streda 10. februára 2016

Make Up Revolution | Amazing Lipstick


Milovníčky rúžov teraz určite zbystrite svoj zrak ! 


Rúže od Make Up Revolution  sú vraj legendárne . Tým že za pomerne málo peňazí dostanete dosť veľa muziky . Preto keď bola možnosť vyskúšať produkty od tejto Britskej značky neváhala som a samozrejme ako správa milovníčka všetkého čo sa dáva na pery musela som nejaký rúž vyskúšať . Siahla som po pre mňa pomerne " nudnom " nude odtieni . Rada nosím na perách rôzne žiarivé a šialené kombinácie ale povedala som si , že je na čase vyskúšať aj niečo prirodzenejšie a preto som siahla po potom nude odtieni ktorý sa nazýva TREAT


Čo sa týka odtieňu tak je to hnedá s kvapkou ružovej čiže veľmi prirodzený odtieň ktorý s perami dokonale splynie ale cez to všetko vytvorí prirodzený nude look . Ide o veľmi príjemnú krémovú konzistenciu čiže pery nie sú po aplikácii nijako vysušené . Skôr naopak mám pocit že vďaka krémovej konzistencii sú pery jemne hydratované . Určite si tento rúž netreba mýliť s balzamom taká extrémna hydratácia to nie je . Jednoducho rúž sa nosí omnoho lepšie aj vďaka tomu že trochu hydratuje . 


Výdrž je taká priemerná . Tým že je krémovej konzistencie neočakávala som nejakú dlhšiu výdrž . Mne osobne stačí ak rúž na perách vydrží pár hodín , čiže cca tri až štyri a to tento spĺňa . Je to veľmi individuálne raz vydrží dve hodiny inokedy zase štyri . Stane sa že sa niekam ponáhľam a pery prejdem rúžom len raz síce je farba pomerne výrazná rúž vydrží len chvíľu . Ak mám zase o niečo viac času rúž nanášam štetcom na pery a vtedy si dávam o niečo silnejšiu vrstvu , v tomto prípade rúž vydrží omnoho dlhšie . Keďže pri aplikácii zo štetcom si dám aj viac záležať . Ja to zase nejako neprežívam keďže vždy si daný rúž s ktorým sa líčim hodím do kabelky a počas dňa ho opäť aplikujem . Potom sa samozrejme ale čudujem , že v každej kabelke mám tonu rúžov alebo balzamov. Len nech mi niekto tvrdí , že to nerobí žiadna žena . Samozrejme že robí ! Čo sa týka obalu , ten sa podľa môjho skromného názoru podaril . Síce to je plast ale pomerne silný čiže aj takým nemehlám ako som ja čo mi stále niečo lieta z rúk sa zdá, že tento obal by mohol konečne vydržať všetky mojej nenútené záťažové testy . Čo sa mi veľmi pozdáva a páči je vrchnák vďaka ktorému viem o aký odtieň ide . Takéto vrchnáky by mali vyrábať všetky značky . Keďže vďaka tomu je hľadanie správneho odtieňu hračkou . Čo je tiež super nápad , že farba vo viečku sa dá otvoriť a tým pádom  dokáže človek spotrebovať celý obsah balenie . A to je podľa mňa super nápad. 


Výber odtieňov je veru široký . V ponuke nájdete cez 30 farieb cez neutrálne až po úplne bláznivé ako je napríklad modrá , oranžová či žltá . Takže je určite z čoho vyberať a aj náročnejšie zákazníčky si nájdu svoje . Ja teda som si okrem tejto nude našla aj iných farebných adeptov ktorých akútne potrebujem . 


Makeup Revolution Amazing rúž stojí 1,85 € a kúpiť sa dá na makeuprevolution.cz . 


A čo vy a rúže od tejto značky ? Máte doma nejaký ? Aký odtieň sa vám najviac páči ? 
Určite mi napíšte dole do komentáru budem sa tešiť . 




Produkt mi bol poskytnutí na recenziu značkou make up revolution . Za čo veľmi pekne ďakujem . 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.