sobota 16. apríla 2016

Mylo | Medová Oliva


Koncom minulého roka som Vám priniesla recenziu ( tu ) na mydlo značky Mylo a dnes tu mám pokračovanie. Tento krát sa jedná o pílingové mydlo Medová Oliva


Toto mydlo je určené na tvár aj keď ja ho používam aj na telo. Urobila som si z neho také moje multifunkčné mydlo. Ale primárne je určené na tvár. Obsahuje vločkovú a olivovú drť , práve táto drť čistí pokožku od odumretých buniek , zatiaľ čo med zvláčni a hydratuje.  Ďalej sa v mydle nachádza za studena lisovaný avokádový olej ktorý je obohatení o vitamíny A , B , D a E a práve tieto vitamíny podporuje regeneráciu buniek. Čo sa týka samotného mydla toto je moja úplne prvá skúsenosť s pílingom v takejto tuhej forme  Na pleť používam prevažne gélové pílingy no a preto sa mi žiadalo akejsi zmeny. Ako som už spomínala ja som si z tohto mydla urobila viac menej multifunkční produkt - používam ho na tvár aj telo. Tento spôsob mi nesmierne vyhovuje .


Čo sa týka aplikácie na pleť zvyčajne píling používam dva krát do týždňa. Môže sa to niekomu zdať veľa no budem oponovať tým , že každému vyhovuje niečo iné. Každý deň sa líčim a preto používam píling viac krát do týždňa pleť si tak dôkladne vyčistím a  mám aj lepší pocit . Tak ako aj s maskou aj tú používam niekoľko krát do týždňa nie len z dôvodu hĺbkovej starostlivosti ale je to aj istý relax na pár minút len tak vypnúť a nič nerobiť. Treba si nájsť čas sám na seba a potom sú aj všetky starosti bežného dňa jasnejšie a veselšie. Samotné mydlo je veľmi príjemné . Pílingové čiastočky nie sú príliš hrubé no ani príliš jemné. Tým že drť z vločiek a olív je zapracovaná do mydlovej hmoty pôsobí píling veľmi príjemne či už na pleti alebo tele. Aplikácie je veľmi jednoduchá mydlo nanesiem krúživými pohybmi v spojení s vodou začne mydlo peniť a odkrývať aj drť z vločiek a olív. Po použití je moje pokožka jemná a viditeľne čistejšia. Badám zmeny hlavne na tvári ktorá zostane po použití mnoho jemnejšia a samozrejme aj čistejšia. Ja mám mastnú pleť čo sa týka iných typov pleti podľa mňa ak sa bude z mydlom zaobchádzať opatrne nemalo byť v žiadnom prípade škodiť.


Vďaka bambuckému maslu a olejom ako je avokádový , kokosoví či olivový je moja pokožka po umytí aj pomerne slušne hydratovaná. Určite to ale nie je nič extra taký priemer no aj tak ma hydratácie veľmi milo prekvapila. Síce po použití si nanášam ešte bežný krém no už sa mi pár krát stalo , že som jednoducho na krém zabudla a nijako to mojej pleti neuškodilo. Ráno som ju nemali nijako vysušenú. Takže aj mne občasnému lenivcovi na nanášanie krému hlavne večer píling nijako neškodí. Čo sa týka vône tá by mala byť vanilková. No úprimne moc vanilku necítim ale nevadí mi to. Je to príjemná nevtieravá vôňa a niekde jemne v pozadí je práve vanilka. Jedná sa o prírodný produkt takže žiadne prehnané chemické vône nečakajte. A to mne vyhovuje mám radšej nevtieravé a nevýrazné vône ako prehnané umelé a hlavne čo sa týka produktov na pleť. Samotný obal je veľmi jednoduchý mydlo je zabalené v papierovom obale ktorý chráni práve  pred vonkajším vplyvom ako je prach a podobné nečistoty. Odporúčam si mydlo rozdeliť na niekoľko častí keďže je pomerne veľké a v celku by sa s ním nemuselo dobre manipulovať. A hlavne takto rozdelené vydrží aj dlhšie.



Mylo Medová Oliva 100 g , cena približne 5 €. Zakúpiť sa dá na mylo.sk ( kde je ale momentálne vypredané ) no na google som našla veľa iných stránok kde sa dá zakúpiť práve tento produkt alebo celkovo značka Mylo. Ďalšou z možnosti sú rôzne kultúrne akcie ako sú trhy alebo ako v mojom prípade som na Mylo narazila na akcii Trnavský Rínok - ktorý sa mimochodom koná aj túto sobotu v Trnave to len  ak ste z okolia Trnavy a neviete ako stráviť sobotu - heheh .




Čo vy a mydlá ? Používate ich ? Aké sú vaše obľúbené ?
Určite mi napíšte do komentáru rada sa inšpirujem .




Majte sa pekne !




2 komentáre:

  1. O firme mylo som už čítala viac krát, ale k výrobkom som sa ešte nedopracovala. Ale aspoň sprostredkovane sa o nich dozviem viac :o) Peelig mám moc rada, lebo na pleti človek vidí okamžitý efekt. Ja sa vyhýbam peelingom na tvár, ktoré obsahujú nejakú prírodnú drvenú substanciu. Tým že sú čiastočky mechanicky drvené, sú nepravideľné a majú mikroskopické malé ostré hranky, ktoré môžu pleť poškodiť. Preferujem plastové guličky, ktoré si pridám do čistiacej peny, alebo mlieka. Kúpila som ich kedysi v Saloos a nemôžem si ich vynachváliť. Na telo už taká háklivá nie som. Mydlo vyzerá veľmi zaujímavo. Na telo by som brala a ešte keby intenzívne voňalo vanilkou, tak mu určite neodolám :o) Výborné čítanie, pa a pekný týždeň.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako som spomínala ja som sa prvá krát zoznámila v Mylo na jesennej edícii akcie Trnavský Rínok. Stánok ma hneď na prvý pohľad niečim zaujal a upútal, zo začiatku som sa chcela len pozrieť čo majú v ponuke no pani majiteľka bola nesmierne milá a zhovorčivá tak som neodolala a odniesla si nejaké produkty. A som veľmi rada, že ma nejaká energia k tomuto stánku priviedla keďže oba produkty ktoré som si vtedy zakúpila sú moji jasný favoriti. Čo sa týka pílingu na tvár preferujem aj hrubšie konzistencie no samozrejme že ak je píling nejako extrémne hrubí robím si ho len raz za týždeň. V tomto prípade aj keď ide o drť z vločiek a olív snažím sa nie moc tlačiť aby som pleť nejako nepoškodila či nepoškriabala. :)
      Čo sa týka pílingu na telo tak tam mi to nejako nevadí aj keď medzi moje obľúbené pílingy patria tie od Yves Rocher síce nemajú v sebe hrubé čiastočky no zase sa dá použivať na dennej báze ako klasický sprchový gél . :)

      Milá Helenka aj tebe želám krásny a hlavne úspešný týždeň . :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.