streda 25. mája 2016

Spring MakeUp Essentials


Po krátkej odmlke som ako tak späť!

Verím že sa máte všetci skvele, ja sa posledných pár dní liečim doma s chrípkou, čo teda nie je dva krát príjemné hlavne keď je vonku pekne slnečno fakt že musím ležať doma ma pekne ničí najradšej by som už vypadla niekde von. Choroba má ale aspoň jedno pozitívum viac času na blog. Rozpísaných mám niekoľko recenzií a rôznych článkov. Verím že sa ku ním postupne prepracujem a dokončím ich. Takým článkom bol aj môj jarný make up - presnejšie teda kozmetika ktorou sa líčim hlavne teda v tomto jarnom období. 

Líčenie prispôsobujem práve ročnému obdobiu alebo momentálnej nálade. V zime som mala rada matné tiene, pery no jednoducho všetko som ladila do matna. Teraz tým, že je vonku krásne slnečno (teda prevažne) siaham po viac trblietavých produktoch. 


Začnem nekozmetickou vecou a to je parfém. Ak sledujete moju rubriku odporúčam už ste sa s touto vôňou stretli. Ide o toaletnú vodu značky Yves Rocher z kolekcie Thé Vert. Je to veľmi svieža vôňa ktorá obsahuje výťažky zo zeleného čaju. Nestáva sa mi príliš často aby som sa opätovne vrátila k tej istej vôni. No táto ma tak dostala, že som si kúpila už druhé balenie. Počas jari a leta nič iné nepoužívam. Vôňa je príjemná svieža a ľahká čiže ideálna na teplé obdobie. Výdrž síce nie je dlhá v priemere na mne vydrží 4-5 hodín.

Make up používam prakticky už niekoľko rokov rovnaký. Ide o Rimmel Match Perfection v odtieni 100 Ivory. Počas zimy ho miešam zo svetlejším od značky Avon, názov ale neviem keďže sa dávno odlúpol. No počas jari mi vyhovuje samotný odtieň dobre. Krivosť nie je vysoká ale tým, že sa moje akné rozhodlo konečne rezignovať nepotrebujem až takú vysokú krivosť ako kedysi. Čo povedať o samotnom makeupe výdrž je dobrá bežne dá osem a viac hodín. Záleží aj na tom či mím pokojný pracovný deň alebo niekde lietam. Pleť sa mi síce začne po pár hodinách lesknúť no to všetko zachráni púder ku ktorému sa dostanem. 

Korektor mám overenú klasiku ktorú pozná každý Catrice 010 Ivory v tuhej podobe. Márne zháňam práve tekutú verziu všade je hneď svetlý odtieň vypredaný takže si musím stále postačiť práve s tuhou variantov. Tento korektor používam prevažne na zakrytie nedokonalostí ako sú drobné stopy po akné alebo vyrážky. V tenkej vrstve si ho nanášam aj na kruhy po očami. Vyhovuje mi práve jeho vysoká krivosť ktorá si poradí zo všetkými nedokonalosťami mojej pleti. Mám už x-té balenie.

Na úpravu obočia používam púdrové tiene z palety od MakeUp Revolution London. Čo sa týka samotnej palety tak kombinujem dva tiene bližšie ku koreňu nosa si dávam stredne hnedú a na koniec obočia aplikujem najtmavší tieň. Obočie následne zafixujem voskom. Takto mi obočie vydrží celý deň bez akéhokoľvek pohnutia. Veľkou výhodou je aj malá pinzeta ktorú tento kit obsahuje. Priložený štetec je pomerne malý no v čase núdze dobrý. 

Tým že moja spotreba púdrov je pomerne vysokú. Mením ich pomerne často. Momentálne som sa vrátila ku púdru českej značky E style Natural Face Pressed Powder v odtieni 01 Nude. A prečo hovorím vrátila? Jednoducho povedané na tento púder som akosi zabudla. Používala som svoj transparentný od NYC no ten sa závratne míňa a ku koncu sa samovoľne rozpadne. Preto som siahla po tomto. Púder je fajn jemne mletý a aj farba mi vyhovuje. Síce som po zime ešte dosť výrazne bledá púder mi sedí dokonale sa prispôsobí a na pleti nevytvára žiadne fľaky. Matuje veľmi dobre zvyčajne musím púder používať viac krát denne čiže ani vrstvenie mu nerobí problém.

