nedeľa 7. mája 2017

Balea | Tropic Fun Handcream

Balea Tropic Fun Handcream

V posledných novinkách z dm drogérie bol aj tento Tropic Fun krém od značky Balea. Veselý letný dizajn predurčuje tento krém k veľkému úspechu. Už dávnejšie som bola nakupovať nejaké základné veci do domácnosti práve v dm-ku a pri pokladni na mňa vykukla zmenšená verzia krému s vôňou ananásu a marakuje. 

Veľkostne sa mi akurát hodí do kabelky takže som si ho vzala. Krém je jednou zo základných vecí ktoré nosím neustále pri sebe a keďže sa mi ten môj aktuálny kabelkový priateľ minul bude mi robiť spoločnosť práve tento s dokonalým letným dizajnom. Do dizajnu som sa zamilovala okamžite motív ananásu je teraz veľmi in takže pôjdem s prúdom a budem aspoň v kréme in- hehe. 

Balea Tropic Fun Handcream

Krém je veľmi ľahkej konzistencie. Má gélovú štruktúru, s hydratáciou to nie je žiadna sláva. Je pomerne riedky. Osobne už v tomto ročnom období na suchú pokožku rúk netrpím až tak ako v zime. Príde mi že krém ruky síce hydratuje no do niekoľkých minút mám opäť pocit suchších rúk takže opäť musím naniesť vrstvu krému. Ak trpíte na suché ruky celoročne neviem či práve tento krém bude ideálny pomocník. Výhodou je že vďaka svoje konzistencii sa dokáže vstrebať pomerne rýchlo. A nezanecháva až taký mastný film. 

Balea Tropic Fun Handcream

Vôňa je niečo neopísateľné. Čo všeobecne značka Balea naozaj vie sú vône. Či sa jedná o sprchový gél, penu na holenie, telové mlieko, maslo alebo krém na ruky jednoducho v prípade značky Balea s vôňou nikdy nešliapnete vedľa. Aj v tomto prípade ide o veľmi prijmú letnú kombináciu vôní. Sladký ananás príjemne dotvára práve kyslá marakuja a spolu ladia neuveriteľne. Vôňa sa drží na pokožke pomerne dlho. Nejde o takú vôňu ktorú za pár minút nie je z rúk cítiť práve naopak. Dosť záleží od vrstvy ktorú nanesiem. Logicky keď je vrstva silnejšia aj vôňa a hydratácia sú vyššie, ak je vrstva slabšia vôňa vydrží na rukách dlhšie no pokožka rúk je po pár minútach opäť suchá. Ako som povedala aj v úvode obal je jedným zo základov úspešného predaja. Tento krát sa obal naozaj podaril. Páči sa mi kombinácia vzorov aj farieb, ale keď v konečnom dôsledku obsah je dôležitejší.

Všeobecne beriem krém ako za podarený kúsok. Síce hydratácia je slabšia ale vôňa a obal prekonajú aj túto drobnú chybičku. Krém beriem ako užitočného pomocníka práve do kabelky a vďaka dizajnu určite zožne úspech všade kde tento krém vyberiem z kabelky. :)


Balea Tropic Fun Handcream vo verzii 30 ml stojí 0,79 €. Nájdete ho v každej dm drogérii v stojane pri pokladni medzi rôznymi cestovnými miniatúrami produktov.


Aký je Váš obľúbený krém na ruky?
Určite mi napíšte dole do komentáru.


5 komentárov:

  1. Ten krém vypadá dobře, má to roztomilé balení. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Balenie z veľkej časti dôvodom prečo som tomuto krému podľahla. :)

      Odstrániť
  2. Už som naň pozerala v predajni, nakoniec som si povedala, že si počkám na recenziu. V posledných mesiacoch mám ruky dosť suché, potrebovala by som niečo silnejšie, čo však nebude moc mastné - mám pocit, že taký krém na trhu snáď ani neexistuje, okrem Dermacol-ieho Gold Elixiru, ktorý už pár rokov milujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako som povedala krém nie je vysoko hydratašný ak ťa trápia suché ruky neviem či práve tento krém bude ideálny. Napríklad ja na suché ruky trpím dosť výrazne v zime akonáhle sa minimálne oteplí všetko mizne. No počas tejto zimy som používala hlavne krém do The Body Shop Hemp Hand Protector ktorý je síce mastný ale pomerne rýchlo sa dokáže vstrebať a netreba ho vôbec veľa. Vôňa nič moc ale účinky výborné a cena do cca štyroch euro. :)

      Odstrániť
    2. Ďakujem za tip, skúsim sa po ňom pozrieť :-)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.