenciu. Na funkčnosti tomu ale konzistencia nič neuberá. Balzam dávam výhradne len do končekov vlasov nikde nie do dĺžok (ktoré mám len vpredu). Preto množstvo ktoré spotrebujem pri každom umytí nie je veľké. Na končeky nanášam balzam vo veľkosti lieskovcového orieška niekedy aj menej. Dôkladne ho vmasírujem a nechám pôsobiť minimálne 2-4 minúty. Následne balzam dôkladne umyjem a vlasy klasicky vysuším. Po vysušený sú končeky vlasov na dotyk veľmi jemné a na pohľad aj vyživené. Tým že sa tento produkt nedáva do celej hlavy nežiadúca reakcia ako pri šampóne nenastala. Práve naopak balzam je výborný a moje vlasy sú po ňom naozaj vyživené. 



Nebudem klamať, na jednej strane som sklamaná že šampón a moje vlasy si nesadli no na strane druhe balzam je výrobný a funkčnosťou robí čo má. Takže aj keď so začiatku prevládalo sklamanie povedala som si že na základe jedného možno nie až tak vydareného produktu nebudem túto značku zatracovať. A niekedy inokedy jej ešte zaručene dám šancu. 


Cenovo sú oba produkty veľmi prijateľné vyživujúci šampón pre poškodené vlasy v objeme 300 ml stojí 5,63 € a vyživujúca starostlivosť pre poškodené vlasy v objeme 150 ml stojí 5,50 €. Viac produktov značky Franck Provost Paris nájdete na www.parfemy-elnino.sk.





Aký šampón a balzam používate vy? Napíšte mi dole do komentáru. 




2 komentáre:

  1. Ahoj, budu na blogu pribudat este clanky?
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj,momentálne mám prestávku ale časom niečo pribudne keď presne ešte neviem.

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.