Veľmi dôležitou vecou pri mojom líčení je báza pod očné tiene. Mám doma niekoľko očných báz ale mojou najobľúbenejšou je e.l.f. Glitter Primer. Táto báza je skôr určená pre trblietavé tiene no dá sa použiť aj pod matné. Očné viečko je po aplikácii hladké vďaka krémovej konzistencii tiene držia dobre. Povrch očného viečka sa jemne lepí a tým pádom na ňom práve trblietavé očné tiene držia a neopadávajú.  Tým že ja mám viečka mastné vďaka tejto báze držia očné tiene celý deň a vôbec sa nezlievajú.


Najčastejšie používam očné tiene z palety od Sleek Oh So Special. Toto je vôbec moja prvá paleta ktorú som si kedy kúpila, preto ma ku nej viaže špeciálne puto. Svorne si spolu žijeme niekoľko rokov. A keď neviem po akých očných tieňoch siahnuť práve táto paleta ma zachráni. O tom že všetky produkty značky Sleek sú vysoko pigmentované asi hovoriť ani nebudem. Čo sa týka samotnej kombinácie farieb tak paleta v sebe ukrýva či už trblietavé ale aj matné farby. Dá sa s ňou vytvoriť denné ale aj večerné líčenie. Taktiež farebná škála je dobrá. Jedná sa prevažne o ružové odtiene no netreba zabúdať aj na tmavšie a výraznejšie ako napríklad fialová či zelená. Jednoducho ak by som mala hoci komu odporúčať nejakú paletu tak jednoznačne poviem práve túto od Sleek.

Jediný matný očný tieň ktorý používam prakticky vždy je od E style v odtieni 06 Bamboo. Tento tieň je veľmi prirodzený a preto sa hodí či už na celé viečko alebo ako očný tieň na strácanie prechodov. Často sa mi stane, že nemám moc náladu na zložité líčenia a preto si dáme tento tieň a pokojne idem medzi ľudí. Výhodou je jeho univerzálna farba ktorá sa hodí vždy a všade.

Podľa mňa najviac individuálny kozmetický produkt je riasenka. Keď nie všetko čo vyhovuje mne môže vyhovovať iným. No a práve riasenka je podľa mňa produkt pri ktorom sa musí človek riadiť sám sebou a nie rôznymi odporúčaniami. Mojou najobľúbenejšiu riasenkou je Sleek Full Fat Lash. Po prvý krát som mala možnosť vyskúšať túto riasenku vďaka spolupráci. Obľúbila som si ju natoľko, že keď mi prvá vyschla nechala som si nový kus doviesť z Anglicka keď tam bol bratranec na dovolenke. Nikdy sa mi nestalo aby som sa vrátila dva krát ku tej istej riasenke. Rada skúšam nové veci no jednoducho táto riasenka ma dostala. Vďaka tomu aký ma štetec dokáže vytvoriť neskutočné riasy. Nezvyčajný je hlavne štetec na ktorom konci sa nachádza malá guľôčka vďaka ktorej vyzerajú moje riasy ako umelé.

MakeUp Revolution London The Matte Blush v odtieni Fusion. Toto je moja momentálne najobľúbenejšia lícenka. V zbierke mám niekoľko líceniek no prevažne na ne počas líčenia zabúdam. Jednoducho povedané , lícenka nie je pre mňa primárna. Presne identifikovať odtieň nie je podľa mňa možné. Jednoducho povedané ide o kombináciu ružovej a červenej. Na líčkach sa tvári veľmi prirodzene ak to s ňou samozrejme nepreženiem. Upozorňujem lícenka je extrémne pigmentovaná. No celkovo veľmi dobrá výdrž je tiež priaznivá.

Prechádzam na moju najobľúbenejšiu fázu líčenia a to sú rúže. No pred tým musím pery dôkladne hydratovať. Spotreba balzamov je u mňa pomerne vysoká preto balzamy rada striedam. Momentálne používam opäť EOS v príchuti Lemon Drop. Toto je jediný EOS ktorý má v sebe SPF 15. Nie je to síce vysoký faktor no pred slniečkom ochráni. Vo svojej zbierke mám niekoľko príchutí no nie som žiadna EOS fanatička. Tieto balzamy sa ku mne dostali náhodou. Vzhľadom na to, že si istý rodinný príslušníci mysleli že ak mi prinesú zo svojej cesty do USA práve tento balzam budem natešená. Nehovorím že nie, ale na trhu je more lepších balzamov než tieto. Mojím úplne najobľúbenejším je Sweet Mint no ten neobsahuje žiadny SPF faktor takže ho používam len na noc. Citrónový faktor má a preto ho používam prevažne cez deň no a hlavným dôvodom čoskoro mu končí dátum spotreby takže je najvyšší čas minúť ho.

