streda 23. decembra 2015

Môj aktuálny playlist | edition Christmas tips



Dúfam že ste si nemysleli že vynechám Vianočnú hudobnú vsuvku . Neodmysliteľne ku Vianociam patria aj koledy a rôzne Vianočné pesničky . A preto tu mám svoj aktuálny playlist . 
Asi ale sklamem tých ktorý preferujú Slovenské koledy v mojom Vianočnom playliste sa tento rok nenachádza žiadna koleda z dielne Slovenského autora - jednoducho viac preferujem tie Anglicky spievané . Takže verím že si nájdete aspoň jednu koledu ktorá sa Vám bude páčiť .




Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You . Touto pesničkou pre mňa začína Vianočné obdobie , takže už koncom novembra si ju pustím a nemám problém keď mi hrá aj pol dňa v kuse , jednoducho túto pieseň musí mať rád každý .


Wham! - Last Christmas tu sa s niečím priznám . Keď som bola malá túto pesničku som priam neznášala keď ju niekde hrali alebo sme si ju púšťali doma musela byť úplne potichu . Neviem čím to bolo ale vekom som ju začala milovať a teraz ju s mamou počúvame keď pečieme koláče . Sme vždy dosť vtipné keďže hlasitosť máme na maxime a silou mocou sa snažíme prekričať rádio aby nás bolo počuť . Ešte že bývame v dome a nikoho tým neotravujeme . :)


Michael Bublé - Let It Snow toto je moja Vianočná srdcovka . Takže nesmie chýbať ani v tomto playiste veď posúdte sami . :)


Ariana Grande - Santa Tell Me úprimne minulý rok išla táto pesnička úplne mimo mňa ale tento rok som ju náhodne objavila a preto som ju zaradila do tohtoročného playlistu .


John Williams - Somewhere in my memory  malá hádanka - viete z akého filmu je táto pesnička ? Ak áno napíšte mi dole do komentáru . :) Ja tento song milujem a počúvam ho každoročne .


Bobby Helms - Jingle Bell Rock kto by v tej dobe čakal že to bude taký hit . Je neuveriteľné že pesnička ktorá vyšla v roku 1957 je dodnes tak veľmi populárna . Neboli by Vianoce bez Jingle Bell .


Chris Rea - Driving home for christmas toto je tiež taká Vianočná klasika ktorá sa hrá podľa mňa všade . Preto nesmie chýbať ani v mojom výbere . Úprimne až teraz som videla klip . 



Jedna rada pri dlho pečení . Nie je potreba sa obťažovať s neustálim prepínaním pesničiek , jednoducho si nájdite mega dlhú verziu Vianočných pesničiek a je . Ja som objavila napríklad Christmas Music Classics a pri pečení si veselo počúvam . :)



Václav Neckář & UMAKART - Půlnoční keď nie Slovenská pesnička tak aspoň Česká . Zo začiatku som si ani len nemyslela , že by to mohla byť Vianočná ( vznikla ako soundtrack k filmu ) pesnička ale postupne sa z toho Vianočná pesnička stala . A moja mama ju miluje a popravde toto hrá u nás celoročne takže preto som ju sem zaradila . Taká naša rodinná . :)



Train - Shake up Christmas všeobecne moc túto kapelu nepočúvam ale ich Vianočný song si vždy vypočujem mám ho rada . 



 Train - Merry Christmas Everybody presne je vidno jednu vec . Že aj keď kapelu Train nepočúvam Vianočné pesničky od nich mám rada . Táto je najnovšia . :)


Myslím si že na dnes by už aj stačilo . Určite mi napíšte aké Vianočné pesničky máte radi ? 
Možno nájdem niečo čo som ešte nepočula . 
Budem sa tešiť na komentáre . 

Užívajte si Vianočnej atmosféry . 



S pozdravom Barbora . 


xxx 

1 komentár:

  1. Super výber :o) Ja by som pridala ešte Santa baby od Marilyn, alebo Kylie Minoque. Tú milujem! Prajem pohodový zbytok sviatkov.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.