štvrtok 23. júla 2015

Kde sa stala chyba ?


Ahojte . 

Dnes tu mám nový post o produkte ktorý už teraz hovorím ma vôbec ale že vôbec nenadchol . 
Ach , ja tak nerada píšem negatívne recenzie - nuž nie vždy je všetko super a dobré . 
Toto je opačný prípad tento produkt je celý zle . Tento sprchový gél bol ešte vo Vianočnom dm boxe . Takže asi si viete spočítať koľko mi trvalo kým som sa k nemu dostala . Ale počas týchto horúcich dní som si povedala , že ja už na čase po ňom siahnuť .  Predsa len vonku teploty ako niekde v trópoch a ako sa človek najlepšie osvieži ? No len dobrou sprchou a sviežim sprchovým gélom . To bol aj dôvod prečo som ho vytiahla zo skrine . Zo začiatku som bola nadšená ako gél krásne vonia , ale to len v tube . Všetko sa to zmenilo po prvom použitý . 


Asi je vidno ako dlho tento gél čakal na recenziu . Keďže fotky sú ešte robené v zime - čo je pomerne zábavné , máme trochu zimy v lete . Takže sa spolu trochu schladíme a to doslova . Gél má vôňu rebarbory a jahody . Čo je pomerne ojedinelá vôňa , praktiky túto kombináciu som videla len u Dermacolu . Tak aspoň niečim je tento produkt iný . Vážne som čakala od gélu moc . Krásnu vôňu , dobrú hydratáciu a podobne . Ona tá hydratácie nie je až taká zlá , je priemerná čo je fajn . Síce nie moc na moju slnkom vysušenú pokožku ale to zase napraví dobrý hydratačný krém . Neviem ako vy - ale ja od sprchového gélu očakávam dve veci príjemnú vôňu a ako tak dobrú hydratáciu a ešte dobrú penivosť čo ale nie je až také dôležité vzhľadom na to , že sprchový gél nemusí extrémne peniť aby som vedela posúdiť či je vhodný pre moju pokožku . Takže berme to tak sprchový gél má ako takú hydratáciu a aj dobre pení čiže aspoň malá náplasť. Ale vôňa nie je super ani zďaleka . Nech mi niekto vysvetli jednu jedinú vec , kde naši Český priatelia urobili chybu  a prečo pustili do sveta tak smradľavý gél ako je tento . Tento sprchový gél vonia alebo teda skôr smrdí ako pokazený jahodový džem (  to v skutočnosti jahody a džem milujem ) a v pozadí ho dopĺňa pokazená rebarbora . Prepáčte za ten hnusný opis ale ono to tak jednoducho je .  Doslova do písmena dosť pokazený nekvalitný umelý jahodovo rebarborový džem . Celé zle ! 


Pri prvom privoňaný v tube sa gél ešte dá ale keď si ho vylejem na ruku a aplikujem na pokožku tá nepríjemná vôňa je priam neznesiteľná . Čo ma ale fakticky veľmi mrzí . Vzhľadom na to , že zo všetkých strán počúvam aké sú géli od Dermacolu super a aký je super aj práve tento . No neviem tento môj až taký super nie je . Som rada že som ho vlastne nekúpila samotný a že bol takto v boxe keďže asi by ma to mrzelo viac . Takto to prežijem pretože celý box bol super až na tento nepodarok . Neviem ale po tejto mojej skúsenosti a po tom ako skoro poloplný letel to koša , už tak skoro len tak po značke Dermacol nesiahnem . Ale tak nikdy nehovor nikdy !

Cenu tohto skvostu Vám vážne nepoviem ale drahší ako 3 € určite tento gél nebude . 

Určite mi dajte vedieť ako ste na tom vy zo sprchovými gélami od Dermacolu ? Či máte tento podobný problém s nejakým iným jeho bratom ? Alebo na ktorú vôňu zase nedáte dopustiť ? 
Určite neváhajte a dajte mi vedieť dole do komentáru . 

Budem sa tešiť . 

Majte sa pekne ! 



xxx 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.