utorok 5. decembra 2017

Balea | Rose Elegance Bodylotion

Balea Rose Elegance Bodylotion



Privátna značka dm drogérie Balea má nespočetne veľa kvalitných produktov za veľmi prijateľné ceny. Preto je v našej rodine veľmi obľúbená hlavne čo sa týka sprchových gélov. Pomer cena kvalita je bezkonkurenční. Ale čo ešte Balea vie sú jednoznačne limitované edície. Na pultoch teraz nájdete dve telové mlieka White Gloss a Rose Elegance. Obe som už voňala v drogérii a na testovanie mi prišla kombinácie Rose Elegance čo je spojenie vône ruží s exotickou guavou. 

Balea Rose Elegance Bodylotion
Balea Rose Elegance Bodylotion
Telové mlieko používam pravidelne večer vždy po sprche. Už je to taký môj rituál a  bez toho aby som nemala na pokožke aplikovaný telový krém ani nezaspím. Tým chcem povedať, že spotrebu takýchto produktov mám vysokú. Takže je jasné, že telové mlieka často striedam či už značku alebo vôňu. Telové mlieko Balea je veľmi príjemné. Má síce tekutejšiu konzistenciu ako by som potrebovala ale vie sa pomerne rýchlo vstrebať. Mlieko nanášam ešte na vlhkú pokožku kedy sa dokáže rýchlejšie vstrebať a je tak aj účinnejšie.

Balea Rose Elegance Bodylotion
Balea Rose Elegance Bodylotion
Čo sa týka hydratácie tá je u tohto mlieka viac menej priemerná. Ak trpíte na suchšiu pokožku je viac ako pravdepodobné, že telové mlieko vám svojou hydratáciou stačiť nebude. Suchou pokožkou netrpím ale aj tak by som ocenila vyššie hydratačné účinky. Toto telové mlieko je veľmi ľahké dokáže sa rýchlo vstrebať do pokožky tela. Čím menšie množstvo mlieka na pokožku nanesiem tým rýchlejšie sa vstrebe a tým menej hydratuje. Takže je potrebné na pokožku naniesť silnejšiu vrstvu vtedy mlieko hydratuje lepšie. Vôňa je famózna. Kombinácie ruže s guavou je veľmi nezvyčajná ale príjemná. Krém nevonia vôbec výrazne po ružiach. Neviem presne ako vonia guava ale celkovo je vôňa veľmi jemná svieža nevtieravá. Na pokožke nevydrží dlho ale zase vonia veľmi príjemne.

Balea Rose Elegance Bodylotion
Balea Rose Elegance Bodylotion
Obal by mohol byť o niečo pevnejší. Tuba v ktorej sa krém nachádza je dobrý skôr mám problém s viečkom ktoré moc nedrží. A čim viac ho otváram tým horšie potom drží. Nie je to nič čo by ma odradilo od používania mlieka ale len drobný kozmetický problém ktorý sa dá pokojne ignorovať. Telové mlieko ma zaujalo hlavne vôňou, účinkami je síce slabšie ale voňia naozaj dokonale. Za cenu ktoré mlieko stojí si myslím že kúpu ľutovať nebudete. Ak radi skúšate nezvyčajné kombinácie vôní určite toto telové mlieko vyskúšajte. Určite sa hodí aj do Vianočného balíčku pre kamarátku.



Balea  Rose Elegance Bodylotion 200 ml a jeho cena je do 2,00 €. Mlieko nájdete vo všetkých predajniach dm drogerie markt.



Aké sú Vaše obľúbené produkty od značky Balea? Určite mi napíšte dole do komentáru, rada si inšpirujem.


3 komentáre:

  1. Nice post!! Your blog is interesting!!
    Nice product!
    I follow you. Mind following back?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Musí skvěle vonět, vůbec jsem jej v DM nezaregistrovala... Jinak máš krásný blog, který budu s radostí sledovat

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno vonia krásne, tak išlo o limitovanú edíciu takže je viac ako pravdepodobné, že sa veľmi rýchlo vypredalo. :) Janina veľmi pekne ďakujem za pochvalu a teším sa, že si sa prihlásila na odber. :) Aj tvoj blog je pekný a už som ho začala aj sledovať. :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.