nedeľa 21. januára 2018

Môj aktuálny playlist | 2018

zdroj:google.sk

Po dlhšom čase tu mám opäť post v ktorom Vám predstavím svoj aktuálny hudobný playlist. Takže si dnes dáme oddychový post, dnes žiadna kozmetická recenzia. Neviem ako vy - no ja si pri hudbe oddýchnem asi najviac. Hudba je súčasťou môjho života skoro stále. Aj pri písaní toho postu mi v pozadí hrá obľúbená relaxačná hudba pri ktorej zvyknem písať skoro všetky recenzie na blog. Preto je jasné že hudbu mám naozaj rada. Dodnes nemám úplne vyhradený štýl jednoducho počúvam všetko čo sa mi páči a čo ma nejakým spôsobom dokáže osloviť. Takže nebudem zbytočne zdržiavať dlhými rečami. 

Aj keď ešte pred tým ako sa vrhneme na skladby. Budem veľmi rada, keď mi dole do komentáru napíšte vaše obľúbené pesničky. Rada sa inšpirujem. 


🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽



Luis Fonsi feat. Demi Lovato - Échame La Culpa
↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Camila Cabello ft. Young Thug - Havana 
↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Rita Ora - Anywhere
↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Pink feat. Eminem- Revenge 
↓↓↓↓↓↓↓↓↓

P!nk - What About Us 
↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Avicii feat. Sandro Cavazza - Without You
↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Kygo feat. Selena Gomez - It Ain't Me
↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Axwell Λ Ingrosso - More Than You Know
↓↓↓↓↓↓↓↓↓

KONGOS - Come with Me Now
↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Charlie Puth - Attention
↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Charlie Puth- How Long
↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Imagine Dragons - Believer
↓↓↓↓↓↓↓↓↓



Moja momentálne najobľúbenejšie pesničky ktoré u mňa hrajú dookola sú jednoznačne tieto!

Emeinem feat. Beyoncé - Walk On Water 
↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Eminem feat. Ed Sheeren- River 
↓↓↓↓↓↓↓↓↓




zdroj hudobných videí: youtube.com 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.