nedeľa 26. novembra 2017

For Life & Madaga | Eye Mask Dermaclinic



Starostlivosť o očné okolie je rovnako potrebné ako dôkladná starostlivosť o celú pleť. Preto nesmie v žiadnej kozmetickej výbave chýbať kvalitný očný krém. Dnes si ale niečo povieme o očnej maske Dermaclinic od Českej značky For Life & Madaga. Pleťové masky sú základom mojej starostlivosti o pleť. Minimálne raz týždenne nejakú masku používam. No ešte nikdy som neskúšala masku ktorá je určená na očné okolie. Práve preto som si túto masku vlastne aj vybrala.


Očná maska je príjemnej krémovej konzistencie. Obsahuje niekoľko veľmi prospešných látok ako napríklad: vitamín E, median, osmocid či derivát kokosového oleja. Maska je určená na očné okolie ako inak keď sa jedná o masku na oči. Napomáha ku ošetreniu drobných vrások. Masku používam niekoľkokrát do týždňa. Moje oči dostávajú poriadne zabrať, celý deň hľadím do počítača preto sú pomerne často unavená alebo podráždené. Síce používam na prácu pri počítači okuliare oči dostávajú aj tak poriadne zabrať. Preto im chcem dopriať dôkladnú starostlivosť. Množstvo ktoré aplikujem na očné okolie nie je veľké. Snažím sa vždy naniesť rovnomernú vrstvu tak aby sa maska dokázala čo najviac strebať do očného okolia.


Vzhľadom na to že je maska krémovej konzistencie, nanášam ju klasicky ako očný krém. S tou výnimkou že dám o niečo silnejšiu vrstvu. Masku nechávam pôsobiť 10-15 minút. Väčšina sa vstrebe do očného okolia. Drobné množstvo masky vmasírujem do očných viečok a zvyšok klasicky zotriem do kozmetického tampónu. Po maske zostáva očné okolie omnoho hladšie a aj rozžiarenejšie. Cielene nepíšem nič o kruhoch po očami. Na tento problém moc netrpí takže úplne neviem či si maska dokáže poradiť s takýmto problémom. Občas sa mi nejaké tmavšie miesta pod očami objavia ale to je zvyčajne vtedy keď mám nedostatok spánku. Po tom ako som začala pravidelne používať očný krém kruhy skoro nemám. Teda keď spím riadnych 8 hodín. Maska nevonia nijako. Vzhľadom na to, že ide o produkt ktorý sa nanáša pod oči je úplne zbytočné aby voňal. Obal je klasický v tube. S tubou sa manipuluje veľmi dobe. Na takomto obale sa nedá nič pokaziť. Celkovo je maska veľmi príjemná, som rada že som mala možnosť vyskúšať takýto produkt. Po niekoľkých týždňoch sa stal mojou základnou výbavou pri starostlivosti o pleť a hlavne o očné okolie.




For Life & Madaga očná maska Dermaclinic18 ml a stojí 10,90 €.




Používate očné masky? Od akej značky? Určite mi napíšte dole do komentáru rada sa inšpirujem.



♥ 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.