štvrtok 3. septembra 2015

Balea Shining Cocos Shower


Ahojte . 

Dnes tu som opäť s novou recenziou  . Ako je zvykom Balea vždy príde s niečim novým . Tentokrát to je kokosový sprchový gél . Dievčatá z dm -ka poslali na testovanie  hneď dva produkty vzhľadom na to že na vodu v spreji už recenziu mám ( nájdete ju TU ) dnes Vám prinášam len recenziu na sprchový gél . 


Dobre vieme čo by to bolo za leto ak by Balea nepriniesla nejakú letnú novinku . A toto je presne prípad tohto sprchového gélu . Aj keď sa nám leto už pomaly končí - z čoho začínam chytať mierne depresie len tak mimochodom môžme si leto urobiť aspoň v sprche . Kokosová vôňa je priam typická na leto . Pre mňa osobne je kokos v lete základ a najradšej by som ho pchala všade . Čiže aj do sprchy . Z čoho som mala menšie obavy bol shimmer alebo ak teda chcete trblietky . Nie som typ človeka ktorý by siahal po podobných sprchový géloch . Jednoducho nemusím moc veci zo shimmero.


Síce gél shimmer obsahuje ale že by sa nejakým viditeľným spôsobom udržal na tele sa povedať nedá. V tube a celkovo keď gél nenesiem do dlaní shimmer registrujem ale to je asi tak všetko z toho shimmerového  efektu . Jednoducho po zmytý gélu na tele nezostane nič . Vôňa je príjemná . Určite to nie je prírodná kokosová vôňa . skôr riadne umelá kokosová vôňa ale dá sa prežiť čo je podstatné . Mojim čuchovým zmyslom nevadí skôr mi vôňa evokuje nejaký kokosový koláč alebo niečo podobné na báze kokosu . Hydratácia je normálne ako u všetkých Balea sprchových géloch . Ak trpíte na suchšiu pokožku určite po sprche treba použiť  krém . Ja osobne sa v lete natieram skoro stále . Tým že vystavujeme pokožku slnku je trošku vysušená . Čiže po sprche vždy použijem hydratačný krém . Je to na každom individuálne . 



Po mesiaci používania ale badám niečo nezvyčajné . Čo sa mne osobne zo žiadnym Balea sprchovým gélom ešte nestalo . Po zmytý ma začne pokožka na pleciach nepríjemne svrbieť . Je to dosť nepríjemné a raz to zapríčinilo to , že som sa musela opätovne umyť iným gélom aby ma ramená už nesvrbeli . Vzhľadom na to , že ja sprchové géli od Balei milujem urobila som aj pokus s iným gélom ktorý používam a tento mi to nerobil . Takže asi sa s gélom niečo stalo . Veľkou záhadou sa stáva aj vec prečo ma svrbia len ramená a nič iné . Takže gél síce spotrebujem ale vyhnem sa už ramenám a opätovné zakúpenie už neplánujem . 


Koksový sprchový gél s trblietkami má 200 ml a cena je 0,99 €

Určite mi dajte vedieť či ste tento sprchový gél mali ? A aký je Váš obľúbený sprchový gél od Balei ? 
Budem sa tešiť na komentáre . 

Majte sa pekne . 



xxx 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.