Ideálnym jarným odtieňom je pre mňa rúž od značky NYX v odtieni Chloe. Jedná sa o pomerne žiarivú farbu ideálnu práve na toto ročné obdobie. Rúž je krémovej konzistencie čiže výdrž nie je moc vysoká ale nerobí mi problém počas dňa opraviť nejaký chyby poprípade opätovne celý aplikovať. Samotný odtieň sa dá nosiť či už na deň ale aj na večer. Verím že nie pre každého bude táto farba ideál. No ja rada vyčnievam z radu a preto rada nosím práve výrazné a niekde aj bláznivé pery.

Aj keď som spomínala, že viac inklinujem momentálne ku trblietavým veciam neodpustím si ani moje milované matné pery. Ideálnym produktom je pre mňa Sleek Matte Me v odtieni Party Pink. O týchto matných lip creamoch sa hovorí veľmi dlho a skoro všade. Výhodou je široká škála farieb, vysoká pigmentácia a ako inak dlhotrvácnosť. Čo mne vyhovuje pri tomto produkt je jednoznačne výdrž. Nemusím počas dňa riešiť žiadne opravovanie rúžu. Áno pery tento lip cream vysušuje no vysušuje ich rovnako ako hoci ktorý matný rúž. Na pocit suchých perie sa dá po čase zvyknúť. Základom je pre aplikáciou samotného produkt pery dôkladne hydratovať. Potom sa dá bez problémov tento pocit zniesť. Farba je veľmi zvláštna niečo medzi ružovou a červenou jemne šmrncnuté do korálova.

Laky prebehnem veľmi rýchlo keďže som stále len v štádiu spoznávania sa. Dlho som mala gélové nechty takže o lakoch všeobecne neviem veľa. Poslednou dobou ale obľubujem kombináciu nude farby v podaní Sally Hansen v odtieni Cefé Au Lait a ružovej pravdepodobne od značky Orkide ( lak z drogérie Teta cca za 0,70€). Práči sa mi práve farebná kombinácie kedy si jeden necht nalakujem na ružovou a zvyšné nechám nude. Alebo si urobím klasické bodky. Nie je to žiadny nail art.



A čo vy a vaše obľúbené jarné produkty ? Určite mi napíšte dole do komentáru čo najradšej počas tohto ročného obdobia používate.

Budem sa tešiť na všetky komentáre.







6 komentárov:

  1. Doma mám tiež jeden kúsok z Vert kolekcie, ale verziu citrusové kvety. Zaujala ma lícenka, takto v balení ta farba vyzerá brutálne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú som ani veru nečuchala. Naposledy keď som bola v YR išla som cielene po túto vôňu a nič iné som ani nepozerala, preto o tejto verzii ale neviem. Budem sa musieť pozrieť keď pôjdem okolo obchodu. Lícenka je skvelá, vysoko pigentovaná a farba je veľmi prirodzená- mám ju veľmi rada. :)

      Odstrániť
  2. Mna zaujala paletka očných tieňov Sleek .. Kiežby clovek mal vsetky tieto kozmeticke vychytávky sveta doma :-))))) su naozaj tak kvalitne ako sa piše vsade ?

    Prajem krasny den a pozývam na moj blog :)
    http://beautybylenka.blogspot.sk/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za mňa je Sleek jedna z najlepších značiek čo sa týka kozmetiky. Okrem tento spomínanej palety mám ešte jednu ktorá okrem štyroch očných tieňov obsahuje aj dve lícenky a všetky odtiene sú skvelé. Pigmentácia je luxusná jedna z najlepších čo sa týka tých " lacnejších " kozmetických firiem. :)

      Odstrániť
  3. Doma mám paletku od Sleeku, hodnotím ju veľmi kladne. Taktiež som vyskúšala rúž od NYX a som s ním spokojná. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sleek je super značka mám do nej niekoľko produktov a zo všetkými som nad mieru spokojná. Za pomerne dobrú cenu človek dostane kvalitný produkt. Čo sa týka značky NYX po prvý krát som sa s ňou v tvárou v tvár stretla až pri tomto rúže. Takže môžem hodnotiť len samotný rúž ktorý je super vyhovuje mi konzistencia aj pigmentácia. :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.