streda 11. januára 2017

The Body Shop | Lip Butter


Balzamov na pery nie je nikdy dosť.

Kedysi bola moja zbierka balzamov na pery dosť veľká. Ale ako každá vec aj tieto produkty podliehajú dobe použitia. Preto som pred nejakým časom väčšinu balzamov vyhodila- niektoré boli staré ale našli sa aj také ktoré som vôbec nepoužívala. Takže jednoducho leteli do koša. Zostalo mi len pár balzamov ktoré vážne používam. Lenže online nakupovanie je pekne zradné to vám povie a pri jednej objednávke z parfemy-elnino.sk, som neodolala a hodila do košíku aj balzam od Britskej  značky The Body Shop. Presnejšie ide o Shea Lip Butter. Značka The Body Shop nie je žiadnym nováčikom na trhu. Aj keď u nás sa dá kúpiť len prostredníctvom internetu, ponuka je pomerne široká.  S produktami tejto značky nemám veľké skúsenosti, ale tým že rada objavujem nové veci bolo jasné aký produkt vybrať

presné zloženie nájdete TU
Samotný balzam je maslovej konzistencie. Je pomerne hustý ale tým, že ho musím nanášam prstami teplom sa roztopí a aplikácia na pery je jednoduchá. Osobne preferujem balzamy v klasickom vysúvacom balení a nie v takomto do ktorého musím dávať prsty. Takže tento produkt používam výhradne doma. Teraz keď sú vonku extrémne mrazy je tento balzam zaručeným pomocníkom. Vďaka hustej konzistencii pery dôkladne hydratuje a chráni pred vonkajším mrazom. Pery počas zimy mám suchšie o niečo viac ako v iné ročné obdobia. Preto sa ich snažím poriadne chrániť. Takže počas celého dňa mám pri sebe balzam a pery vždy pretriem. Večer je starostlivosť o niečo dôkladnejšia. Aspoň raz týždenne si urobím peeling. Inak pery vždy pred spaním natriem hrubou vrstvou balzamu. Teraz používam práve tento. Snažím sa nanášať hrubú vrstvu aby boli pery ráno zregenerované a dostatočne hydratované.


Vôňa je veľmi príjemná Bambucké maslo (shea butter) má veľmi špecifickú vôňu. Niečo medzi orieškami a vanilkou. Úprimne mne táto vôňa nevadí ale nie je to práve kombinácie ktorú by som cielene vyhľadávala. Je znesiteľná a to mi postačuje. Aj keď na môj vkus dosť výrazná. Jediným kameňom úrazu je balenie. Ako som povedala preferujem skôr klasické vysúvacia balzamy. Tie v kalíšku sa dajú používať len doma. Nie sú až také hygienické keďže do nich človek dáva prsty, a áno aj keď si ruky pred použitím umývam nie je mi takáto aplikácia dvakrát príjemná. Všeobecne ide o dobý balzam ktorý dokáže pery chrániť aj výborne hydratovať.  Ak trpíte na suché pery balzam by vám vyhovovať mohol. No ak bojujete s popraskanými perami neviem čo bude tento produkt dostatočný.


The Body Shop Lip Butter má 10 ml a jeho cena bola cca 2,00 €. Viac produktov od tejto značky nájdete na
www.parfemy-elnino.sk alebo www.vivantis.sk

Aký je Váš najobľúbenejší balzam na pery?

2 komentáre:

  1. Zaujímavý balzam na pery. Určite vonia krásne. Tak ako si napísala, jeho nevýhoda je tá, že sa nanáša prstami. Ja mám väčšinou gélové nechty a veľmi by mi vadila takáto aplikácia. :/ Ja používam balzam od Yves Rocher a som maximálne spokojná. Plus tie vône sú tiež na nezaplatenie.. :)

    Nicolette Lear

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vôňa je veľmi špecifická. Nehovorím že mi nesedí no cielene určite takúto vôňu nevyhľadávam jednoducho bambucké maslo má niečo do seba ale asi nikdy nebude patriť ku mojím top vôňam čo sa týka kozmetiky. Presne viem aké to je s gélovými nechtami kedysi som ich mala a v tej dobe som prakticky takéto balzamy ani nepoužívala. Yves Rocher má fajn balzamy síce nie najlepšie ale sú dobé mám čerešňový, kokosový a makadamiový ktorý je v krásnom obale z nejakej limitovanej kolekcie dostala som ho dávnejšie ku nákupu a je fajn príjemný na perách a aj vôňa je pekná. U YR sa mi páči to že ich vône sú autentické a nie umelé. :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.