piatok 12. júna 2015

Dulcia Liečivé Sérum Na bielenie Zubov


Ahojte . 

Opäť som tu s recenziou na produkt Slovenskej značky Dulcia Natural .  
Ešte nás pár článkov o tejto značke čaká ale dnes si niečo povieme o Liečivom sére na bielenie zubov.  Nikdy som nič podobné nepoužívala . Jasné že používam zubné pasty ale tie si kupujem klasicky v drogérii , nikdy som nemala prírodnú zubnú pastu - alebo teda liečivé sérum .
Keď som si toto sérum vyberala nevedela som čo čakať , vlastne ani keď prišlo domou nevedela som čo čakať . A aj som sa jemne bála - na zuby som pomerne citlivá . Nie že by som trpela nejakými problémami to nie . Ale mávala som pomerne silnú paniku zo zubárov . Vlastne to bola panika z mojej predchádzajúcej zubárky - ktorá mala očividne úchylku na trhanie zubov , vždy keď som k nej prišla na kontrolu chcela mi trhať zuby a ani sa nesnažila riešiť problémy inak . Preto som musela zubára akútne vymeniť a kým som našla toho pravého prešlo veľa času . Ale momentálne je pre mňa normálne aj radosť keď idem k zubárovi na prehliadku alebo na pravidelnú hygienu .


Roky používam tú istú zubnú pastu . To bol aj dôvod prečo som nevedela čo čakať o tohto séra . Pred začiatkom používania tohto prírodného produktu som mala plánovaný termín u zubnej hygieničky . Ak chodíte na také návštevy asi viete čo všetko taký proces obsahuje . Cez klasického pieskovania ( ktoré vážne nemusím ) až po dôkladné čistenie . Moc sa v tom nevyznám keďže pri takej návšteve toho moc nenahovorím a pre istotu vždy zavriem oči . Ešte stále nemusím všetky ti nástroje , ale zubná hygiena je celkom príjemná absolvujem ju každé tri mesiace . Takže som sa na zubnej hygiene zbavila povlaku ktorý sa na zuboch robí asi každému . Samozrejme pijem kávu a čaje takže nemám zuby snehobiele . Moje zuby Vám ale neukážem keďže nie že by boli škaredé ale zuby sa neukazujú . :)


Toto sérum obsahuje len ako inak prírodné ingrediencie ako sú : jedlá sóda, kokosový olej, olivový olej, xylit, vínny, olej z pšeničných klíčkov, rozmarínový extrakt, esenciálne oleje - citrón, klinčeky, škorica . Neviem prečo ale čakala som klasickú pastovú konzistenciu . Ale ona to taká konzistencia ako inak nie je . Je to pomerne tvrdá hmota , ktorý sa ale dobre dá oddeliť a potom použiť zo zubnou kefkou . Odporúčam aby ste si na toto sérum vyčlenili zvlášť kefku na zuby , keďže po použití séra je kefka mastná a ani sa to nedá dôkladne zmyť . Myslím tým mastný film ktorý na kefke zostane . Preto si vyčlente nejakú inú kefku . Čo sa týka príchute - ak máte radi slané pasty ktoré sú bežne dostať na našom trhu , tak toto bude pre Vás ideálne . Ja som sa slané pasty snažila používať ale nevyšlo to . V tomto prípade je chuť séra podobná . Slaná s jemnou chuťou nejakej bylinky ktorá aspoň trochu mierni slanú chuť . Ale stále je tam výrazná slaná chuť .  Na ktorú som si nezvykla ale pri používaní som sa dosť prekonávala a aj stále prekonávam . Jednoducho je nie to pre mňa nič chutné . 


Dôležitou zložkou zubného séra je jedlá sóda, ktorá ako jemné brusivo poskytuje zubom jemnú hygienu. Je alkalická čím pomáha neutralizovať kyseliny v ústach, ktoré spôsobujú tvorbu zubného kazu.  Jedlá sóda absorbuje pechy a v spojení s esenciálnymi olejmi pomáha vytvárať svieži dych. 
Ďalšou dôležitou ingredienciou je panenský kokosový olej spolu s jedlou sódou pôsobia ako bieliaci prostriedok . Toto zubné sérum nie je určené na denné používanie , ja som ho používala cca tri krát do týždňa. Bolo to veľmi individuálne - prakticky podľa nálady . Je pravda že som nejaké zlepšenie badala ale nebolo a nie je moc výrazné . Určite nečakajte efekt snehobielych zubom , to sa nestane . 
Je možné že ak by sa toto sérum používalo viac krát do týždňa a nejakú dlhšiu dobu možno by sa nejaký výrazný efekt udial . Ale na to určite nebude stačiť jedno balenie . V mojom prípade si nové nekúpim , jednoducho tá chuť je pre mňa niečo čo neprekonám . Ale každý máme rád niečo iné . To čo nechutí mne , môže chutiť niekomu inému . Napríklad ja som sérum už vysadila ale používať ho začal ocino a ten je z chuti nadšení . Zatiaľ používa bieliace sérum len štrnásť dní ale určite Vám potom zreferujem jeho názor . 
Oceňujem prírodný produkt , ale chuť nie . Síce je účinná ale mne asi takéto veci sedieť nikdy nebudú .  Ako inak veľmi oceňujem kovové balenie . 


Liečivé sérum na bielenie zubom má 50 ml a stojí 6,80 € . Momentálne ale tento produkt na stránke dulcia.sk nenájdete . Keďže je vypredaní a informovala som sa a počas leta by ani nemal byť. Keďže hlavnou ingredienciou je kokosový olej a ten sa topí a preto je toto sérum momentálne v ponuke nenachádza . 


Čo vy a bieliace séra / pasty ? Aký máte na ne názor ? Používate ich ? Alebo sa im vyhýbate ? Určite mi dajte vedieť dole do komentáru . 


Majte sa pekne , s pozdravom Barbora . 



xxx 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.