pondelok 9. apríla 2018

Môj aktuálny playlist | 2018

zdroj: google.sk

Po nejakom čase som tu opäť s aktuálnym playlistom toho čo momentálne počúvam najviac. Musím sa priznať že asi ako posledná na tejto planéte som konečne prišla na chuť aplikácii Spotify. Nemám ju síce v mobile ale v počítači ju využívam vždy keď si chcem oddýchnuť. Hudba je pre mňa oddych a relax. Nemám vyhradený hudobný štýl. Jednoducho počúvam všetko čo ma zaujme. Občas sú tu aktuálne pesničky hrajúce z rádia na každom kroku, inokedy zase pesničky ktoré sú staršie ako som ja sama. Takže záleží od nálady a obdobia. 

Preto som si povedala, že je opäť načase oddýchnuť si aj tu na blogu od klasických kozmetických recenzií. No a čo je lepšie ako post plný inšpirácie na hudbu. Tak nebudem zbytočne zdržiavať a poďme hneď na to. 


Vy mi určite dole do komentáru napíšte aké pesničky sú vaše obľúbené, rada sa inšpirujem. 






Dua Lipa- IDGAF
⬇⬇⬇⬇⬇⬇

Becky G feat. Bad Bunny - Mayores 
⬇⬇⬇⬇⬇⬇

Enrique Iglesias feat. Bad Bunny - EL BAÑO 
⬇⬇⬇⬇⬇⬇



You Are The Solution - Loving Caliber 
⬇⬇⬇⬇⬇⬇

Clean Bandit feat. Zara Larsson - Symphony
⬇⬇⬇⬇⬇⬇

Eminem feat.  X Ambassadors - Bad Husband (Lyrics)
P.S.: odporúčam si pozrieť nový videoklip na moju srdcovku River
⬇⬇⬇⬇⬇⬇

Rita Ora feat. Liam Payne - For You
⬇⬇⬇⬇⬇⬇

Diplo feat. Mø - Get It Right
⬇⬇⬇⬇⬇⬇


Rudimental feat. Jess Glynne, Macklemore & Dan Caplen - These Days 
⬇⬇⬇⬇⬇⬇

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.