štvrtok 29. júna 2017

DOVE| Nourishing Secrets Invigorating Ritual Body Lotion


 Invigorating Ritual to je ďalšia rada od značky Dove. Telové mlieko obsahuje avokádový olej a extrakt z nechtíku lekárskeho. Ak mám byť úprimná čo aj vždy som toto telové mlieko ma zaujalo len z jednej jedinej stránky ku ktorej sa dostaneme postupne v priebehu celej recenzie.


Je jedno či sa jedná o telové mlieko, krém či maslo produkty určené na starostlivosť o pokožku sú v mojej dennej rutine. Počas zimy sa krémujem dva krát denne ráno a večer. Teraz v tomto letnom období používam krém len večer. Nieže by som bola lenivá skôr moja pokožka už nie je taká suchá ako počas chladných dní. Toto telové mlieko je pomerne hustej konzistencie. Ktorá je veľmi špecifická keďže u telového mlieka som zvyknutá na redšiu konzistenciu. Vstrebáva sa veľmi rýchlo. Treba samozrejme chvíľu počkať ale nejde o nič drastické. Na to akej konzistencie je samotné telové mlieko rýchlosť vstrebávania je viac ako nadpriemerná.


Zatiaľ som vymenovala asi len samé pozitívne vlastnosti. Ale všetko raz končí. Aj keď som spomínala konzistenciu samotná hydratácia je nič moc. Neviem kde sa stala chyba. No mne hydratácia tohto mlieka nestačí. Večer sa natriem a po pár minútach mám pocit neskutočne suchej pokožky tela. Najviac sa tento efekt prejavuje na lakťoch. Stačí, že si po nich prejdem a koža je na dotyk suchá a občas sa na nej vytvoria aj drobné šupinky. Na zvyšku tela sa mi tento efekt nedeje aj keď je pokožka suchšia ako pred použitím telového mlieka dá sa tento pocit zniesť. Aj keď radšej si nanovo aplikujem ďalšiu vrstvu hydratačného telového masla. Čo ma ale naozaj nadchlo je vôňa. Jemná nevtieravá vôňa nechtíku pôsobí na mňa veľmi relaxačne a upokojujúco. Na tele dlho nevydrží. Pre niekoho možno mínus mne osobne výdrž neprekáža. Práve naopak keďže krém používam večer som rada, že vôňa po určitom čase sama vytratí. Je škoda že sa toto telové mlieko na mojej pokožke správa ako sa správa keďže vôňou mi naozaj sadlo.

Určite treba brať na vedomie jeden fakt pokožka každého z nás je iná a potrebuje iné veci. To že mne toto telové mlieko robí suchšie miesta po tele neznamená že ho bude robiť aj Vám. Ako hovorím každý sme iný a produkty sa na každom z nás správajú inak.

Rada Nourishing Secrets Invigorating Ritual  okrem telového mlieka obsahuje ešte sprchový gél. Mlieko sa predáva v dvoch prevedeniach 200 ml alebo 500 ml odporúčaná cena je od 4,69 € do 5,99 €.

Máte skúsenosti s telovými mliekami od Dove? Aká je vaša obľúbená rada a vôňa?
Určite mi nezabudnite napísať dole do komentáru.



4 komentáre:

  1. Dove ma tie najlepšie telové mlieka, sú vynikajúce a na pokožke veľmi príjemné. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz sa ku mne dostalo opäť telové mlieko od Dove len z inej rady a to už vyzerá naozaj veľmi sľubne nielenže pekne vonia aj dostatočne dobre hydratuje. :)

      Odstrániť
  2. Dove som kedysi veľmi rada používala. Momentálne obľubujem ich sprchové gély :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rada sprchové gély striedam či už značky ale aj vône. Teraz som ale prišla na chuť sprchovým penám takže používam tie. Na testovanie mi prišla jedna aj práve od Dove takže mám možnosť vyskúšať viac značiek a porovnať ich. :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.