štvrtok 8. septembra 2016

FM | by Federico Mahora


Niekoľko mesiacov dozadu mi prišla do mailu ponuka na spoluprácu. Úprimne takýto mail samozrejme ako inak poteší no nie vždy ponuku prijmem. No pri tejto som si povedala " fajn skúsim, no a uvidím čo z toho bude". Prečo toto všetko píšem? Pretože tento post bude v niečom iný. Stránka ktorá ma oslovila sa nazýva parfumylacno.sk

V princípe ide o stránku ktorá predáva parfémy inšpirované svetovými firmami ktoré tieto vône vyrábajú niekde aj desaťročia a vo svojom biznise sú legendami. S takýmito produktami samozrejme prichádzajú aj patričné náklady ktoré v konečnom zúčtovaní platí aj tak spotrebiteľ keďže cena značkového parfému je ako inak vysoká. Reklama, marketing a samotná výbora niečo stoja človek chce krásne voňať musí si jednoducho za takýto parfém priplatiť. Alebo môžete vyskúšať práve parfémy značky FM.


Vybrala som si parfém FM 33 čo asi takto nikomu nič nehovorí keďže všetky parfémy značky FM nemajú meno ale len číslo. Síce podľa čísla nie nie moc jasné o akú vôňu ide no vraj je takéto označovanie omnoho lacnejšie ako keby parfém dostal svoje meno. Pri svetových značkách často platíme viac za meno ako za samotný produkt. A aj samotná výroba a flakón niečo stoja takže nemusíte byť atómoví fyzik aby ste si vedeli spočítať prečo firma FM zvolila práve takúto marketingovú taktiku. 

Ale vrátila by som sa ku samotnému parfému ktorý je teda podľa popisu inšpirovaný mojím úplne prvým parfémom v živote. Ide o Dolce & Gabbana Light Blue. Na úplnom začiatku bol v mojej hlavne nápad urobiť veľké porovnanie týchto dvoch rivalov no nakoniec som si povedala, že nie. V recenzii sa chcem venovať len jednému produktu.



hlava: sicílsky citrón, zelené jablko, cédrové drevo, zvonček
srdce: jazmín, bambus, biela ruža,
základ: cédrové drevo, pižmo, ambra 


Ak ste niekedy cítili vôňu Light Blue od D&G tak viete, o akú vôňu presne ide. Svieža letná citrusová vôňa jedinečná a pri tom ženská. S parfémom FM 33 sú si v niečom podobný ale len na prvý dojem. Prvé privoňanie vo mne evokovalo D&G no po aplikácii na kožu sa všetko zmenilo. Čo sa týka samotnej vône je svieža citrusová čo mne vyhovuje keďže milujem práve svieže kombinácie vôní. Citrusový tón je výrazný a trpký no podľa mňa u každého sa bude tento parfém správať trochu inak. Neviem ako by som lepšie opísala jeho vôňu. Jednoducho svieža trpká citrusová kombinácie kde prím hrá citrón no niekde vzadu je jemné zelené jablko a všetko dotvára jemná ženská ruža. Práve takáto je kombinácie FM vône. Rada tento parfém používam na voľné chvíle keby viem že síce idem mimo domu no nepotrebujem na seba striekať drahú verziu. V lete išla úplne bokom moja Light Blue a skôr som siahala práve po tejto verzii. A nemyslím si že hlavným dôvodom bolo testovanie. Na úplnom začiatku bol predsudok ktorý sa postupne stratil pri ďalšom a ďalšom použití.


Čo sa týka výdrže tu som zostala trochu sklamaná no nie prekvapená. Určite som neočakávala celodennú výdrž no aspoň poldňovú áno. Ale nestalo sa parfém vydrží približne štyri niekedy maximálne päť hodín a potom si ho musím aplikovať opäť.  V konečnom dôsledku mi možno slabšia výdrž ani nevadí keďže parfém hodím do kabelky a hoci kedy počas dňa ho opäť použijem. No zo skúsenosti preferujem dlhšiu dobu výdrže, človek nemôžem mať ale zase všetko. Obal mi príde tiež dobrý nie je prehnaný ale taká bežná klasika, ktorá síce môže u niekoho evokovať lacný tovar no nedajte sa zmiasť- produkt ktorý v sebe ukrýva stojí za to.


Ak hľadáte niečo úplne nové na trhu určite sa po parfémoch značky FM pozrite keďže aj keď som bola na začiatku dosť skeptická príde mi tento konkrétny parfém fajn. Parfum FM 33 stojí 14,70 € a zakúpite ho na parfumylacno.sk.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.