piatok 8. apríla 2016

Cien | Face Mask


Dnes by som Vám rada predstavila dve masky od privátnej značky Cien ktorú nájdete vo všetkých Lidloch . Bez akéhokoľvek nútenia priznávam , že na kozmetické výrobky tejto značky som nikdy nepozerala . Pravidelne nakupujem odličovacie tampóny ale to je tak všetko čo si z kozmetiky v Lidli kúpim . Asi som nikdy voči ich produktom nemala dôveru . No teraz som sa rozhodla vyskúšať práve masky . Našla som ich tam akosi úplne náhodou . Ale bola som na ne pomerne zvedavá . Na výber boli tuším ak si dobre pamätám štyri druhy ja som si vybrala Pure Cleansing Mask a Aqua Mosturising Mask .



Pure Cleansing Mask je ako už z názvu zrejmé čistiaca maska primárne určená pre normálnu a zmiešanú pleť . Obsahuje zinok a bielu kozmetickú hlinu . Hneď ako prvé ma zarazil fakt , že maska po aplikácii na pleť začala páliť . Pálenie bolo zo začiatku dosť nepríjemné ale vydržala som to . Po niekoľkých sekundách pocit zmizol a všetko bolo v akom takom poriadku . Konzistencia je krémová čo mne osobne vyhovuje . Ďalším faktom je vstrebávanie . Očakávala som že maska sa začne postupne vstrebávať , no toto sa nestalo . Jednoducho celú dobu pokým som masku nezmyla sa produkt nijako nevstrebal do pleti . Čo mi príde pomerne nezvyčajné .


Pretože všetky krémové masky ktoré som kedy skúšala sa vždy dokázali vstrebať a tak napomôcť mojej pleti . Tu sa nič také nestalo . Po umytí som mala pleť síce hladkú a viditeľne čistejšiu no to bolo tak všetko . Najväčší šok pre mňa prišiel po umytí tejto masky - pleť som mala červenú ako paradajka samozrejme táto reakcia bola v dôsledku predchádzajúceho pálenia masky . No poviem vám nebol to pekný pohľad . Očakávala som jemné začervenanie ale nie také že ešte na druhý deň som mala pleť otrasne červenú a to som po maske použila vysoko hydratačný krém no nepomohlo . Pleť sa dala dokopy až na tretí deň kedy už po červených fľakoch nebolo ani chýru . Ale nebolo to veru nič príjemné . Maska má pôsobiť 10 -15 minút a potom sa zmyť normálne vodou . Tento limit určite neprekračujte aby ste si neprihodili na pleti niečo škaredé . Ja som masku mala cca 10 minút potom som ju zmyla uterákom napustením vlažnou vodou . Obsah balenia je rozdelený na dve aplikácie , ak sa posnažíte určite sa maska dá použiť aj na viac aplikácií len neviem či by nevyschla toto som neskúšala aj keď som mala problém jedno balenie dať celé na tvár a preto som masku potiahla aj na krk , No určite druhé balenie nespotrebujem keďže ako som povedala viac mi maska uškodila ako pomohla . Čo je veľká škoda keďže som do nej vkladala veľké nádeje .



Aqua Moisturising Mask , táto maska je určené pre hydratáciu suchej pleti . Obsahuje aloe vera a jojobový olej tieto látky chránia pleť pred vysušením . Nepatrím do kategórie žien ktoré majú suchú pleť . Moja pleť je mastná s občasným sklonom ku akné no ale aj takáto pleť potrebuje dôkladnú hydratáciu na to by sa veru zabúdať nemalo . Takže preto používam napríklad aj vysoko hydratačný krém na tvár ktorý vôbec nie je určený na mastnú pleť a verte po začatí používania takéhoto krému sa moja pleť výrazne zlepšila . Jedným z dôvodov prečo som hodila túto masku do košíka bol teda ten , že je hydratačná a chcela som aj vedieť ako veľmi hydratačná samozrejme je . No po prvej skúsenosti s maskou Cien som mala aj obavy . Ani si neviete predstaviť ako opatrne som nanášala túto masku asi som ani nedýchala .


