štvrtok 30. júla 2015

Dulcia liečivá čistiaca emulzia


O prírodnej Slovenskej kozmetike Dulcia ste už na mojom blogu videli niekoľko produktov . 
A dnes je na zozname posledný produkt tejto značky . Presnejšie ide o výživnú čistiacu emulziu ktorá pleť nie len dôkladne čistí ale aj tonizuje . Táto emulzia mi priznávam stála na stolíku dosť dlho ,  dôvod bol jednoduchý vtedy keď som si vyberala produkty na recenziu som mala otvorenú pleťovú vodu od inej značky a nie a nie ju minúť . Preto som zbytočne neotvárala túto aby sa jednoducho nepokazila alebo aby sa s ňou nestalo nedajbože niečo iné . Na svoju vhodnú chvíľu musela chvíľu čakať .  Ale konečne táto chvíľa nastala a ja som rada , že Vám dnes túto emulziu môžem predstaviť .


Základom je ružová voda , ktorá čistí a zároveň tonizuje pleť . Je určená pre všetky typy pleti . Udržiava pH pokožky , stimuluje regeneračné procesy , má protizápalové účinky pri akné a pri nadmernom vystavení pleti pred slnečným žiarením , Emulzia zachováva hladkú a elastickú pokožku. Prírodné oleje v špecifickej kombinácii pleť dokonale vyčistia pričom nezničia jej prirodzenú olejovú rovnováhu. Kokosový olej pre jeho antibakteriálne protiplesňové a protivírusové zloženie a ricinový olej, ktorý dokáže dokonale vyčistiť pokožku . Zloženie ružovej vody a olejovej fázy jemne a prirodzene odstraňujú nečistoty z pórov a zároveň odovzdajú pleti cenné prírodné látky zo zmesy čistiacich olejov, ktoré pleť liečia, chránia a vyživujú. 


Emulzia ma osobne veľmi milo prekvapila . Vybrala som si ju hlavne z dôvode toho , že obsahuje ružovú vodu . O ktorej sa vraví ako o zázraku na plať . To musím potvrdiť vzhľadom na to , že som už mala možnosť čistú ružovú vodu vyskúšať . Táto emulzia ma prekvapila aj z toho dôvodu , že je dvojzložková . Čiže obsahuje vodu ale aj olej ako klasický dvojfázový odličovať očí . Pleť po aplikácii tejto emulzie zostane jemne mastná - mastný film sa ale po pár minútach do pleti dôkladne vsiakne . Preto zostane pleť aj dobre hydratovaná . Nie je to ale niečo silné preto ak máte suchšiu pleť určite e vhodné použiť ešte aj nejaký hydratačný krém . Ja mám pleť mastnú čiže mi stačí aj hydratácia z tejto emulzie . Pre mňa osobne veľkým plusom je aj to , že emulzia sa dá používať aj na odlíčenie očí a očného okolia . Asi to každá z nás pozná . Niekam sa cestuje len na pár dní a načo zo sebou brať more nepotrebných vecí keď sa nájdu doma také tie multifunkčné . To bol aj môj prípad išla som na pár dní mimo domu a na rýchlo som sa balila a brala som len tie veci ktoré som v tom danom momente potrebovala . A ako inak v takomto chaose som si zabudla dvojfázový odličovač . Namaľovaná som večer stála pred zrkadlom a jedne čo ma napadlo použiť ako odličovať , bola práve táto emulzia . Povedala som si , že keď je dvojfázová musí fungovať na podobnom princípe ako tie odličovače na oči . Div sa svete emulzia tak aj fungovala . Popravde fungovala lepšie ako môj klasický odličovač očí dôkladne odstránila tiene , linky a aj vodeodolnú riasenku na prvý pokus. Na odlíčenie zvyčajne používam dva tampóny prvý odstránim hrubú špinu a druhým dôkladne dočistím celé oko a očné okolie . Tým že na viečku zostal mastný film , len som ho jemne zapracovala do očného okolia a nemusela som používať ani nočný krém 
( ktorý som si tiež mimochodom zabudla ) . Z účinku som bola dosť prekvapená . 


Emulzia je hustejšej konzistencie ako klasická pleťová voda . Nie je zase moc hustá ale ani príliš tekutá jednoducho niečo medzi . Pomerne rýchlo sa dokáže vsiaknuť do tampónu ale to vôbec nie je problém . Množstvo ktoré používam je také normálne , snažím sa aby nebol tampón až príliš nasiaknutý pretože sa mi s ním potom horšie manipuluje . Takéto veci má ale každý človek individuálne . Vôňa je veľmi špecifická . Ja osobne vôbec necítim ruže , skôr nejaké bylinky. 
Nie je nejako vtieravá ani nič podobné .  Je to taká klasická bylinková vôňa ktorá je pre prírodnú kozmetiku typická . Obal klasika plastový ale pomerne odolný . 
Počas cestovania sa mi emulzia nikde nevyliala a ani viečko nejako nepovolilo . 

Čo sa týka ceny tak tá je prijateľná 8,50 € za 100 ml sa mi zdá ako super cena . Vzhľadom na to , že nie je potrebné nejako extrémne s emulziou plytvať . Pleť vyčisti s použitím dvoch tampónov . Na prvý krát dokáže vziať z pleti hrubé nečistoty a druhý krát pleť hlbšie vyčistí a stonizuje . Tým pádom už nie je potrebné používať nijaké iné pleťové vody . S mojim akné ktoré ešte občas mám , síce bojovať moc nevie ale na to mám iných silnejších pomocníkov ktorý s ním zatočiť vedia  . 
Emulzia sa dá objednať TU . 


Určite mi dajte vedieť či aj vy používate podobné emulzie ? A či ste s nimi spokojné ? 
Ja sa budem tešiť na Vaše komentáre . 


Majte sa pekne . 

S pozdravom Barbora . 



xxx 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.