streda 20. júla 2016

Summer Inspiration


V lete človek trávi všetko voľný čas vonku. Teda aspoň ja to tak mám. Tým že žijem na dome a mám aj pomerne veľkú záhradu dokážem sa dokonale odreagovať aj tam. Nie som ten typ človeka ktorý preferuje masové akcie či len obyčajné ležanie niekde na pláži. Výber dovolenky je v mojom prípade dosť namáhavé keďže si očividne kladiem veľké požiadavky. Preto tento rok oželiem more a budem v pohodlí domova. Čo sa týka leta to sa nesie v znamení kúpania, grilovania a posedenia s priateľmi. No a prečo si tento čas nejako nespestriť, ako inak letnú inšpiráciu som hľadala na pintereste s tým, že mám už niekoľko obrázkov ktoré chcem toto leto zrealizovať aj v domácich podmienkach.




















Dole do komentáru mi napíšte ako sa chystáte stráviť leto? Budem sa tešiť na všetky odpovede.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.