nedeľa 5. februára 2017

Môj akutálny playlist | 2017


Dávnejšie som na blogu pravidelne pridávala posty so svojimi obľúbenými skladbami. Nechcem sa ku tomuto formátu vrátiť ale raz za čas takýto "oddychový" post na blog pridám. Hudba je súčasťou nás všetkých. Ja osobne hudbu milujem, síce nie som žiadny talent a spievam poriadne falošne, no vždy keď môžem počúvam všetko čo sa len dá. Asi preto nemám ani vyhradený presný hudobný štýl. Mám rada všetko rýchle, rytmické, energické občas niečo melancholické. Všetko záleží na momentálnej nálade a pocitoch. Takže ako sami vidíte žiadny určitý štýl hudby u mňa nehľadajte. Skoro vôbec nepočúvam rádio keďže som toho názoru, že dookola hrajú to isté až z toho človeku začne šibať alebo sa tak "preje" jednej a tej istej skladby, že ju postupom času začne priam nenávidieť. Toto sa mi stalo už veľa krát a práve preto úplne ignorujem rádiá. Ak si teda pustím nejakú hudbu zvyčajne ide o skladby ktoré sú voľne dostupné na youtube ak už sťahujem nejaké skladby zvyčajne ide o platené stránky a aspoň sa takýmto spôsobom snažím podporiť samotného interpreta. Ale toto je už asi na iné rozhovory a úvahy. 

Nebudem teda zbytočne zdržiavať. Dnes Vám predstavím niekoľko skladieb ktoré momentálne asi najviac počúvam. Niektoré možno poznáte a niektoré zase nie.



Rakovicky - Zjavenie


Rakovicky feat. Dornkappel - Na plány treba čas


Wisin & Yandel - Follow The Leader ft. Jennifer Lopez


Gibson Brothers - Cuba


Calvin Harris - My Way


RedOne - Don't You Need Somebody Lyrics Video ft  Enrique Iglesias


Clean Bandit - Tears ft. Louisa Johnson


Janais - Heart


Imany feat. Filatov & Karas - Don't Be So Shy (Radio Mix)


Dannic & Sick Individuals - Feel Your Love


Gente de Zona - La Gozadera ft. Marc Anthony


Pitbull - Piensas ft. Gente De Zona


Faded - ZHU


Skylar Grey - Kill For You ft. Eminem


Jamala-1944


Emeli Sandé - Hurts



A čo vy a hudba? Aký štýl máte radi? Akého obľúbeného interpreta počúvate?
Určite mi napíšte dole do komentáru rada si vypočujem niečo nové.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.