streda 3. januára 2018

For Life & Madaga | Protective Mask

For Life & Madaga | Protective Mask


Pleťové masky milujem. Používam ich niekoľkokrát do týždňa. Beriem ich ako určitý relax kedy jednoducho nevníma svet a užívam si totálny odpočinok. Preto rada pleťové masky skúšam. Poslednou dobou som veľmi intenzívne skúšala pleťovú masku Protective Mask od For Life & Madaga. Čo je maska primárne určená pre hypersenzitívnu, citlivú a rizikovú kožu. Ani jedno z toho nemám. Moja pleť je mastná zo sklonkom ku občasnému akné. Lenže aj takáto pleť potrebuje zvýšenú hydratáciu a ochranu. Preto som chcela vyskúšať aj takú masku ktorá nie je primárne určená na môj typ pleti. 

For Life & Madaga | Protective Mask
Maska je prijemnej krémovej konzistencie. Preto sa nanáša veľmi jednoducho a rýchlo. Ako pleťový krém ktorého dám hrubšiu vrstvu. Zvyšok masky potom klasicky umyjem vlažnou vodou. Na stránkach je písané zotrieť masku obrúskom. Ale takéto dajme tomu odličovanie mne osobne nie je priveľmi po vôli. Preto radšej použijem vlažnú vodu. Maska sa sama úplne do pleť nevstrebe. Tenký film vždy zostane, občas prebytočné množstvo vmasírujem do pleti a krku alebo ho jednoducho zmyjem. Po nanesení na pleť maska jemne štípe. Pri prvom použití som tejto efekt prikladala určitej mesačnej fáze kedy je moja pleť omnoho viac citlivejšie ako inokedy. Ale keď sa štípanie prejavilo aj pri druhej, tretej či štvrtej aplikácii bolo mi jasné že je problém niekde v maska. Štípanie nie je extrémne do niekoľkých sekúnd maximálne do minúty úplne zmizne. Maska je určená pre ľudí ktorý trpia určitými problémami majú pleť citlivejšiu alebo poškodenú. Ako som na úvod spomenula ani jeden problém sa netýka mojej pleti. Ale ak maska štípe všeobecne na každej pleti. Neviem či je vhodná práve na citlivú pleť. Jasné teraz si poviete "načo používa, produkt ktorý nie je určený pre ňu". Vzhľadom na to, že nemám citlivú pleť znesiem oveľa viac. Nie všetko mojej pleti vadí alebo na nej štípe. 

For Life & Madaga | Protective Mask

V tomto prípade ma ale maska neprestala štípať vlastne nikdy. Po zmytý nemám pleť nijako podráždenú aj keď sem tam je začervenaná. Je omnoho viac vyhladená a na dotyk veľmi jemná. Žiadny iný prospešný efekt som nezaznamenala. Maska by mala pozitívne účinkovať na biologickú regeneráciu kože. Túto funkciu nemám ako overiť. Ale som toho názoru že práve spomínané štípanie pleť po aplikácii masky, má práve účinky na to aby sa naštartovali všetky kožné bunky a bariéry na to aby sa mohla pleť samovoľne obnoviť. Je to len nejaký môj laický názor ktorým si sama vysvetľujem už toľko spomínané štípanie pleti. Vôňu má maska veľmi príjemnú. Ako všetky produkty značky For Life & Madaga. Maska vonia jemne po bylinkách a citróne. Nič chemické naopak jemné a nevtieravé. Toto je práve výhoda produktov tejto značky, všetky produkty voňajú veľmi príjemne relaxačne. Obal v klasickej tube tiež nie je zlý, manipuluje sa s ním veľmi jednoducho. 

Budem úprimná čo som ku Vám vždy. Z masky mám veľmi zmiešané pocity. Neviem či je to práve tým že mám iný typ pleť alebo to je celkovo produktom. Určite je na každom osobnom zvážený či do masky pôjde a vyskúša ju. Treba rátať s tým, že pri každom človeku sa produkt správa inak. To čo nemusí vyhovovať mne môže pokojne vyhovovať niekomu inému. 


For Life & Madaga Protective Mask má 18 ml a stojí 12,00 € zakúpiť sa dá aj vzorka 4 ml ktorá stojí 2,70 €.  Viac produktov nájdete na www.forlifemadaga.com.




Používate pleťové masky? Aké sú vaše obľúbené? Napíšte mi do komentára. 





Nezabudnite sa zapojiť do novoročnej Giveaway ktorá prebieha na blogu až do konca Januára. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.