pondelok 5. júna 2017

Môj aktuálny playlist | 2017

zdroj:google.sk

Po dlhšom čase tu mám opäť oddychovejší post. 

A čo je najlepšie na oddych? Jednodznačne hudba- tá je s každým z nás neustále. Počúvame ju všade. Pripravila som si preto pre Vás niekoľko pesničiek ktoré momentálne v mojom playliste nemôžu chýbať. 
 Vy mi určite dole do komentáru napíšte čo radi počúvate. Určite si veľmi rada vypočujem aj pesničky ktoré sa páčia Vám a možno niektorú zaradím do svojho zoznamu. 


Kygo feat. Selena Gomez - It Ain't Me


Alle Farben - Bad Ideas


Luis Fonsi - Despacito ft. Daddy Yankee


Elle King - Wild Love


Robbie Williams - Love My Life


Gorgon City - Imagination ft. Katy Menditta

Katy Perry - Bon Appétit feat. Migos

Shawn Mendes - There's Nothing Holdin' Me Back


Rag'n'Bone Man - Human


Ed Sheeran - Galway Girl

Jax Jones - You Don't Know Me ft. RAYE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.