utorok 27. septembra 2016

AUTUMN TAG


Začala sa nám jeseň nie len počasím ale aj oficiálne. Preto som si povedala, že si dnes trochu oddýchneme od bežných kozmetických recenzií. No a čo iné priniesť ako jesenný TAG. 

Takže dosť bolo úvodu vrhnem sa hneď na otázky. 


1. Obľúbená vôňa sviečky?
Jeseň je obdobie kedy opäť začínam páliť všetko čo doma mám. No už nejaký čas mám v obľube viac vonné vosky ako sviečky. Najobľúbenejšie sú ako inak od značky Yankee Candle, no a mojím top favoritom sú dve vône Pineapple Cilantro a Cranberry Ice. Ide o svieže vône nie moc typické na jeseň ale skôr preferujem práve svieže kombinácie. 

2. Káva, čaj alebo horúca čokoláda? 
Hmm, toto je veľmi ťažká otázka. Denne pijem kávu no milujem aj čaj takže neviem sa úplne rozhodnúť čo mám radšej. Čo sa týka obľúbených druhou čajov momentálne pijem English Tea Shop Green Tea Tropical, Lipton Springy Mint Green Tea a dlhodobo obľúbený je jednoznačne Marks & Spencer Pure Peppermint. 

3. Tvoja najkrajšia jesenná spomienka? 
Asi žiadnu nemám. No vždy keď som bola malá a hrabalo sa niekde lístie musela som po ňom skákať. Neviem bolo to také nutkanie a vlastne vždy doma na dvore som robila veľké kopy lístia a následne do neho skákala. Toto mi zostalo dodnes vždy musím chodiť po lístí milujem ten jeho zvuk a vôňu. Preto je toto ročné obdobie pre mňa také špecifické.  

4. Ktorý make up trend preferuješ? Tmavé pery alebo výrazné očné linky? 
Určite tmavé pery. A sama sa čudujem no poslednom období siaham skoro stále po jednom a tom istom produkte. Nie je to rúž ale lesk alebo skôr nejaký hybrid medzi leskom a tekutým rúžom od značky BH Cosmetics v odtieni Wine & Dine. ( recenzia tu )




5. Aký máš najteplejší sveter?
Musím sa priznať že žiadny teplý svete vo svojom šatníku nemám ale stále hľadám nejaký. Hneď ako sa ochladí prechádzam na jesennú bundu ktorá dokáže chrániť pred chladom aj dažďom, ale keď je počas dňa vonku teplo bunda je ešte aj veľa. Takže momentálne mám úlohu nájsť nejaký ideálny teplý svete na toto prechodné počasie. Ak máte nejaké tipy určite píšete dole do komentáru, rada sa nechám inšpirovať.

6. Čiapka alebo šál? 
Šál u mňa vyhráva. Rada nosím šály aj  zime no na jeseň vyťahujem práve ľahké také ktoré mi nevadia ani počas dňa. Preferujem kruhové ktoré jednoducho prevlečiem cez havu a viac neriešim a tým, že sú z ľahkého materiálu čiastočne ochránia no nie je mi ani veľké teplo.

7. Aké je tvoja obľúbená jesenná vôňa? 
Asi sa budem opakovať no mám rada svieže vône aj počas chladných dní. Som dosť náchylná na vône čiže ak mením parfém, musí byť svieži inak ma postupne z neho začne bolieť hlava. Momentálne používam vysnený parfém Chloé See By Chloré. ( recenzia tu )

8. Rifle alebo legíny? 
Asi oboje podľa nálady.

9. Obľúbený lak na nechty? 
Tým, že už nenosím gélové nechty viac ako pol roka musela som obmeniť svoju zbierku lakov. Vlastne doma som žiadny nemala čiže som začala pátrať po rôznych značkách a odtieňoch. A najviac som si obľúbila nude lak od Sally Hansen 220 Cafe Au Lait. ( recenzia tu )



Tak čo vy a jeseň? Máte toto ročné obdobie rady? Aký produkt na jeseň používate najčastejšie ?
Určite mi napíšte dole do komentáru.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.