 Jednoducho som čakala čo sa bude diať po prvej skúsenosti ktorú som zažila som bola radšej opatrná. Konzistencia je krémová , vôňa ma nijako neuchvátila taká neutrálna - čo mi ale koniec koncov vyhovuje keďže sú aj masky ktoré extrémne a ťažko voňajú . Táto vonia ale ako som povedala nie je to nič výrazné z čoho by začala bolieť hlava . Takže máme tu prvá plus - jupí aspoň niečo . :) Samotná maska je tiež fajn na moje počudovanie tým , že je krémovej konzistencie  nanáša veľmi jednoducho klasicky ako krém len je potrebné použiť nejaký štetec alebo ak chcete aj prsty . No ja viac odporúčam štetec ktorý je práve určený ma aplikáciu masky . Ani táto maska ale nezaschne no ani sa nevstrebe po pokožky , dá sa ale jemne zapracovať ako krém a tým pádom dodá pleti všetky potrebné látky . Po umytí bola moja pleť omnoho jemnejšia a aj viac vyživená . Maska nespôsobila žiadnu alergickú reakciu ako to bolo pri predchádzajúcej - čo ma samozrejme potešilo , keďže som nechcela opäť vyzerať ako paradajka . Uznávam , že táto maska je určite o niečo lepšia no ruku do ohňa za ňu asi nedám . Jednoducho povedané mala som už aj lepšie masky ale ako nejakú akútnu variantu prečo nie . Táto maska je na dve použitia , no vydrží aj viac . Jedno balenie som mala na dve použitia vzhľadom na to , že jedno vrecúško na jedno použitie je až moc . Normálne som masku vytlačila do nádoby s viečkom a vložila do chladničky a za pár dní spotrebovala . Určite je potrebné masku spotrebovať čo najskôr neviem čo by sa stalo ak by v chladničke ležala napríklad týždeň . Ja som masku takto skladovala približne dva dni a nebola vôbec zatvrdnutá ani nijako napáchnutá .  Ale čím skôr sa spotrebuje tým lepšie.


Ak máte radi masky určite sa po nich pozrite v Lídli . Za mňa ale určite viac odporúčam hydratačnú ako čistiacu . Cena jednej masky je 0,69 € čo je podľa mňa dosť prijateľná cena .



A čo vy a kozmetika z Lídlu ? Používate niečo ?

Určite mi napíšte dole do komentáru budem sa tešiť.






4 komentáre:

  1. Bohužiaľ, s tou Pure som mala rovnaký zážitok. Tiež dosť pálila a neurobila nejakú extra službu. Viac by som po nej nesiahla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Očividne sa teda stala niekde chyba vo vývoji čo je škoda ale možno túto chybu postupom času odstránia len neviem či by som opätovnú kúpi riskovala je to škoda keďže práve nejaká dobrá čistiaca maska by sa mi hodila . :)

      Odstrániť
  2. S cistici maskou mam naopak uzasne zkusenosti. Moje plet ja nadmiru citliva na skoro vsecchnu kosmetiku, ale nahodne koupena kosmetika od Cien (denni krem Q10 + nocni krem Q10 a ocni krem Q10)me naprosto prekvapila a moji plet nadherne srovnala a vyzivila. Cistici maska po naneseni nepalila, ale naopak velice chladila, pocit, jako bych s nanesla hodne vychlazenou okurkovou masku prave z lednice. Po ca 20 minutah jsem ji vetsinu setrela papirovym kapesnikem a zbytek omyla houbickou. Plet byla nadherne napnuta, pory vycistene, jemna a povrch vyrovnany a zarivy, pocit jako by stale okurkou ochlazene a osvezene pleti, nadherne se plet nadechla a rozjasnila. Zadne cervene fleky, zadna reakce, za me pouze pozitiva. Masky je ale celkem dost, takze by stacilo pul jednoho pytlicku. Ale za ty penize...nadhera a hlavne na moji plet funguje a nealergizuje...ja doporucuji!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je evidentné že každý na túto masku reaguje inak, moja skúsenosť bola úplne opačná a to som sa na tú čistiacu masku tešila náramne no nič sa nedá robiť. Som rada že tebe vyhovuje aj keď máš citlivú pleť. Iné produkty od Cien som neskúšala ale asi sa po niečom pozriem už viac ľudí mi spomínalo práve denní krém takže asi pôjdem práve cielene po ňom. Máš pravdu v jednom balení je masky hojne ale tak asi zase lepšie ako keby jej tam bolo málo ale tiež by som si vystačila s menším obsahom. :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.